MuscleMeat

AAS gebruik en de wet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Whitefibers

Novice
Lid geworden
24 jul 2022
Berichten
27
Waardering
6
Lengte
1m72
Weet iemand hier of het kopen en gebruiken van AAS en andere middelen voor de wet strafbaar is? Of is het net zoals wiet en hashj een gedoogbeleid?
 
Verkoop verboden gebruik niet zover ik weet.
 
Weet iemand hier of het kopen en gebruiken van AAS en andere middelen voor de wet strafbaar is? Of is het net zoals wiet en hashj een gedoogbeleid?
Anabole steroïden worden, ook door recreatieve sporters, veelal gebruikt om spiermassa of sportieve prestaties te vergroten. Het gebruik van de middelen is in Nederland niet strafbaar (met uitzondering van de topsport). De handel in anabole steroïden is daarentegen wel strafbaar.

https://www.politie.nl/nieuws/2022/...nale-handel-anabole-steroiden-platgelegd.html
 
Weet iemand hier of het kopen en gebruiken van AAS en andere middelen voor de wet strafbaar is? Of is het net zoals wiet en hashj een gedoogbeleid?
Het in bezit hebben en gebruiken van anabolen voor eigen gebruik is niet strafbaar. Kopen valt volgens mij onder handel, dus dit zou dan wel illegaal zijn
 
Het in bezit hebben en gebruiken van anabolen voor eigen gebruik is niet strafbaar. Kopen valt volgens mij onder handel, dus dit zou dan wel illegaal zijn
Het is ook maar net wat de 'wet' ziet als gebruikers hoeveelheid.

Het is iig een grijs gebied.
 
Weet iemand hier of het kopen en gebruiken van AAS en andere middelen voor de wet strafbaar is? Of is het net zoals wiet en hashj een gedoogbeleid?
Vraag je dit voor een vriend of ben je van de Aas Politie ?
 
Weet iemand hier of het kopen en gebruiken van AAS en andere middelen voor de wet strafbaar is? Of is het net zoals wiet en hashj een gedoogbeleid?
Als je een vergunning hebt, mag je aas gebruiken. Ik gebruik meestal regenwurmen:thumb:
 
Verkoop verboden gebruik niet zover ik weet.

Anabole steroïden worden, ook door recreatieve sporters, veelal gebruikt om spiermassa of sportieve prestaties te vergroten. Het gebruik van de middelen is in Nederland niet strafbaar (met uitzondering van de topsport). De handel in anabole steroïden is daarentegen wel strafbaar.

https://www.politie.nl/nieuws/2022/...nale-handel-anabole-steroiden-platgelegd.html
Oke, strafbaar dus als je erin handelt..
Het in bezit hebben en gebruiken van anabolen voor eigen gebruik is niet strafbaar. Kopen valt volgens mij onder handel, dus dit zou dan wel illegaal zijn
Kopen valt onder handel? Dus als ik fruit koop bij de fruitboer dan handel ik??..
Het is ook maar net wat de 'wet' ziet als gebruikers hoeveelheid.

Het is iig een grijs gebied.
Tis dus niet dat er een limiet van 5 gram per persoon op zit, gesnapt!
Vraag je dit voor een vriend of ben je van de Aas Politie ?
Nee, ik vraag dit niet voor een vriend ben gewoon geinteresseerd. Heb altijd al gespier willen wezen zoals de meesten hier denk ik :P.
en Aas Politie is dat een onderdeel vd de Narcotica Brigade?
Als je een vergunning hebt, mag je aas gebruiken. Ik gebruik meestal regenwurmen:thumb:
Haha, volgens mij zit je niet op het goede forum hier
 
Gespierd worden wordt je van hard trainen, op de juiste wijze eten en trainen.
* 5 gram creatine en eiwit-shake ED, is niet illegaal. ja ja, komt ie weer. Cafeine tabje PWO is ook niet illegaal

Ik gebruik ook aas als ik ga vissen, oa (ana)Boilies. De rode zijn echt hardcore

Lees hier de sticky's eens door.

 
Back
Naar boven