Fitness Seller

AAS niet goed voor pezen

Bezoekers in dit topic

Heb je die studies wel eens gelezen die ik heb gepost, die spreken dit alles tegen, iig bedankt voor je feedback!

Maar als deca in de praktijk nu veelvuldig gebruikt wordt voor het verstevigen van de pezen en dit blijkt warempel te helpen welke studie geloof jij dan?
 
Maar als deca in de praktijk nu veelvuldig gebruikt wordt voor het verstevigen van de pezen en dit blijkt warempel te helpen welke studie geloof jij dan?
True, ik denk alleen dat dit geldt bij scheurtjes, verrekkingen, lichte onstekingen, .. Maar een degeneratieve aandoening niet zoals tendinose, ben er nog niet 100% uit, iig wat je ook vind daarna is er altijd een onderzoek dat het tegenovergestelde beweerd.
 
True, ik denk alleen dat dit geldt bij scheurtjes, verrekkingen, lichte onstekingen, .. Maar een degeneratieve aandoening niet zoals tendinose, ben er nog niet 100% uit, iig wat je ook vind daarna is er altijd een onderzoek dat het tegenovergestelde beweerd.

Ben ik met je eens, soms is het heel erg moeilijk een juist beeld te vormen of conclusie te trekken.
Ik leg dan vaak vele stukken bij elkaar en kijk naar de overeenkomsten.


http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/deca-durabolin-spierblessure-254738/
 
Laatst bewerkt:
om dit topic even afte ronden - er zijn geen wondermiddelen voor pezen te genezen - anders had ik ze al gevonden.

dingen die je kan proberen en die wél effect hebben zijn deca en hGH. mitd dk veel goedkoper is; eerst dat proberen icm stretch programma en aangepaste training

gl

s

PS test breekt bot af? muahahahahaha
 
Back
Naar boven