AndroidHealthClinic

AAS, HGH, Slin, IGF, MK677

Bezoekers in dit topic

Ano_09_01_24

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2016
Berichten
3.379
Waardering
5.294
He people! Al een tijdje bezig m'n volgende ( dikke ) blast te plannen. Heb besloten om de leuke middelen als HGH en Slin en dergelijke toe te gaan voegen ( ervan uitgaande dat de serum test die ik morgen ga doen net zo goed terugkomt als ik hier al een paar x voorbij heb zien komen ) maar heb een aantal struikelblokken.

De AAS is geen lastige keuze in deze. Ik kan geen Tren, geen Deca en geen orals nemen omdat m'n maag hier compleet van op hol slaat, continu aan de schijt dan en gain geen gram. Dus dat wordt iets als

1-6 Sust op 750 en Bold op 600
7-12 TestE op 1050 en Bold op 750
13-16 TestC op 1200 of 1500 en Bold op 750. Misschien dat ik tussendoor nog Mast of Primo toevoeg maar dit is zo ongeveer de basis.

Verder zal de gehele blast HGH mee lopen op eerst 5 iu ED en eventueel gaat deze nog naar 6iu ED. De 5iu zal ik opsplitsen in 2 injecties, voor het ontbijt en voor het slapen gaan, mocht ie naar 6 gaan worden het 3 shots en zal ik 't ook pre workout pakken. Dit is m'n 1e keer HGH dus ik ben heel benieuwd.

Dan komen we richting de struikelblokken. Allereerst de MK677. Deze zal ik pakken op 15 of 30 mg, zit ik alleen een beetje met de timing. Lees het meest dat het pre workout gepakt wordt en zolang ik geen 6iu HGH zet kan dat ook prima, ik weet alleen niet of ik en de MK en de HGH pre workout kan pakken?

En dan het grootste, de Slin en IGF. IGF is een probeersel en zou ik post workout pakken, max 4 weken en EOD op 50 mcg bijvoorbeeld. Wil dit al tijden eens proberen dus why not now he :P Slin heb ik ook wel vaker gepakt, was dan pre workout voor die enorme pomp, in combi met een goede intra shake. Ik zit nu meer met de combi met HGH en ik kom er niet uit wat er nou 't beste voor is dus vooral hierin advies nodig.

Heel verhaal, alvast bedankt voor degene die de moeite neemt het te lezen hehe. Bij genoeg interesse wil ik wel een logje bijhouden!
 
Je mk in de ochtend nemen en je gh verdelen in 3 shots met slin erbij zou ik doen
 
Je mk in de ochtend nemen en je gh verdelen in 3 shots met slin erbij zou ik doen

Da's ook prima naar mijn mening alleen, hoe zit 't dan met de resistentie als je eet rondom je HGH? Is 't nou feit of fabel?
 
Da's ook prima naar mijn mening alleen, hoe zit 't dan met de resistentie als je eet rondom je HGH? Is 't nou feit of fabel?
Natuurlijk kan er geen slin aangemaakt worden als je gh in je lichaam hebt daarom zet je er slin bij dus is er geen probleem.
 
Natuurlijk kan er geen slin aangemaakt worden als je gh in je lichaam hebt daarom zet je er slin bij dus is er geen probleem.

Kijk dat klinkt wel heel logisch idd ;p Hoe zou jij 't doen dan, gewoon slin en GH vlak na elkaar zetten en er carbs bij eten? Hoeveel Slin zou je voor gaan per shot?
 
Gh 20-30min voor de slin en dan gewoon een meal eten met weinig/geen vet of een shake intra / post workout.

Ik weet niet wat je al gebruikt hebt van slin maar je doet het op deze manier gewoon zodat je niet insuline resistent bent ik zou zelf beginnen met 2-4 iu per shot.
 
Gh 20-30min voor de slin en dan gewoon een meal eten met weinig/geen vet of een shake intra / post workout.

Ik weet niet wat je al gebruikt hebt van slin maar je doet het op deze manier gewoon zodat je niet insuline resistent bent ik zou zelf beginnen met 2-4 iu per shot.

Dat wordt heel wat timen dan, zeker met werk en dergelijke ook, damn. Hoe lang zou je 't maximaal doornemen, die Slin?

*edit Pleister ook wel geinteresseerd in jouw mening
 
Dat wordt heel wat timen dan, zeker met werk en dergelijke ook, damn. Hoe lang zou je 't maximaal doornemen, die Slin?

*edit Pleister ook wel geinteresseerd in jouw mening
Ik zou gewoon verhogen als je niets meer merkt tot waar jijzelf genoeg vind en dan een pauze voor de slin
 
Ik zou gewoon verhogen als je niets meer merkt tot waar jijzelf genoeg vind en dan een pauze voor de slin

Top, dat gaat wel lukken. En met betrekking tot de IGF? Doet ook wat qua hypo dus oppassen als je 't in dezelfde periodes als de slin pakt uiteraard. Zou je dit liever pakken als je bijv rust houdt van slin of gewoon hgh + slin pre workout en IGF post? Met shakes erbij ofc.
 
Van enkel igf ga je nooit echt hypo gaan maar ik zou het idd cyclen als je een pauze neemt van slin gh+slin is eigelijk soortgelijk effect als igf.

Of in de ochtend samen met je mk677 en paar uur daarna je eerste gh shot.



Zorg wel dat je altijd iets van dextrose ofzo bijhebt ^^
 
Van enkel igf ga je nooit echt hypo gaan maar ik zou het idd cyclen als je een pauze neemt van slin gh+slin is eigelijk soortgelijk effect als igf.

Of in de ochtend samen met je mk677 en paar uur daarna je eerste gh shot.



Zorg wel dat je altijd iets van dextrose ofzo bijhebt ^^

Dat leek me ook wel wat idd. Ik kom alleen niet uit m'n GH/Slin timingen als ik 't niet 's morgens pak. Wil 't in 3 keer 1.5 iu HGH doen en Slin opbouwend vanaf 5 a 6 iu per shot tot max 10 a 15 iu per keer doen in 1e instantie, dat zou dan in de ochtend, pre workout en voor m'n laatste maaltijd kunnen. Als er 20 min tussen beide shots moet zitten is het geen doen om het tussendoor te doen, moet ik vlak voor m'n pauze de werkvloer over met m'n koeltasje om GH te prikken op de plee, dat werkt niet :P
 
Dat leek me ook wel wat idd. Ik kom alleen niet uit m'n GH/Slin timingen als ik 't niet 's morgens pak. Wil 't in 3 keer 1.5 iu HGH doen en Slin opbouwend vanaf 5 a 6 iu per shot tot max 10 a 15 iu per keer doen in 1e instantie, dat zou dan in de ochtend, pre workout en voor m'n laatste maaltijd kunnen. Als er 20 min tussen beide shots moet zitten is het geen doen om het tussendoor te doen, moet ik vlak voor m'n pauze de werkvloer over met m'n koeltasje om GH te prikken op de plee, dat werkt niet :P
Als je niet anders kan kun je ze vast gewoon samen zetten de gh en slin ^^
 
Als je niet anders kan kun je ze vast gewoon samen zetten de gh en slin ^^

Toch wel? Dan zou ik 's morgens gewoon m'n vetten kunnen eten en MK/IGF pakken om vervolgens in m'n lunch, pre wo en voor m'n laatste meal GH/Slin. Ga eens uitzoeken of je dan nog die IGF piek krijgt, als je Slin en GH samen zet.
 
Mn serumtest is iig goed teruggekomen, dus dat zit goed. Besloten nog een kleine korte cut te doen met wat DNP voor we gaan beginnen dus moet nog even afwachten hehe.
 
Waarom MK in de ochtend en niet preworkout? Volgens mij maakt timing van MK sowieso niet zo veel uit, iedereen doet het anders op internet, denk aan ontbijt, pre/post, voor het slapen etc.

Ga je loggen, wel interessse in!
 
Waarom MK in de ochtend en niet preworkout? Volgens mij maakt timing van MK sowieso niet zo veel uit, iedereen doet het anders op internet, denk aan ontbijt, pre/post, voor het slapen etc.

Ga je loggen, wel interessse in!
Mk blijft de hele dag in je lichaam zolang het in je lichaam is heeft het een positief effect in combi met de andere gh
 
Waarom MK in de ochtend en niet preworkout? Volgens mij maakt timing van MK sowieso niet zo veel uit, iedereen doet het anders op internet, denk aan ontbijt, pre/post, voor het slapen etc.

Ga je loggen, wel interessse in!

Bij genoeg interesse wil ik wel loggen met een paar foto's ja
 
INtressant.

Mk heb ik kwa tijden pre sleep het beste gevoel bij gehad kwa diepere slaap, verder halftime van 24h dus tijdstip opzich niet heel belangrijk.

Wat is je doel deze 16 weken waar hoop je op te eindigen bw en vp
 
INtressant.

Mk heb ik kwa tijden pre sleep het beste gevoel bij gehad kwa diepere slaap, verder halftime van 24h dus tijdstip opzich niet heel belangrijk.

Wat is je doel deze 16 weken waar hoop je op te eindigen bw en vp

Durf ik niet te zeggen. Hang al tijden rond de 110 bij 12 en kom daar ook al een tijd niet vanaf zonder vetter te worden. Daarom nu eerst in de cruise een dag of 10 of 12 op 200 mg DNP, zorgen dat we weer onder de 10 % komen bij een 105 a 106 kg en dan de blast in. Ik hoop uiteraard op 120 kg bij max 15 % maar dat zal nog wel niet realistisch zijn hehe.
 
Back
Naar boven