Fitness Seller

Nieuws AAS-gebruikers voor onderzoek gezocht

Bezoekers in dit topic

Mainline

Cool Novice
Lid geworden
17 jul 2018
Berichten
115
Waardering
206
De universiteit van Birmingham voert een onderzoek uit naar (psychologische) factoren die samenhangen met AAS-gebruik. Deelnemers beantwoorden tijdens het gebruik van AAS en tijdens de "off periode" (of tijdens de "blast" en de "cruise") digitaal (en anoniem) een serie vragen.

Deelnemers ontvangen (bij 80% of meer beantwoorde vragen) een Amazon tegoedbon t.w.v. £50,- (€57,-) en een uitdraai van hun gegevens: dit overzicht kan helpen inzicht te krijgen in mogelijke veranderingen van ideeën en stemming onder invloed van AAS.

Meer informatie kan in de bijlage (in Engels) gevonden worden. Aanmelding kan via deze link . Vragen kunnen in het Engels via bxc869@student.bham.ac.uk aan hoofdonderzoeker Barnaby Carter gesteld worden of in het Nederlands via het forum.
 

Bijlagen

  • Participant Information Sheet.pdf
    132,9 KB · Weergaven: 49
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zelfs ruimte voor blast/cruisers :cool:
Aangemeld.
 
Deelnemers ontvangen (bij 80% of meer beantwoorde vragen) een Amazon tegoedbon t.w.v. £50,- (€57,-)
Ik lees het toch net anders:
"On completion of study, participants with a response rate over 80% will be entered into a prize draw for a £50 Amazon voucher. A notification will appear on the final evening of the study informing participants how to enter the prize draw."
 
Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk. Excuus. Ik baseerde mij op informatie van de onderzoeker in een mail aan mij. Daarin was het anders geformuleerd.

Hoeveel vouchers verloot worden (per X aantal deelnemers) zie ik niet, als je deelname daarvan afhangt dan ontbreekt dus informatie. Ik zal het navragen.
 
Ik heb het even nagevraagd: het gaat om één voucher. :emo: De waarde van deelname zit hem daar dus niet in, maar in andere zaken zoals je inzicht geven wat AAS doen met je stemming (door de uitdraai van je over de tijd verzamelde gegevens die de onderzoeker na afloop verstrekt) en het helpen vergroten van de (wetenschappelijke) kennis over de relatie AAS-gebruik en mentaal welzijn bij sporters.
 
Ik heb het even nagevraagd: het gaat om één voucher. :emo: De waarde van deelname zit hem daar dus niet in, maar in andere zaken zoals je inzicht geven wat AAS doen met je stemming (door de uitdraai van je over de tijd verzamelde gegevens die de onderzoeker na afloop verstrekt) en het helpen vergroten van de (wetenschappelijke) kennis over de relatie AAS-gebruik en mentaal welzijn bij sporters.
Ik vond het al een vrij riante vergoeding.
 
Back
Naar boven