Fitness Seller

AAS op lange termijn

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
412
Lengte
1m69
Massa
95kg
Kun je zonder aas ook bereiken in 3 jaar
sorry hoor, maar in 3 tot 5 jaar jaar tijd kan je echt wel van 75 naar 90kg gaan. En dan bedoel ik keiharde spiermassa. Daar heb je geen AAS voor nodig. Het grote voordeel is dat als je het naturel hebt gegained dat het veel langer blijft zitten. Als je toch zoveel tijd ervoor uittrekt, doe het dan naturel. Met AAS kan je die 15kg binnen 1 jaar wel gainen.
bij 1.72? Met 10% vet? Natural? Vergeet het maar....

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
  • Topic Starter Topic Starter
waarom zou je zo'n lichaam als die gozer willen hebben als je geen wedstrijd ambities hebt? Als je het puur voor cosmetische redenen doet, zoals de meeste gymratten dan heb je al een zeer goed fysiek als je 85kg bij 8% bent. (bij 1.80 meter dan)
Ik heb wel nog wedstrijdambities, ten minste als alles groeit en evolueert zoals ik hoop.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 18:14 ----------

Vergeet de HGH year round niet. 7 duizend euro per jaar aan HGH, nog een paar duizend aan test en dergelijke. Dan komen je supps er nog bij, je voeding, je vaste lasten.. Ja dure hobby hoor als je het niveau van Flex Lewis wilt bereiken. Dat is waarom hun allemaal een sponsor hebben. Misschien moet je die eerst maar vinden..
Ja met zen 2007+ shape zal hij daar wel al aanzitten, maar ik heb nog een vroegr filmpje gevonden van 2004. Die benen blijven natuurlijk gek.

Denk je dat hij hier ook al zo zware middelen nodig had? En het hele jaar door?

Bonkers

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2010
Waardering
12
kijk die 'pens' ook man. Dat hebben al die BB'ers.. wel een sixpack maar gewoon een buikje.. ik vind dat zo lelijk..

Little Daddy

Monstrous Giant
Lid geworden
8 apr 2010
Waardering
710
wat veronder sta jij met zwaar? om een beetje in de beurt te komen moet je vaker kuren, hoevaak ben jij bereid om te kuren? iets zegt me dat je maar 1 kuur wilt doen en hoppa zon fysiek wilt zien

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Waardering
1
  • Topic Starter Topic Starter
wat veronder sta jij met zwaar? om een beetje in de beurt te komen moet je vaker kuren, hoevaak ben jij bereid om te kuren? iets zegt me dat je maar 1 kuur wilt doen en hoppa zon fysiek wilt zien
Ik ben wel bereid een jaar of 5 te kuren(1 massa en cut kuur per jaar) om aan m'n doel te geraken.

Maar dat 15/25 jaar vol te houden, gewoon om te onderhouden zou ik erover vinden. Minderen zou ik wel zien zitten.

knikker

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Waardering
113
kijk die 'pens' ook man. Dat hebben al die BB'ers.. wel een sixpack maar gewoon een buikje.. ik vind dat zo lelijk..
Bonkers ik zie jouw echt alleen maar BS overal in het rond spugen. Ga eens in de echte wereld leven, 90kg droog bij de lengte van ts is ziek. Flex doet mee aan de 202 dat is 91kg.

Die "pens" die flex zogezegd zou hebben is gewoon een volle maag van eten, de verdikking zit enkel op de plaats van de maag. Flex heeft totaal geen gut. Een hgh gut zit lager.

Laatst bewerkt:

greatshape4u

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 nov 2009
Waardering
15
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
12%
Ik ben wel bereid een jaar of 5 te kuren(1 massa en cut kuur per jaar) om aan m'n doel te geraken.

Maar dat 15/25 jaar vol te houden, gewoon om te onderhouden zou ik erover vinden. Minderen zou ik wel zien zitten.
Lol, we'll talk again in 15 year ;-)

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jun 2009
Waardering
379
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Naturel 90 kg is haalbaar zonder troep in 3 jaar.

ligt eraan waar je vandaan komt.

ik train nu iets langers als 2 jaar start gewicht 63 kilo. nu 83.
maar denk niet dat ik de 90 ga halen binnen een jaar zonder mijn vetpercentage te verhogen

redbull74

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 aug 2009
Waardering
51
Lengte
1m74
Massa
94kg
Vetpercentage
11%

maar denk niet dat ik de 90 ga halen binnen een jaar zonder mijn vetpercentage te verhogen
bakstenen vreten jongen,waar een wil is,is een weg:D

carbonfibre

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 jun 2009
Waardering
57
Lengte
1m66
Massa
79kg
Vetpercentage
10%

DE TS heeft het over 15 KG maat, jij praat over 20 KG in 2 jaar, ben je er nog wel bij?

kix

Huge Freak
Lid geworden
17 mei 2009
Waardering
567
heheh dan zagen we er allemaal zo uit :D

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 okt 2004
Waardering
450
15 kilo pure keiharde spiermassa in drie jaar tijd, zonder as.....yeah right.
Dan moeten jullie maar toch eens de doorgewinterde atleten die het hele arsenaal aan as,slin,hgh etc gebruiken toch eens vertellen wat zij dan verkeerd doen.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 03:16 ----------

En massa is niet het zelfde als vet vrije spiermassa, dus niet louter op de weegschaal kijken!

• Like
Waarderingen: KaLe

Ironmind

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
22 okt 2005
Waardering
1.052
Lengte
1m79
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
15 kilo pure keiharde spiermassa in drie jaar tijd, zonder as.....yeah right.
Dan moeten jullie maar toch eens de doorgewinterde atleten die het hele arsenaal aan as,slin,hgh etc gebruiken toch eens vertellen wat zij dan verkeerd doen.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 03:16 ----------

En massa is niet het zelfde als vet vrije spiermassa, dus niet louter op de weegschaal kijken!
Precies, sommige kijken teveel naar de fabeltjes krant!

15kg spiermassa erbij is heel erg veel.
Visualiseer jezelf nu maar eens, met 10kg pure massa erbij, dat gaat je waarschijnlijk (zonder aas) niet lukken in 10 jaren...

Fanatic Daan

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2008
Waardering
215
Lengte
1m92
Massa
102kg
Vetpercentage
4%
praat geen BS gast...90 kg bij 1.72 bij een vet% van 10%....= AAS of anders de genen van Jay Cutler maar dan nog.

ozgur

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 okt 2007
Waardering
17
Met een bulkkuur kom je denk ik 70%vocht en 30% echte spier aan. Reken maar uit. En daarna raak je nog iets kwijt ook.
15 kilo cleanmassa behalen? zijn meerdere kuren voor nodig en zeker als je zo droog wil staan.
Maar de TS heeft nog geen echte antwoord gehad op zijn vraag.
Je zou dan moeten TRTen je leven lang.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 12:40 ----------

Bonkers ik zie jouw echt alleen maar BS overal in het rond spugen. Ga eens in de echte wereld leven, 90kg droog bij de lengte van ts is ziek. Flex doet mee aan de 202 dat is 91kg.

Die "pens" die flex zogezegd zou hebben is gewoon een volle maag van eten, de verdikking zit enkel op de plaats van de maag. Flex heeft totaal geen gut. Een hgh gut zit lager.
Zou die maag uitzetting niet komen door groeihormonen?
Of is voeding alleen de oorzaak?
Wie o wie?

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
412
Lengte
1m69
Massa
95kg
15kg netto spiermassa in 3 jaar natural is ****ing lulkoek! 90 kilo bij 1.70 is prima te halen, maar niet met een kwalitatieve look en degelijk vet%. Oogkleppen af aub.

• Like
Waarderingen: D77

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Waardering
12.558
Met een bulkkuur kom je denk ik 70%vocht en 30% echte spier aan. Reken maar uit. En daarna raak je nog iets kwijt ook.
15 kilo cleanmassa behalen? zijn meerdere kuren voor nodig en zeker als je zo droog wil staan.
Maar de TS heeft nog geen echte antwoord gehad op zijn vraag.
Je zou dan moeten TRTen je leven lang.

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 12:40 ----------

Zou die maag uitzetting niet komen door groeihormonen?
Of is voeding alleen de oorzaak?
Wie o wie?
Bronnen?Je praat onzin namelijk.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
412
Lengte
1m69
Massa
95kg
Precies, sommige kijken teveel naar de fabeltjes krant!

15kg spiermassa erbij is heel erg veel.
Visualiseer jezelf nu maar eens, met 10kg pure massa erbij, dat gaat je waarschijnlijk (zonder aas) niet lukken in 10 jaren...
15 kg gebakken kipfilet (dus netto vlees).. leg dat maar eens op een hoopje... ;)

Bovenaan