XXL Nutrition

AAS voor kracht

Bezoekers in dit topic

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
1.139
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Zou dus vanaf september (ga op reis binnenkort) is willen doorbulken zonder veel gewicht te gainen.
Momenteel zie ik mezelf meer als powerlifter dan een bb. Mijn kracht is wel oke nu sinds ik m'n gewicht heb laten zakken naar 72kg (twijfel tussen 75kg en 67kg gewichtsklasse).

Ik zoek dus een AAS die me kracht geeft, maar geen 10kg vocht laat gainen.

Lees veel dingen over een anavar/winny/test e cycle..

Winny zou 10kg op je RMs plakken?

Aanraders zijn welkom.
 
Puur kracht?

Halotestin
 
Puur kracht?

Halotestin

Inderdaad Tren A + Halotestin en je lifts gaan enorm omhoog. Halotestin is wel zo beetje de meest levertoxische AAS die er is en er zijn genoeg verhalen over mensen die in het ziekenhuis opgenomen moesten worden en gele ogen en gaten in hun lever kregen
 
Als je wedstrijden wilt doen , wil je compunds nemen vlak ervoor die snel je systeem hitten.
 
Puur kracht?

Halotestin

Dat dat aangeraden mag worden.. ik heb er nog niks goeds over gehoord alleen dat het de meest gevaarlijke doping op de makt is
 
Als je er goed mee om kan gaan is er niets aan de hand. Niet over doseren dat is niet gezond
 
voor mij is Trenbolone toch wel de kracht aas
 
halo erg vinden terwijl een AAS met een 3 methylgroepen gewoon op dit forum aanvaard is qua gebruik :roflol:

in any case, halo is te moeilijk te vinden in de EU, en te prijzig. Maw, teveel kans op fakes.
 
Laatst bewerkt:
Lees idd niks goed over halo. Plus dat ik het waarschijnlijk toch niet ga vinden..

Tren is al een paar keer voorbij gekomen, iemand ervaring mee?
 
Lees idd niks goed over halo. Plus dat ik het waarschijnlijk toch niet ga vinden..

Tren is al een paar keer voorbij gekomen, iemand ervaring mee?

Kijk wat logjes/topics door en je ziet genoeg ervaringen over tren.
 
Halo it will be.

Wil eventueel wel een logje openen tegen dan als er interesse voor is.
 
MT-DMN + test E
 
Okay, van die kuur in September is dus niks in huis gekomen. Mede omdat m'n Scarface type er niet meer is, geen idee waar die is eigenlijk..

Tegelijk heb ik ook wat bedenkingen gedaan voor een eventuele kuur en ik vraag me af of ;
teste e + tren e + dbol + winny

Combineerbaar en effectief is.
 
Waarom dbol met winny?
 
Dbol en Winny is niet handig, slecht voor je lever maar da's nog wel te overzien als die sterk is, 't is een bullshit combi. Zelfde vind ik overigens van dbol en Tren. Je pakt toch Tren omdat je een droge harde look wilt, daar past Dbol niet bij.
 
Je kan ook cutten op dbol ;)
 
Back
Naar boven