XXL Nutrition

AAS na je 45ste (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onzin. Ik loop er nu op 58 heel wat beter bij dan op 25. Zonder kuurtjes.
Mss liep je er op je 25 heel slecht bij ;)

Als je al een tijd traint en kan blijven trainen dan kan je na je 45 nog een goede fysiek behouden. Als je lange tijd hebt stil gelegen en je moet op die leeftijd natty terug beginnen opbouwen good luck om dan nog een deftige fysiek op te bouwen.

Nu ja meningen over wat een goede fysiek is gaan niet hetzelfde zijn. met goede fysiek bedoel ik niet "er nog uit zien voor je leeftijd"
 
Laatst bewerkt:
Maar de stelling was dat je er zonder kuurtjes 'nu eenmaal' niet kan bijlopen als op je 25e.
Maar dat kan dus wel. Het kost alleen wel meer moeite.
 
Kom op jongens, op je 50ste er net zo uit zien als je 25ste... er van uitgaande dat je toen goed trainde he.

Vadertje tijd wacht op niemand.
 
Kom op jongens, op je 50ste er net zo uit zien als je 25ste... er van uitgaande dat je toen goed trainde he.

Vadertje tijd wacht op niemand.

Op je 50ste natty een fysiek hebben waar 50% van de 25 jarigen nooit aan toe zal komen dan ?
 
Op je 50ste natty een fysiek hebben waar 50% van de 25 jarigen nooit aan toe zal komen dan ?
Dat moet idd wel lukken zonder AAS. :)

PS: ik zie nu pas dat deze post in de anabolen sektie staat. Dit was een beetje vloeken in de kerk dan :p
Dat is het gevaar van spontaan reageren op de meest recente post op het forum :LOL:
 
Op je 50ste natty een fysiek hebben waar 50% van de 25 jarigen nooit aan toe zal komen dan ?

Nee dat was de stelling niet. Op je 50ste je beste natty ooit bereiken. Ja als je op je 25ste nooit een gewicht hebt aangeraakt misschien.
Maar meeste spiermassa en laagste vet% zit er na je 40ste echt niet meer in helaas. Maar er zijn hulpmiddelen verkrijgbaar!
 
Geen KT, nee

Ik was toen wel 20 kg lichter ja. Niet slecht, wel mager. Maar de stelling was dat je er zonder kuurtjes 'nu eenmaal' niet kan bijlopen als op je 25e.

Deed je al aan krachttraining op je jonge jaren?
Leuk om te zien dat je op jouw leeftijd nog goede prestaties kan bereiken. Ik vrees soms weleens op 37 dat mijn tijd voorbij is. De filmpjes van pr's van 40+ mensen geven dan weer hoop!
 
Geen KT, nee

Ik was toen wel 20 kg lichter ja. Niet slecht, wel mager. Maar de stelling was dat je er zonder kuurtjes 'nu eenmaal' niet kan bijlopen als op je 25e.
Hangt er allemaal van af hoe je er bij liep in de jonge jaren. Atletisch of lopersfiguur kan na je 40e zeker,maar ik denk niet dat TS deze fysiek voor ogen heeft.

Ik loop er ook nog goed bij,maar lang niet zo gespierd als toen ik op mn natty top stond.

En zal ik ook nooit meer halen. 8e operatie komt er aan. Jaren binnen de pijngrens moeten trainen. Veel goede oefeningen die mij last bezorgen moeten laten.
 
Deed je al aan krachttraining op je jonge jaren?
Nee, fietsen naar school. Verder nauwelijks iets :)
Leuk om te zien dat je op jouw leeftijd nog goede prestaties kan bereiken. Ik vrees soms weleens op 37 dat mijn tijd voorbij is. De filmpjes van pr's van 40+ mensen geven dan weer hoop!
Jouw tijd is echt niet voorbij.
Ik begon pas op mijn 49e. Ik had geen idee dat ik het leuk zou gaan vinden en zo lang volhouden. Dus achteraf wel jammer dat ik niet op jonge leeftijd ben gaan fitnessen .....
Atletisch of lopersfiguur kan na je 40e zeker,maar ik denk niet dat TS deze fysiek voor ogen heeft.
Nee, een massa monster kan idd niet. Maar dat kan niemand zonder AAS.
 
Zijn zat mensen die er buf bij lopen zonder AAS.

Tijdelijk, want echt boven je normale gewicht blijven en er goed, en niet vet uitzien is zwaar, zwaar eten, zwaar rusten en zwaar trainen. En je kunt nauwelijks iets doen, of je verliest gewicht.
 
Tijdelijk, want echt boven je normale gewicht blijven en er goed, en niet vet uitzien is zwaar, zwaar eten, zwaar rusten en zwaar trainen. En je kunt nauwelijks iets doen, of je verliest gewicht.
Maar het is wel mogelijk gen speelt hier ook een rol in hoor. Maar meneer hier boven zegt dat het niet kan zonder AAS.
 
Tijdelijk, want echt boven je normale gewicht blijven en er goed, en niet vet uitzien is zwaar, zwaar eten, zwaar rusten en zwaar trainen. En je kunt nauwelijks iets doen, of je verliest gewicht.
Is niet echt anders voor iemand op aas?
 
Is niet echt anders voor iemand op aas?

Ik hoop voor de gebruikers dat het iets gemakkelijker gaat, zo niet, dan heb je of rotzooi of rotzooi genen. Gebruikers leveren pas echt in aan het einde van de kuur. Als ze proberen het gewicht natty vast te houden.
 
Ik hoop voor de gebruikers dat het iets gemakkelijker gaat, zo niet, dan heb je of rotzooi of rotzooi genen. Gebruikers leveren pas echt in aan het einde van de kuur. Als ze proberen het gewicht natty vast te houden.
Ik verlies direct gewicht als ik niet goed eet en train ondanks aas. Niks anders aan met aas is gewoon de natuur.
 
Ow, ik dacht dat dat wel een beetje zou helpen. :thumb:
 
Ow, ik dacht dat dat wel een beetje zou helpen. :thumb:
Je kan toch zelf wel bedenken dat als je niet goed eet je afvalt, wat zou aas hier aan veranderen?
 
Back
Naar boven