AndroidHealthClinic

AAS of niet (1 bezoeker)

AAS of niet (na navraag voor en nadelen) en het blijft lastig om te beslissen.

  • meer info inwinnen

    Stemmen: 10 55,6%
  • gewoon doen

    Stemmen: 3 16,7%
  • niet aan beginnen

    Stemmen: 5 27,8%
  • geen mening

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    18

Bezoekers in dit topic

Voordat je er aan begint moet je zo i zo altijd al veel info winnen. Als je dat nog niet heb gedaan dan 'doen'!
Zo ja, dan kan je eens verder kijken. Het is niet iets was je even zo maar doet of even uitprobeerd.
 
Ik heb ook info gewonnen voordat ik eraan begon, maar het blijft de eerste keer natuurlijk toch altijd een beetje afwachten.
Nu zit ik in de derde week en nou blijkt dat ik een kuurtje enorm leuk vind! Misschien zal er ooit nog wel eens een tweede komen!

Momenteel zou ik zeggen: gewoon doen. Maar ok over enkele weken of maanden is mijn mening misschien gewijzigd...
 
Op het moment sta ik er niet positief tegenover, maar dit vooral om dat de resultaten natural er bij mij ook gewoon nog zijn. Als dit gaat stagneren weet ik het niet, vind het erg moelilijk
 
Met de tijd, misschien wel, maar nu niet, idd eerst natrual tot je een plateau raakt.

Grtz
 
Originally posted by Mich
Op het moment sta ik er niet positief tegenover, maar dit vooral om dat de resultaten natural er bij mij ook gewoon nog zijn. Als dit gaat stagneren weet ik het niet, vind het erg moelilijk

exact my thoughts
 
Of je gaat gebruiken is natuurlijk je eigen beslissing maar meer info opdoen is een must.
 
ok thanx allen..........
 
zolang meer info winnen nog een optie is in je poll zou ik het niet doen
 
Ik weet zeker dat ik nooit AS ga gebruiken...
 
Als je nog twijfelt niet doen, dan heb je vind ik nog te weinig informatie vergaderd.....
 
Back
Naar boven