AndroidHealthClinic

AAS kopen in Rusland

Bezoekers in dit topic

Nesp

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2010
Berichten
73
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
96kg
Iemand ervaring met het kopen van AAS e.d. bij Russische apotheken? 'k Ga daar in januari heen en wellicht valt er wat te kopen voor niet teveel roebels.
Ben wel bang dat de taal een probleem kan worden. :rolleyes:
Alleen al die karakters zijn abracadabra...

У вас есть для меня некоторые тестостерон, нандролон, тренболон и ХГЧ на продажу?
 
ga er maar vanuit dat wat je koopt nep is , ook al is het een apotheek ! 99 % van de fake anabolen komen uit rusland .
als je het toch wil proberen ga voor dianabol.naam is akrihin ;)
 
Het kopen zal geen probleem zijn, maar wil je het risico lopen dat je straks gepakt wordt aan de grenscontrole.
 
Nooit gedacht dat apotheken nep gear verkopen
 
als je 40 jaar bent en 150 euro in de maand verdiend ga je daar wel anders over denken ! in het oostblok doen ze alles om maar een piek te verdienen ;)
 
Niet iedereen kan toch een apotheek daar starten ofwel?
 
zou het risico niet nemen.

sowieso erg link met die corrupte bende daar ook imo
 
Nooit gedacht dat apotheken nep gear verkopen
Tsja, het lijkt mij ook stug dat zelfs apotheken (ook in Rusland) nep verkopen, maar correct me if I'm wrong.

En als ik bv een paar potjes (geen dozen tegelijk) dat Russische Dianabol zou kunnen kopen, dan is dat in Rusland neem ik aan legaal, toch? Is dat trouwens ook legaal in NL/bij douane op Schiphol?
 
las dat er ook rusische aas besmet was
weet niet welk soort

iets met Creutzfeldt-Jakob
ook wel gekke koeie ziekte genoemd

weet niet of dat nog zo is
 
las dat er ook rusische aas besmet was
weet niet welk soort

iets met Creutzfeldt-Jakob
ook wel gekke koeie ziekte genoemd

weet niet of dat nog zo is

Dat is nog van in de tijd dat ze HGH uit koeien hersenen haalde ;)

Tegenwoordig is dat verleden tijd.
 
Tsja, het lijkt mij ook stug dat zelfs apotheken (ook in Rusland) nep verkopen, maar correct me if I'm wrong.

En als ik bv een paar potjes (geen dozen tegelijk) dat Russische Dianabol zou kunnen kopen, dan is dat in Rusland neem ik aan legaal, toch? Is dat trouwens ook legaal in NL/bij douane op Schiphol?

Uiteraard niet... aas zijn illegaal in Nederland dus als ze het merken bij controle heb je pech.

En wordt wel degelijk fake verkocht.
 
Inderdaad dat was hgh dat ze uit lijken haalden en bij mensen injecteerden;)
 
zou het niet doen als je weet wat ze al in de wodka flikkeren van 3 euro de liter.
dan zal het op aas gebied niet veel beeter zijn
 
Persoonlijk betaalde ik liever een paar tientjes meer..
 
Ik snap dat echt niet, het is iets wat je in je eigen lichaam spuit en dan wil je daar zoveel mogelijk op gaan bezuinigen.. damn man sommige mensen tegenwoordig.

Doe het dan gewoon niet.
 
Ik snap dat echt niet, het is iets wat je in je eigen lichaam spuit en dan wil je daar zoveel mogelijk op gaan bezuinigen..

Het gaat me niet om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. Ik stelde gewoon een vraag wat er mogelijk is in Russische apotheken. Naar mijn mening zal een Russische apotheek betrouwbaarder moeten zijn dan Russisch roulette. :rolleyes: Enneh, als ik bestel via iemand "van hier" met een postbus- en een niet traceerbaar emailadres, dan is het toch ook altijd maar hopen dat ik correct spul krijg. Da's ook trial and error. Niet iedereen heeft kameraden in z'n sportschool rondlopen die alles en nog wat kunnen leveren.
 
Uit angst voor fakes zou ik het niet doen.

Het zijn ook de Russen die methanol in hun alcohol draaien ipv ethanol.

Ze geven daar niets om een mensenleven (ben er verschillende keren geweest).

Het enige wat zou werken, is een erkende Russische merknaam uitzoeken, die kopen, en achteraf op forums op de echtheid controleren.
 
Tsja, het lijkt mij ook stug dat zelfs apotheken (ook in Rusland) nep verkopen, maar correct me if I'm wrong.

En als ik bv een paar potjes (geen dozen tegelijk) dat Russische Dianabol zou kunnen kopen, dan is dat in Rusland neem ik aan legaal, toch? Is dat trouwens ook legaal in NL/bij douane op Schiphol?

letterlijk gezien zijn anabolen op voorschrift in rusland en anders overtreedt je de wet.

"wet" is wel een heel rekbaar begrip in rusland

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 20:52 ----------

ga gewoon trainen in een russisiche sportschool en vraag de grootste vent of jou anabolen kan verkopen.

"izvinitje, ti mozjisj minja predaoet njemnoga anaboliki pajolsta?" - leer maar uit je hoofd ;)
 
letterlijk gezien zijn anabolen op voorschrift in rusland en anders overtreedt je de wet.

"wet" is wel een heel rekbaar begrip in rusland

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 20:52 ----------

ga gewoon trainen in een russisiche sportschool en vraag de grootste vent of jou anabolen kan verkopen.

"izvinitje, ti mozjisj minja predaoet njemnoga anaboliki pajolsta?" - leer maar uit je hoofd ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven