Fitness Seller

AAS voor moeizamen cut

Bezoekers in dit topic

1891

Novice
Lid geworden
14 jun 2017
Berichten
21
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
94kg
Vetpercentage
19%
hoi,
ik ben een 40 jarige kerel uit vlaanderen en wou hier even mijn verhaal doen en ondertussen ook wat raad bijeen sprokkelen.

ik ben een 6 tal jaar bezig met krachttraining.echter blijven de beoogde resultaten nog steeds ver weg.
na enkele jaren van onbezonnen bezig te zijn heb ik mij wat verdiept in het trainen en in de voeding.
ik werk dus nu ook met voedingschema's geheel uitgerekend volgens de macro's.(volg ik op via mfp)
trainen staat ook wel meer op punt nu.4à5 dagen per week,met telkens afwisseling in de spiergroepen.alles komt minimum 2x per week aan bod.ook doe ik nu 2x in de week een HITT training van 20min erbij.
aangezien ik bechterew heb sinds mijn 28ste verlopen de trainingen soms wel wat stroef,maar we passen ons aan.we steken ons daar niet achter weg.
cutten is mijn hoofddoel maar is ook het groostte probleem.
ik heb het nu eens over een hele andere boeg gegooid.velen zullen mss raar kijken maar hey,waarom niet?
ik had besloten om een periode te bulken met AAS deze keer.waarom?waarom niet?met mijn 40 lentes zal mijn lichaam niet meer de resultaten halen van een 20 jarige kerel.dus vond ik het het proberen waard.
meer spieren,meer vetverbranding achteraf was mijn motivatie.ook het gegeven dat de deca een positief effect kon hebben op mijn bechterew,vond ik dat dit de moeite waard was om het te proberen.ook al ben ik van nature geen slanke gast,hielt het mij niet tegen om dit te proberen met een vetpecentage van 22 à 23 %(niet verstandig voor velen maar geheel mijn eigen keuze dus)!

dus,ik heb nu een kuur achter de rug.(mijn 2de)deze heb ik na mij te hebben ingelezen(naar mijn mening) en info te hebben verzameld bij anderen in de buurt samengesteld. deze zag er als volgt uit:
week 1 tot 2 : dianabol (kickstart)
week 1 tot 10: 500 test e + 400 deca
week 11 tot 15: 550 test e
week 17 tot 21: nolva

met deze kuur heb ik zeer mooie resultaten geboekt.qua vet ben ik amper 2 % bijgekomen omdat ik zeer zeer gefocust was op clean voeding.
qua kracht zeer veel vooruitgang,qua spiergroei zeer veel vooruitgang.
wat de bechterew betreft: super kuur! 15 weken volledig pijnloos kunnen trainen en achteraf geen extra last er door gekregen.
wel water vast gehouden uiteraard.maar dit is ondertussen allemaal weg en ik ben best wel tevreden met wat ik over hou.

tot zover alles goed dus.nu wil ik dus terug overgaan tot het cutten.iets wat me dus al enkele jaren niet goed lukt.waarom?medicatie?andere reden? geen idee.voeding is nogthans iets waar ik op let.ik zeg niet dat er niets is veranderd sinds 5 jaar want toen had ik een vetpercentage van boven de 32% en woog ik 10kg meer. dus er is al vooruitgang maar we blijven nu wel terplaatse trappelen.

dus daarom even jullie raad jongens en meisjes wss ook :)
ik geef jullie eerst even een vb van mijn dagelijkse voeding mee:

ochtend: 100gr havermout met 250 ml magere melk en een eiwit shake met 250 ml magere melk
middag: 120gr volkoren boterham,20gr pindakaas,60gr kalkoenfilet,30gr jonge kaas
tussendoor: appel en 2 gekookte eieren,proteine reep
avond: 250gr kalkoenblokjes met 300gr groenten in 15 ml olijfolie
tussendoor/voor slapen: 2 kiwi en shake met 250 ml magere melk of 200gr quark

dit komt neer op 2280kcal (mijn onderhoud ligt op een 2800 kcal)met de verhoudingen:
vet: 63g of 25%
koolh: 229g of 40%
eiwit: 199gr of 35%

ik denk,en corrigeer mij als ik verkeerd ben ,dat de voeding wel goed zit.
toch gaat het zeer moeizaam.

ik overweeg dan ook om tijdens de cut wat AAS te gebruiken.mss wat orals zoals winstrol of anavar.dit om het cutten wat te bevorderen.

graag had ik hier wat meningen over gekregen.ik zoek dus geen preek of iets dergelijks maar gewoon goeie raad.ik denk dat velen onder jullie die hier meer in vertrouwd zijn de juiste info kunnen bieden in vergelijking met het wereld wijde web waar alles o zo mooi en makkelijk lijkt.

alvast bedankt ;)
 
Laatst bewerkt:
Wat zijn je krachtgains geweest op deze kuur? (Bench, squat, DL)
 
op de bench had ik toch een vooruitgang van 20kg.+15kg vlotjes alleen,naar de 20 toe toch met een buddy erbij/erachter.
squat doe ik enkel op de machine aangezien mijn bechterew dit niet zo verstandig is met de losse bar.daar haalde ik toch ook een 150kg uit waar voorheen 120kg de top was.
DL is mij niet bekend.
achteraf zit ik nu nog ergens tussenin qua kracht
 
Als Belg zijnde is jouw volledige naam gebruiken niet slim. De straffen voor een dom kuurtje zijn niet mild, je bent zo 2000euro kwijt zonder overdrijven.

Vetverlies ligt volledig aan je voeding, ik heb het idee dat beweging wel Ok is. Ik zou stelselmatig of je voeding verlagen of langer sporten (bijvoorbeeld 20min cardio doen) of een combinatie van beide. Val je niet af dan zit er helaas weinig anders op dan nog minder eten en/of meer bewegen.

Kuren gaat niet echt veel aan je vetpercentage doen maar het gaat wel je spiermassa beschermen (en het werkt motiverend natuurlijk).

Beetje testosteron en mast of primo, ala:

250 testosteron en 3-400 masteron/primo
 
Sws niet verstandig om je volledige naam te gebruiken op een forum, ik heb je met 1 Search gevonden op Facebook...
 
Als Belg zijnde is jouw volledige naam gebruiken niet slim. De straffen voor een dom kuurtje zijn niet mild, je bent zo 2000euro kwijt zonder overdrijven.

Vetverlies ligt volledig aan je voeding, ik heb het idee dat beweging wel Ok is. Ik zou stelselmatig of je voeding verlagen of langer sporten (bijvoorbeeld 20min cardio doen) of een combinatie van beide. Val je niet af dan zit er helaas weinig anders op dan nog minder eten en/of meer bewegen.

Kuren gaat niet echt veel aan je vetpercentage doen maar het gaat wel je spiermassa beschermen (en het werkt motiverend natuurlijk).

Beetje testosteron en mast of primo, ala:

250 testosteron en 3-400 masteron/primo
bedankt voor de tips.heb ik alvast iets aan.top.
wat de naam betreft,idd stond ik niet bij stil.ondertussen een aanvraag gedaan deze aan te kunnen passen.kan dit blijkbaar niet zelf.
thanks alvast
 
Sws niet verstandig om je volledige naam te gebruiken op een forum, ik heb je met 1 Search gevonden op Facebook...
weet ik ondertussen.nog niet zo vertrouwd met dit forum en niet bij stilgestaan.aanvraag voor aanpassing is reeds gebeurd.zelf kan dit blijkbaar niet.
thanks for the warning
 
weet ik ondertussen.nog niet zo vertrouwd met dit forum en niet bij stilgestaan.aanvraag voor aanpassing is reeds gebeurd.zelf kan dit blijkbaar niet.
thanks for the warning
Als je het wel direct wil kan je een elite membership kopen, hiermee kan je hem veranderen. Misschien willen Galen of Sanca Saxon je anders wel helpen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de leuze bij de flikken in belgie :
de politie,uw vriend. dus het zit wel snor denk ik
 
Back
Naar boven