Fitness Seller

AAS+ geloofsovertuiging

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Levi1972

Cool Novice
Lid geworden
7 okt 2011
Berichten
42
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Beste bro,

Ik ben redelijk zwaar gelovig en ik vraag me af of er meerdere mensen hier aanwezig zijn die ook kuren en ook erg gelovig zijn.

Het punt is een beetje dat ik twijfel of AAS niet ingaat tegen het geloof volgens bijvoorbeeld de Bijbel en Koran.

Feitelijk maar je een "gezond" lichaam bewust "kapot" (op langere termijn) met "onnatuurlijk" AAS..
In de bijbel staat nl dat je dankbaar moet zijn met wat je lichamelijk heb gekregen van God.
Eigenlijk is dit een vorm van Egoisme, en afgoderij,materialisme.

Ik ben zelf best een flinke kuurder, maar ik vroeg me eigenlijk af of je dit niet wordt aangerekend later als je dood gaat....

Ik weet dat het misschien niet in deze sectie past en er weing diep gelovingen misschien aanwezig zijn, maar ik ben toch wel benieuwd hoe anderen dit beleven of zien.

Zo zijn er in verhouding weing islamitische BB omdat hun sterker in hun geloof staan dan in het algemeen de christelijken???
 
Vriend er is niks als je doodgaat, je rot weg. Sorry om je fantasie te bederven maar de bijbel is een uit de hand gelopen sprookje.

Als god geneest waarom gaan er nog mensen dood?
Als god iedereen vergeeft, waarom bestaat er een hell?
Waarom moet je van iedereen houden, behalve homo's?
Een pratende en smiechterige slang? sinds wanneer beschikken slangen over die mogelijkheden.

SCIENCE FICTION MAN, geloof niet alles wat je leest.
 
Als god geneest waarom gaan er nog mensen dood?
Als god iedereen vergeeft, waarom bestaat er een hell?
Waarom moet je van iedereen houden, behalve homo's?
Een pratende en smiechterige slang? sinds wanneer beschikken slangen over die mogelijkheden.

SCIENCE FICTION MAN, geloof niet alles wat je leest.

Als je het zo simpel beredeneerd kun je het beste nu direct voor een trein springen want dan heeft het leven geen enkele zin. Doei. :wave:
Reageer serieus op zijn vraag of reageer niet.
 
Als je het zo simpel beredeneerd kun je het beste nu direct voor een trein springen want dan heeft het leven geen enkele zin. Doei. :wave:
Reageer serieus op zijn vraag of reageer niet.
Tuurlijk niet, dus als je niet gelooft heeft het leven geen zin? Ik probeer te zeggen dat je je eigen leven moet leven, en hoe jij dat wil, niet hoe een boek je dat zegt.
 
Tuurlijk niet, dus als je niet gelooft heeft het leven geen zin? ik probeer te zeggen dat je je eigen leven moet leven, en hoe jij dat wil, niet hoe een boek je dat zegt

Misschien moet je dat boek dan eens niet lezen als een biologie boek of als een grondwet. ;) Je interpreteert het allemaal veel te letterlijk.
 
Hmm snap dat je je zorgen maakt! Vrees inderdaad dat je straks moet lullen als brugman om toch die hemel in te mogen. Kans is groot dat je straks eeuwig zal branden, sorry voor het slechte nieuws :rolleyes:
 
Misschien moet je dat boek dan eens niet lezen als een biologie boek of als een grondwet. ;) Je interpreteert het allemaal veel te letterlijk.
Dat komt door dat christen volk wat het ook letterlijk interpreteert, "nee man, god heeft mij genezen, de dokters helemaal niet."
 
Vriend er is niks als je doodgaat

bron?

heb je niet, want het is nooit bewezen, en zal ook nooit te bewijzen zijn voorlopig denk ik.

gtfo dus en laat een ieder lekker in zijn waarde en geloven wat hij of zij wil.:)
 
Dat komt door dat christen volk wat het ook letterlijk interpreteert, "nee man, god heeft mij genezen, de dokters helemaal niet."

Ook onder atheïsten zitten figuren die rare dingen lullen, dit is dus een zeer zwak argument.
 
bron?

heb je niet, want het is nooit bewezen.

gtfo dus en laat een ieder lekker in zijn waarde en geloven wat hij of zij wil.:)
Wist je dat mijn koektrommel ergens in de ruimte zweeft.
 
Beste bro,

Zo zijn er in verhouding weing islamitische BB omdat hun sterker in hun geloof staan dan in het algemeen de christelijken???

Sorry, maar hier moet ik toch even mee lachen. Waar ik train is het net omgekeerd. Zelfs mijn voormalige dealer, voordat ik op het net bestelde, is een Islamiet.
Niet dat daar iets mis mee is maar hun geloof houdt hun gebruik zeker niet tegen. Dat is mijn ervaring.
 
Goede vraag. Ik zal het eens navragen.
 
Van Ronny Coleman en Phill Heath weet ik dat ze Christelijk zijn.
 
Dat kun je beter aan een religieus geleerde vragen of het al dan niet strijdig is met de Bijbel of welk ander boek.

Zoals hierboven staat, Coleman is religieus. Geloof ik goed te zien op de DVD dat hij de olympia verliest.
Kijk deze bb'er ook = http://www.melvinanthony.com/

Maar weet niet of het Amerikaans geloven, het Nederlands geloven is.
 
Laatst bewerkt:
Beste bro,

Ik ben redelijk zwaar gelovig en ik vraag me af of er meerdere mensen hier aanwezig zijn die ook kuren en ook erg gelovig zijn.

Het punt is een beetje dat ik twijfel of AAS niet ingaat tegen het geloof volgens bijvoorbeeld de Bijbel en Koran.

Feitelijk maar je een "gezond" lichaam bewust "kapot" (op langere termijn) met "onnatuurlijk" AAS..
In de bijbel staat nl dat je dankbaar moet zijn met wat je lichamelijk heb gekregen van God.
Eigenlijk is dit een vorm van Egoisme, en afgoderij,materialisme.

Ik ben zelf best een flinke kuurder, maar ik vroeg me eigenlijk af of je dit niet wordt aangerekend later als je dood gaat....

Ik weet dat het misschien niet in deze sectie past en er weing diep gelovingen misschien aanwezig zijn, maar ik ben toch wel benieuwd hoe anderen dit beleven of zien.

Zo zijn er in verhouding weing islamitische BB omdat hun sterker in hun geloof staan dan in het algemeen de christelijken???


Hé Bro,

Goede vraag, en ik snap dat je je daarover zorgen kan maken. Helaas kan ik niet alles ophelderen voor je, maar AAS zijn wat mij betreft enkel hulpmiddelen om je doel te bereieken. Als je dankbaar moet zijn met wat je lichamelijk heb gekregen van God zou je dan uberhaupt wel kunnen trainen om je lichaam verder te ontwikkelen, en hoe zit het dan bijvoorbeeld met supplementen? Als je verder een goed mens bent, denk ik niet dat er problemen zijn. :)
 
Raar dat je de voorwaardes niet kent om in de bijbelse hemel te komen terwijl je beweerd zwaargelovig te zijn. Enige wat je hoeft te doen is in Jezus geloven en je komt erin ongeacht hoe inconsequent je geleefd hebt (rapist? Massamoordernaar? AAS? No problem just believe in Jesus).

Mensen die anders beweren begrijpen hun eigen geloof niet. Je kunt het aan elke priester vragen.
 
Als je dood bent zeg je gewoon sorry tegen god en dan is alles weer koek en ei :thumbs:
 
Raar dat je de voorwaardes niet kent om in de bijbelse hemel te komen terwijl je beweerd zwaargelovig te zijn. Enige wat je hoeft te doen is in Jezus geloven en je komt erin ongeacht hoe inconsequent je geleefd hebt (rapist? Massamoordernaar? AAS? No problem just believe in Jesus).

Mensen die anders beweren begrijpen hun eigen geloof niet. Je kunt het aan elke priester vragen.

:roflol:
 
Van Ronny Coleman en Phill Heath weet ik dat ze Christelijk zijn.

Het gaat hem over je llichaam bewust "vernietigen" met AAS.
Iedereen weet dat de twee die je opnoemt 100% naturel zijn, geen vergelijking dus !!!!

@OP: Komaan kerel, niemand kan echt op je vraag antwoorden.
Iedereen gelooft wat hij wil geloven en hoort achter de dingen te staan die hij doet (of hij doet ze gewoon niet) Het antwoord op je vraag ligt bij jezelf.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 16:12 ----------

Als je dood bent zeg je gewoon sorry tegen god en dan is alles weer koek en ei :thumbs:

Ziedewel, er is altijd een noodplan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven