AndroidHealthClinic

AAS+ geloofsovertuiging (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Bro,

Goede vraag, en ik snap dat je je daarover zorgen kan maken. Helaas kan ik niet alles ophelderen voor je, maar AAS zijn wat mij betreft enkel hulpmiddelen om je doel te bereieken. Als je dankbaar moet zijn met wat je lichamelijk heb gekregen van God zou je dan uberhaupt wel kunnen trainen om je lichaam verder te ontwikkelen, en hoe zit het dan bijvoorbeeld met supplementen? Als je verder een goed mens bent, denk ik niet dat er problemen zijn. :)

Maar punt blijft dat AAS schadelijk is en supplementen niet en je doet dit vanuit een bewust oogpunt, niet uit gezondheids overwegingen maar uit cosmetische.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 16:26 ----------

Als je dood bent zeg je gewoon sorry tegen god en dan is alles weer koek en ei :thumbs:

Denk niet dat het zo simpel allemaal is.
 
Maar punt blijft dat AAS schadelijk is en supplementen niet .

Pardon? supplementen niet schadelijk? ik heb in me leven zoveel verhalen en onderzoeken gelezen over dat mensen ziek werken van supps dat ik er een heel boek over kan schrijven.
 
Maar punt blijft dat AAS schadelijk is en supplementen niet en je doet dit vanuit een bewust oogpunt, niet uit gezondheids overwegingen maar uit cosmetische.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 16:26 ----------



Denk niet dat het zo simpel allemaal is.
Natuurlijk is het niet zo simpel, je moet als je sorry zegt tegen god het wel oprecht uit je hart menen, anders kun je nooit appeltjes eten met de engelen
 
Beste bro,

Ik ben redelijk zwaar gelovig en ik vraag me af of er meerdere mensen hier aanwezig zijn die ook kuren en ook erg gelovig zijn.

Het punt is een beetje dat ik twijfel of AAS niet ingaat tegen het geloof volgens bijvoorbeeld de Bijbel en Koran.

Feitelijk maar je een "gezond" lichaam bewust "kapot" (op langere termijn) met "onnatuurlijk" AAS..
In de bijbel staat nl dat je dankbaar moet zijn met wat je lichamelijk heb gekregen van God.
Eigenlijk is dit een vorm van Egoisme, en afgoderij,materialisme.

Ik ben zelf best een flinke kuurder, maar ik vroeg me eigenlijk af of je dit niet wordt aangerekend later als je dood gaat....

Ik weet dat het misschien niet in deze sectie past en er weing diep gelovingen misschien aanwezig zijn, maar ik ben toch wel benieuwd hoe anderen dit beleven of zien.

Zo zijn er in verhouding weing islamitische BB omdat hun sterker in hun geloof staan dan in het algemeen de christelijken???

Trolletje
Hier heb je nog nooit aas gebruikt?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/gainen-orals-288683/
 
zowel de bijbel als de koran zijn geschreven voordat er ooit sprake was van bodybuilding of ies in die trant, dus betwijfel dat je er iets zinnigs over gaat vinden;
Punt is wel dat de vroege christenen een afkeer hadden voor de grieks-romeinse sporten, wat in hun ogen niet meer was dan een boeltje homocoïtusuele ijdelheid; Trek zelf je conclusies zou ik zeggen.

Echte religieuze mannen verkiezen daarom ook macho-goden zoals Zeus of Thor, ipv de huilerige Allah/Jaweh
 
Beste bro,

Ik ben redelijk zwaar gelovig en ik vraag me af of er meerdere mensen hier aanwezig zijn die ook kuren en ook erg gelovig zijn.

Het punt is een beetje dat ik twijfel of AAS niet ingaat tegen het geloof volgens bijvoorbeeld de Bijbel en Koran.

Feitelijk maar je een "gezond" lichaam bewust "kapot" (op langere termijn) met "onnatuurlijk" AAS..
In de bijbel staat nl dat je dankbaar moet zijn met wat je lichamelijk heb gekregen van God.
Eigenlijk is dit een vorm van Egoisme, en afgoderij,materialisme.

Ik ben zelf best een flinke kuurder, maar ik vroeg me eigenlijk af of je dit niet wordt aangerekend later als je dood gaat....

Ik weet dat het misschien niet in deze sectie past en er weing diep gelovingen misschien aanwezig zijn, maar ik ben toch wel benieuwd hoe anderen dit beleven of zien.

Zo zijn er in verhouding weing islamitische BB omdat hun sterker in hun geloof staan dan in het algemeen de christelijken???

Als je zo erg gelooft dan weet je ook wel dat de die hard refo hun eigen kind nog niet eens laat inenten tegen polio, dus laat staan dat je aas gaat inspuiten voor cosmetisch gewin. Tenzij je katholiek bent dan doe je even een biechtje en dan is het klaar en kan je daarna naar hartelust de spuit vullen en injecteren.
 
PHP:
Maar punt blijft dat AAS schadelijk is en supplementen niet en je doet dit vanuit een bewust oogpunt, niet uit gezondheids overwegingen maar uit cosmetische.

Zoek op Wikipedia eens op anabole steroïde. Je zult lezen dat het nog nooit echt is aangetoond dat a.s. schadelijk is voor de gezondheid, tenzij overmatig gebruik;). Dit lijkt mij een goede hou vast:D.

Groeten
 
Beetje jammer dit.....
 
Volgrns mij niet had ht rr tijdje grleden met een aardige strenge moslim erover en di had het volgens mij over onrein enz

Je mag ookk geen alcohol nuttigen waarom zou je wel aas mogen gebtuiken dan?
 
AAS is haram, net als drugs,alcohol,stelen, vreemdgaan,knokken, naar andere vrouwen kijken noem maar op eigenlijk alle leuke dingen in het leven.

Vandaar dat je moslims dit nooit ziet doen









Trollface.jpg.
;)
 
Beste bro,

Ik ben redelijk zwaar gelovig en ik vraag me af of er meerdere mensen hier aanwezig zijn die ook kuren en ook erg gelovig zijn.

Het punt is een beetje dat ik twijfel of AAS niet ingaat tegen het geloof volgens bijvoorbeeld de Bijbel en Koran.

Feitelijk maar je een "gezond" lichaam bewust "kapot" (op langere termijn) met "onnatuurlijk" AAS..
In de bijbel staat nl dat je dankbaar moet zijn met wat je lichamelijk heb gekregen van God.
Eigenlijk is dit een vorm van Egoisme, en afgoderij,materialisme.

Ik ben zelf best een flinke kuurder, maar ik vroeg me eigenlijk af of je dit niet wordt aangerekend later als je dood gaat....
Ik weet dat het misschien niet in deze sectie past en er weing diep gelovingen misschien aanwezig zijn, maar ik ben toch wel benieuwd hoe anderen dit beleven of zien.

Zo zijn er in verhouding weing islamitische BB omdat hun sterker in hun geloof staan dan in het algemeen de christelijken???

Dat is iets wat niemand je kan (na)vertellen ;-)
 
Hij negeert mijn post, de keiharde waarheid.

Conclusie:
1. Hij is een ****ing troll
2. Hij is een leugenaar en is niet zwaargelovig
3. Total retard
 
Hij negeert mijn post, de keiharde waarheid.

Conclusie:
1. Hij is een ****ing troll
2. Hij is een leugenaar en is niet zwaargelovig
3. Total retard

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

´This looks like the intarnet´





ontopic; dit is een eindeloos discussie, doe lekker wat je wilt.
en als je je geloof zo goed mogelijk wil praktiseren, dan gebruik je toch niet. simpel
 
Hij negeert mijn post.

Mijne ook.:( Terwijl ik 'm nog zo graag iets wil vragen. Hoe zijn geloof bv denkt over het aspect klonen. Is dat moreel gezien acceptabel. En of tie niet bang is dat als hij de conclusie trekt dat aas verenigbaar is met zijn geloofsovertuiging hij dan niet kaal word van aas....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven