Fitness Seller

AAS op lange termijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik plan zelf deze winter m'n eerste massa kuur, maar daar heb ik niet echt vragen over.
Zal ze in elk geval even meegeven, misschien helpt ze bij het beantwoorden van m'n echte vraag.

wk 1-12 test E 500mg per week
wk 1-4 dbol 30mg per dag
wk 12-16 nolva 40/40/20/20

M'n doel is binnen enkele jaren(3-5) een 15tal kg harde massa bij te komen(van 75 naar 90).

1 maal mijn doel bereikt, moet ik dan m'n hele leven door blijven kuren om die 90kg te onderhouden
als je verondersteld dat m'n voeding in orde is en ik met dezelfde hardcore intensiteit als nu blijf trainen.
Of om de paar jaar een kuur wanneer je streeffysiek die behaald hebt, stilaan begint af te zwakken.
 
Kun je zonder aas ook bereiken in 3 jaar
 
denk als je goed eet en traint je het wel blijft onderhouden maar je zult wel kracht een beetje verliezen
 
sorry hoor, maar in 3 tot 5 jaar jaar tijd kan je echt wel van 75 naar 90kg gaan. En dan bedoel ik keiharde spiermassa. Daar heb je geen AAS voor nodig. Het grote voordeel is dat als je het naturel hebt gegained dat het veel langer blijft zitten. Als je toch zoveel tijd ervoor uittrekt, doe het dan naturel. Met AAS kan je die 15kg binnen 1 jaar wel gainen.
 
Kun je zonder aas ook bereiken in 3 jaar

Ik streef ongeveer naar een flex lewis achtig fysiek(beginjaren) qua massa, ik denk niet dat je zoiets naturel kunt bereiken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij is wel een vijftal cm kleiner dan ik, dus misschien moet ik er 95kg van maken als einddoel, met vet % natuurlijk niet in contest shape.
 
Flex lewis fysiek halen?
Weet je wel hoe moeilijk dat is?
 
gelukkig heb je een realistisch doel voor ogen :}
@ bonkers: 90kg is haalbaar ja, maar als je (maar) 1.72m bent en je wilt dat gewicht hebben op een mooi vetpercentage ( ~10% ) dan is dat al niet meer weggelegd voor de meeste naturels (diegenen met zieke genetics en dedication daargelaten)
 
gelukkig heb je een realistisch doel voor ogen :}
@ bonkers: 90kg is haalbaar ja, maar als je (maar) 1.72m bent en je wilt dat gewicht hebben op een mooi vetpercentage ( ~10% ) dan is dat al niet meer weggelegd voor de meeste naturels (diegenen met zieke genetics en dedication daargelaten)

dat lijkt me ook idd. Maar als je het zo bekijkt: je weegt nu 75kg en bent 1.72. Stel je zit op 15% VP, wat vrij gemiddeld is. Je gaat serieus trainen en serieus eten, dan kan je na 1 jaar trainen met hier en daar een korte cut om het VP in toom te houden wel 82 wegen met nog steeds 15%. Na 2 jaar trainen weeg je misschien 87 met nog steeds 15%. Na 3 jaar trainen weeg je 90 met 15%. Dan gooi je er een cut in, en weeg je 85kg op 10% na 3.5 jaar trainen. Dan een goede cleanbulk tot je 90kg weegt op 13%. Dan ben je +-4.5 jaar bezig. Dan zit je toch al aardig in de buurt.
 
Flex lewis fysiek halen?
Weet je wel hoe moeilijk dat is?

Ik zeg niet dat ik die massa even mooi als hem zou dragen en even

esthetisch, maar ik ben zeker dat ik genetics heb om even massief als

hem(2005/06 shape) te staan binnen enkele jaren met juist voeding/training/gear.

Mijn vraag was hoe ik die fysiek voor de "rest" van mijn leven onderhoud qua kuren?
 
Nolva max 20 mg, en 2 weken na je laatste inject pas starten.

Fysiek van Flex Lewis haal je niet zomaar lol.
 
Fysiek van flex lewis behoud je nooit zonder aas.
Man is PRO

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit is een AAS thread, dus voor de 3de maal,

hoe zien je kuurvooruitzichten eruit op de lange termijn als je min of meer de massa hebt bereikt van een 05/06 Flex lewis.
 
Dit is een AAS thread, dus voor de 3de maal,

hoe zien je kuurvooruitzichten eruit op de lange termijn als je min of meer de massa hebt bereikt van een 05/06 Flex lewis.

Zo'n beetje altijd on.
 
Ja slin+hgh erbij
 
Vergeet de HGH year round niet. 7 duizend euro per jaar aan HGH, nog een paar duizend aan test en dergelijke. Dan komen je supps er nog bij, je voeding, je vaste lasten.. Ja dure hobby hoor als je het niveau van Flex Lewis wilt bereiken. Dat is waarom hun allemaal een sponsor hebben. Misschien moet je die eerst maar vinden..
 
waarom zou je zo'n lichaam als die gozer willen hebben als je geen wedstrijd ambities hebt? Als je het puur voor cosmetische redenen doet, zoals de meeste gymratten dan heb je al een zeer goed fysiek als je 85kg bij 8% bent. (bij 1.80 meter dan)
 
Back
Naar boven