MuscleMeat

AAS over de grens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BigFil

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
296
Waardering
29
Lengte
1m80
Massa
96kg
Zou het gevaarlijk zijn enkele ampulen, nl een 30tal, mee te nemen op het vliegtuig. - weliswaar nt in de handbagage want die wordt volgens mij meer gecontroleerd - ???
 
Poehh zou er niet aan beginnen!!!
Tegenwoordig worden op veel vliegvelden ook gewoone bagage gescaned.
En ik denk dat ampullen er niet best uit zien op de scan..
Waar ga je trouwens naar toe?? spanje ,griekenland en begin oostblok zijn ook met de auto te doen.
 
Als je het toch gaat doen, kun je misschien beter een zooi coke meenemen, dan verdien je der ook nog aan. Gein natuurlijk.

Ik weet niet hoor, maar wil je het meenemen vanuit het buitenland Nederland in? Want het zou kunnen dat ze het in sommige landen niet scannen (koffers e.d.), schiphol wel (per 1dec), maar alleen wanneer je vertrekt, en jou geval zou je dan aankomen en wordt je grote bagage niet gescreened.

Toch lijkt het me niet echt verstandig, succes.
 
Kan wel maar er zit natuurlijk altijd een (klein) risico aan,ik heb het weleens vanuit Turkije gedaan.Een grote fles shampoo leeggieten in een bakje,een diepvrieszakje(stevig boterhamzakje) in de fles,daarin een voor een de amps. in doen,lucht zoveel mogelijk eruit,zakje goed dicht maken(met sigaret bijvoorbeeld),shampoo weer in de fles en zo in de koffer,niet in de handbagage!
 
Of gewoon in je binnenzak steken? Zou toch raar zijn als de metaaldetector ook op as reageert...
 
De "smokkel" zou van Belgie naar Londen zijn. Ik weet dat ze de handbagage scannen maar de gewone koffers ?? ik denk van niet maar ben het natuurlijk nt zeker.
 
Dan zou het al te makkelijk zijn om zo wapens, drugs, etc te verstoppen.... ik denk dat ze die bagage wel controleren, maar hoe weet ik niet.....
 
In Engeland mag je voor 3 maanden eigen gebruik importeren.
Dus ze zullen niet moelijk doen voor 30 ampulletjes, als ze die al vinden, maar in Nederland doen ze er wel moeilijk over, maar bij vertrek word de bagage hier nooit gecontroleerd.
 
Poeh ik vind het toch een groot risico..
Dan moet de prijs daar wel heel erg laag zijn om dit te doen..
Is niet alleen dat ze op wapens controleren ,maar wat denk je na 11 sept 2001 van bio of chemische zooi!!
Zo'n ampul ziet er dan op de scanner mooi uit..
Kans blijft klein dat ze je pakken maar???
 
Dealers sturen het altijd met de post op, meenemen is gewoon niet slim.
 
Sinds 1 december wordt in Nederland alle bagage echt goed gecontroleerd, ook de grote bagage gaat onder een scan nu. Naar sommige bestemmingen (misschien zelfs alle) wordt je koffer keurig netjes opengetrokken door een beveiliging medewerker. En dat doen ze echt heel frequent, dus dat zou ook een groot risico zijn. Het in je binnenzak stoppen, tjah, het ken, maar als ie dan afgaat, dan ben je meteen goed de lul. Want dan vinden ze 30ampullen gelijk, en die stop je ook niet zo 1,2,3 in je onderbroek.

Ik weet niet hoe dat in Belgie zit. En met die trein dan, wordt je daar ook gecontroleerd?!
 
Nee trein en auto zijn het veiligste om spullen mee te nemen
 
mmm, denk dat jullie gelijk hebben. het is blijkbaar gevaarlijker dan ik dacht. Het zal dus een postpakketje worden ...
 
Geen ervaring met ampullen 'meesmokkelen' wel met pilletjes.
Laatste keer vanuit Turkije Oxy's meegenomen (100 stuks).

De tabs in een boterhammenzakkie gedaan en in een Vit C bruis buisje gedaan daarna de bruis tabs er weer op.

En toch (jaja schijterd dat ik ben) voelde ik me niet op me gemak bij de douane zowel in Turkije als in Nederland :finger:

Groet Smalluser :thumb:
 
Yep, zou ik ook doen - je gaat me toch niet vertellen dat ze apparatuur hebben die pillen en/of vloeistoffen chemisch kan analyseren bij het scannen? Voor explosieven tot daar aan toe, maar voor elk medicijn? Tenzij ze echt alles overhoop halen lijkt het risico me toch vrij beperkt...
 
Gewoon vanuit Belgie opsturen per post naar NL of Londen.
My 2 cents.
 
Keb een goed idee, hoor je de laatste tijd meer van,
INSLIKKEN IN BOLLETJES, of zou dat om iets anders gaan.

PS pakkans is wel iets verhoogt de laatste tijd.
 
interesante discussies dat smokkelen....
we zouden natuurlijk ook bin laden ff kunnen raadplegen,die heeft toch enig ervaring....:D :rolleyes:

nee ff zonder gekheid,maar alles wat wij hier verzinnen weten die mensen toch ook.
ze worden ervoor opgeleid.
die mensen kunnen vaak al van je gezicht aflezen of je drugs,a.s,of andere dingen meeneemt.
ik zou het toch echt op de post gooien.
als ze het onderscheppen....pech.
maar daar kom je denk ik beter onderuit als dat het in je koffer of jas zit...

groeten martin77
 
Vlieg regelmatig voor mijn werk in Europa (meerdere keren per maand meestal), en ben nog nooit gecontroleerd/gepakt. Had destijds wel eens prohormonen in mijn koffer zitten. Gewoon voor tijdens het verblijf. Ik zou er dus niet zo mee zitten, zolang de hoeveelheid beperkt is. (As is tuurlijk wel weer wat anders dan prohormonen als 1-test). Nam vroeger toen ik nog blowde ook altijd wiet/hash mee in het vliegtuig.

Live dangerously.... :D
 
Back
Naar boven