MuscleMeat

AAS na je 45ste (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het lijkt me een voordeel van aas dat je meer gewicht kunt vasthouden doordat je je eigen hormoonhuishouding manipuleert.
Als natty kun je geen maaltijd missen, en ook je eiwitten niet. Dat is alles wat je hebt.
Gebruikers verliezen de eerste dag alleen water, denk ik ?
Wanneer heb jij voor het laatst een jaar natty getraind?
 
Het lijkt me een voordeel van aas dat je meer gewicht kunt vasthouden doordat je je eigen hormoonhuishouding manipuleert.
Als natty kun je geen maaltijd missen, en ook je eiwitten niet. Dat is alles wat je hebt.
Gebruikers verliezen de eerste dag alleen water, denk ik ?
Wanneer heb jij voor het laatst een jaar natty getraind?
Omdat je natty bent verdwijnen magisch al je gains als je een dagje een maaltijd mist? Rip als je gaat cutten dan als natty meteen ecto na een dag.
 
Omdat je natty bent verdwijnen magisch al je gains als je een dagje een maaltijd mist? Rip als je gaat cutten dan als natty meteen ecto na een dag.

Ja man, hard gainen is easy cutting.
 
Ik verlies direct gewicht als ik niet goed eet en train ondanks aas. Niks anders aan met aas is gewoon de natuur.
Jij bent ook wel een knoestje hoor :roflol:
 
Vandaag mn eerste injects gezet. Zonder spanning en gedoe. (gelukkig werkt mn vriendin als verpleegster)....
En nu zijn we on voor de komende 10wkn..... dus eten en rammen maar. Trouwens iedereen nog bedankt voor alle reacties op dit topic!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn train jaar ingepland vol structuur, dat is fijn en je kan alles bijstellen naar mate je vordert of juist niet. Eind Augustus staat puntje ASS! Welke weer wil gaan opbouwen tot 2 keer per jaar. Naast mijn ijzeren discipline en wil, mis ik bruikbare info om goed mijn kuur op te pakken. Vandaar mijn bericht.

Wie van jullie is bekend met ASS na je 45ste en wil je ervaring delen?
Welke soorten heb jij gebruikt en vooral waarom?
Wat heb je ervaren in vooruitgang?
En vooral wat raden jullie aan?
Alvast bedank,
Groeten Jim


Wauw Jim, ligt jouw jaarplanner wel op de goede bladzijde ?

Hier is het nog maar maart, we zijn 10 dagen verder dan jouw openings post....en je hebt de naald er al in.
Had je het al in huis ?

Evengoed succes !

En puur interesse, hoe ben je er aan gekomen ? ( doe maar via persoonlijk berichtje, want je mag geen leveranciers etc, je snapt het wel )
 
  • Like
Waarderingen: JHA
Wauw Jim, ligt jouw jaarplanner wel op de goede bladzijde ?

Hier is het nog maar maart, we zijn 10 dagen verder dan jouw openings post....en je hebt de naald er al in.
Had je het al in huis ?

Evengoed succes !

En puur interesse, hoe ben je er aan gekomen ? ( doe maar via persoonlijk berichtje, want je mag geen leveranciers etc, je snapt het wel )
De kuur naar voren getrokken en kan nog net voor de zomer.. ;-) In sept gaan we vier tot vijf weken op vakantie.
 
Wauw Jim, ligt jouw jaarplanner wel op de goede bladzijde ?

Hier is het nog maar maart, we zijn 10 dagen verder dan jouw openings post....en je hebt de naald er al in.
Had je het al in huis ?

Evengoed succes !

En puur interesse, hoe ben je er aan gekomen ? ( doe maar via persoonlijk berichtje, want je mag geen leveranciers etc, je snapt het wel )
Aan het vissen naar een bron :eek: ?
 
  • Like
Waarderingen: JHA
Nieuwsgierig van aard. En ik leer ook graag bij.
Wat wil je leren als hij zijn bron stuurt ? Even leren hoe je anabolen moet bestellen :eek: ? Wel benieuwd hoeveel pms je gaat krijgen van de dealertjes hier onder ons. Hun zien namelijk geld nu :p
 
Wat wil je leren als hij zijn bron stuurt ? Even leren hoe je anabolen moet bestellen :eek: ? Wel benieuwd hoeveel pms je gaat krijgen van de dealertjes hier onder ons. Hun zien namelijk geld nu :p

Dank je voor de waarschuwing :thumb:
 
Geen probleem bae spuit voorzichtig.

Ja, ja, ... je weet toch? Ik ben jou niet, ik lijk zelfs heel netjes en beschaafd in verglijk met jou. Ben ik niet trots op, maar het is niet anders.
Tis niet mijn ding.
 
Vandaag mn eerste injects gezet. Zonder spanning en gedoe. (gelukkig werkt mn vriendin als verpleegster)....
En nu zijn we on voor de komende 10wkn..... dus eten en rammen maar. Trouwens iedereen nog bedankt voor alle reacties op dit topic!!

Succ6!
 
Hey,

Ik ben 61 en heb op mijn 55e mijn laatste kuur gedaan met Test ent. Mast, Winstrol, GHRP-6 en CJC-1295.
Als je alles in controle houdt en goed naar je lijf luistert is er niks aan de hand.

Belangrijk is ook dat je een goede "verstrekker" vind die de goede spullen voor je heeft.
 
Back
Naar boven