MuscleMeat

Aas ingenomen door politie

Bezoekers in dit topic

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
25.430
Waardering
4.149
Lengte
1m84
Omdat de politie het weer eens nodig vond mijn huis te doorzoeken en wederom niks vond hebben ze maar mijn aas collectie (respectievelijk 6 vials) mee genomen. Eerst lieten ze het liggen maar toen ze niets anders gevonden hadden gingen ze het toch maar mee nemen.

Nu heb ik altijd begrepen dat gebruik en bezit legaal was en enkel verkoop zonder dokters recept verboden was en dat tevens aas niet in beslag genomen zou mogen worden omdat dit een medicijn was.

Nu ze het wel mee genomen hebben vraag ik me dus af of het bezit nou wel of niet toegestaan is. En of ze medicijnen in beslag mogen nemen.
 
Waarom moesten ze je huis doorzoeken dan?

Was het HG-aas dan of wat UG-spul? UG kan je moeilijk medicijnen noemen.
 
Jij was die gast van dat rijtjeshuis topic toch? Ben je nog steeds zo'n schrale ecto?
 
Volgens mij mogen ze het sowieso niet in beslag nemen of je moet er vrijwillig afstand van hebben gedaan
Ug of hg maakt niet uit in bezit hebben is niet illegaal in nederland verkopen/kopen wel.
 
Je mag het gewoon in bezit hebben hoor. Als je maar kan aantonen dat het voor eigen gebruik is.
Verkoop is niet toegestaan ! Ik weet niet of je in nederland woont of belgie... misschien dat in belgie de regels weer anders zijn?
Het is een gedoogbeleid iig.


Hadden ze wel huiszoekings bevel? anders had je ze gewoon kunnen weigeren.
 
Laatst bewerkt:
Waarom moesten ze je huis doorzoeken dan?

Was het HG-aas dan of wat UG-spul? UG kan je moeilijk medicijnen noemen.

Zou melding gedaan zijn van bezit vuurwapen maar ik bezit geen enkel illegaal wapen of iets dergelijks. Kwam op mij over als een lam excuus om gewoon huis te kunnen doorzoeken.

Was UG spul, mijn Hg hebben ze laten liggen

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Je mag het gewoon in bezit hebben hoor. Als je maar kan aantonen dat het voor eigen gebruik is.
Verkoop is niet toegestaan ! Ik weet niet of je in nederland woont of belgie... misschien dat in belgie de regels weer anders zijn?
Het is een gedoogbeleid iig zelfde als 4 wietplanten in je tuin / huis.

Nederland,

En het waren 6 vials voor 10 weken kuur en 2 vials deca welke ik toch nier gebruikt had in een eerdere kuur. Dus niet bepaald een grote hoeveelheid.

Stel idioten zaten nog te rekenen en kwamen op 250 ml uit wat in 6 10 ml vials zat :roflol:
 
Herkenbaar (niet met aas dan maar met weed planten), kut politie !
 
Het is een gedoogbeleid iig zelfde als bv. 4 wietplanten in je tuin / huis wat ook mag tenzij mensen er last van hebben zoals stank.
Wietplanten worden normalerwijze in beslag genomen wanneer de politie er van weet, er wordt alleen niet tot vervolging overgegaan wanneer het minder dan 6 zijn en er geen lamp bij staat. Niet echt een vergelijking dus.
 
Laatst bewerkt:
Zou melding gedaan zijn van bezit vuurwapen maar ik bezit geen enkel illegaal wapen of iets dergelijks. Kwam op mij over als een lam excuus om gewoon huis te kunnen doorzoeken.

Was UG spul, mijn Hg hebben ze laten liggen

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------



Nederland,

En het waren 6 vials voor 10 weken kuur en 2 vials deca welke ik toch nier gebruikt had in een eerdere kuur. Dus niet bepaald een grote hoeveelheid.

Stel idioten zaten nog te rekenen en kwamen op 250 ml uit wat in 6 10 ml vials zat :roflol:

Idd tyfus popo ze maken van alles een probleem.
 
Laatst bewerkt:
Ja het verbaasde me ook, heb advocaat al verzocht alle informatie op te vragen en overweegt aangifte te doen van het maken van een valse melding.
 
Ja het verbaasde me ook, heb advocaat al verzocht alle informatie op te vragen en overweegt aangifte te doen van het maken van een valse melding.

ik wens iig suces bro, maar je hoeft zeker niet bang te zijn voor een strafrechtelijke vervolging.
En tja gaat om een paar ampulle dus tis niet zon grote schade post.... maar wel jammer.

Mocht het ooit nog een keer gebeuren .. doe je er gewoon geen afstand van.
Zet je desnoods in het bijzijnd van hun een spuit :P
 
Tjonge jonge. Lullig dat je hier een hoop gedoe van krijgt! Naar mijn weten is in bezit hebben voor eigen gebruik in nl niet strafbaar.

Jij was toch die schrale ecto uit Zwolle?
 
In Belgie krijg je daar een boete voor van 2500 euro, ook al is het UG spul, al van paar mensen gehoord dat ze na een positieve dopingsplas in hun gym, ook huiszoeking kregen waar dan wel wat spulletjes gevonden werden ook.
 
Om even op de weed planten terug te komen zonder het topic onder te schijten,
je mag GEEN enkelen weed plant hebben of er nou een lamp of geen lamp bij staat...


blijft gewoon een vaag gedoog beleid..
 
jaja wietplant heel interessant. maar het kopen van as is toch legaal? houd ons op de hoogte!
 
Dit had je toch al een keer meegemaakt dat je aas in beslag was genomen?
 
Omdat de politie het weer eens nodig vond mijn huis te doorzoeken en wederom niks vond hebben ze maar mijn aas collectie (respectievelijk 6 vials) mee genomen. Eerst lieten ze het liggen maar toen ze niets anders gevonden hadden gingen ze het toch maar mee nemen.

Nu heb ik altijd begrepen dat gebruik en bezit legaal was en enkel verkoop zonder dokters recept verboden was en dat tevens aas niet in beslag genomen zou mogen worden omdat dit een medicijn was.

Nu ze het wel mee genomen hebben vraag ik me dus af of het bezit nou wel of niet toegestaan is. En of ze medicijnen in beslag mogen nemen.

weer ?

Heb je een strafblad of zo ?
 
Back
Naar boven