Fitness Seller

AAS op lange termijn

Bezoekers in dit topic

15kg netto spiermassa in 3 jaar natural is ****ing lulkoek! 90 kilo bij 1.70 is prima te halen, maar niet met een kwalitatieve look en degelijk vet%. Oogkleppen af aub.
Dat was een reactie op de begin post van ts, daar heeft hij het NIET over een vetpercentage, dat verhaal kwam later in de post tevoorschijn, wel bij de les blijven aub
 
hoeveel kg kan een persoon van 1.83 natty worden bij een vet van 10%? ongeveer
 
hoeveel kg kan een persoon van 1.83 natty worden bij een vet van 10%? ongeveer

Zal per persoon verschillen maar ik ben ook 183 weeg nu 85 met minder als 10%. Als ik er echt voor zou gaan is 90/95 kg zeker mogenlijk met 10 %.
 
Bonkers ik zie jouw echt alleen maar BS overal in het rond spugen. Ga eens in de echte wereld leven, 90kg droog bij de lengte van ts is ziek. Flex doet mee aan de 202 dat is 91kg.

Die "pens" die flex zogezegd zou hebben is gewoon een volle maag van eten, de verdikking zit enkel op de plaats van de maag. Flex heeft totaal geen gut. Een hgh gut zit lager.

come at me broh
 
Ik zeg niet dat ik die massa even mooi als hem zou dragen en even

esthetisch
, maar ik ben zeker dat ik genetics heb om even massief als

hem(2005/06 shape) te staan binnen enkele jaren met juist voeding/training/gear.

Mijn vraag was hoe ik die fysiek voor de "rest" van mijn leven onderhoud qua kuren?

genetics is in dit geval dus hoe je de massa zal dragen.

aangezien gear je helpt het te gainen.
 
Dat was een reactie op de begin post van ts, daar heeft hij het NIET over een vetpercentage, dat verhaal kwam later in de post tevoorschijn, wel bij de les blijven aub

Ik ben bij de les, want dat had je op je jouw reactie op mijn post maar duidelijker moeten zijn. En niet zo denigererd regeareren vaders..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven