AndroidHealthClinic

AAS voor vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alieee

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
452
Waardering
0
Hallo,ik wou uit nieuwsgierigheid wel eens weten wat voor soorten AAS er voor vrouwen zijn,of dat het geen verschil maakt en bedoel dan de soorten waarvan je niet te mannelijke trekken krijgt e.d.(weet niet of die er uberhoubt bestaan?)
iemand ervaring hiermee of er iets van afweet?
 
Met alles komt een prijs. Er is geen speciale aas voor vrouwen. Alles kan imprincipe door zowel man als vrouw gebruikt worden (uiteraard in geen geval aan te raden). Als je zo veel mogelijk mannenlijke effecten wilt tegen gaan moet je iig erg laag doseren en vooral geen DHT producten nemen. Erg lage doseringen van deca, anavar, provi. Verder houdt het al gauw op als je geen extreme vormen wilt aanmen.

Verder weet ik er ook niet veel af wat betreft gebruik bij vrouwen en ik vind ook dat er te weinig mensen hier zitten met persoonlijke ervaring die er ook nog wat over kwijt willen. En info van de mannenlijke leden heb je niets aan. Als je echt goed info wilt vergaren over gebruik van aas bij vrouwen, moet je bij grotere forums gaan kijken waar veel meer vrouwen zitten zoals steroid.com

happy reading :)
 
Volgens mij niet, en ik hoef die rommel ook niet, ik doe gewoon trainen zo natuurlijk mogelijk, goed eten, krachttraining, cardio en goed rusten, het enige wat ik neem is Whey en Visolie

en dat gezeik altijd over hou er rekening mee dat het een vrouw is en vrouwen met spieren vind ik niets, man laat vrouwen toch lekker doen wat ze zelf willen of zijn er mannen jaloers dat ze het zelf zo niet kunnen krijgen. Mannen met teveel aan spieren vind ik ook niet mannelijk maar meer opgeblazen michelin mannetjes

Dat wilde ik ff kwijt
 
Laatst bewerkt:
Wou gewoon even wat informatie erover weten,zou het denk ik ook noooit gebruiken(ben er best wel op tegen)maar toch..
Dankjewel Kukishu zal daar eens even gaan kijken.
En BlackIdentity nog bedankt voor je reactie bij mijn foto.
 
Volgens mij niet, en ik hoef die rommel ook niet, ik doe gewoon trainen zo natuurlijk mogelijk, goed eten, krachttraining, cardio en goed rusten

en dat gezeik altijd over hou er rekening mee dat het een vrouw is en vrouwen met spieren vind ik niets, man laat vrouwen toch lekker doen wat ze zelf willen of zijn er mannen jaloers dat ze het zelf zo niet kunnen krijgen. Mannen met teveel aan spieren vind ik ook niet mannelijk maar meer opgeblazen michelin mannetjes

Dat wilde ik ff kwijt

:orly: :toilet: :D
 
Volgens mij niet, en ik hoef die rommel ook niet, ik doe gewoon trainen zo natuurlijk mogelijk, goed eten, krachttraining, cardio en goed rusten

en dat gezeik altijd over hou er rekening mee dat het een vrouw is en vrouwen met spieren vind ik niets, man laat vrouwen toch lekker doen wat ze zelf willen of zijn er mannen jaloers dat ze het zelf zo niet kunnen krijgen. Mannen met teveel aan spieren vind ik ook niet mannelijk maar meer opgeblazen michelin mannetjes

Dat wilde ik ff kwijt

:duh:
 
Zouden jullie A.U.B in mijn topic serieus willen reageren?
Het andere maar even onderling uitvechten ofzo;)
 
Zouden jullie A.U.B in mijn topic serieus willen reageren?
Het andere maar even onderling uitvechten ofzo;)
Wij vechten helemaal niets uit hoor:D
maar goed om dan toch ff terug te komen op je onderwerp
welke supplementen gebruik jij??
 
Je krijgt een lagere stem, grotere clitoris, overal haar op je lichaam en nog wat problemen.
 
DankU;)
Gebruik nu alleen nog maar Whey,maar wil graag wat meer aankomen en heb niet het idee dat het met een goed voedingsschema alleen gaat lukken.dus mischien vandaar ook een beetje dit topic,of er ook meerdere supplementen zijn die je daarbij helpen kunnen,en daarom nieuwschierig na AAS M.B.T Groeien.
Zo ingewikkeld verhaaltje maar hoop dat jullie het een beetje snappen:D
 
DankU;)
Gebruik nu alleen nog maar Whey,maar wil graag wat meer aankomen en heb niet het idee dat het met een goed voedingsschema alleen gaat lukken.dus mischien vandaar ook een beetje dit topic,of er ook meerdere supplementen zijn die je daarbij helpen kunnen,en daarom nieuwschierig na AAS M.B.T Groeien.
Zo ingewikkeld verhaaltje maar hoop dat jullie het een beetje snappen:D
Whey en visolie is voldoende volgens mij daarbij een goed voedingsschema
ik ga ook niet meer aan supplementen gebruiken.
 
vind je dat ik een strakke buik heb dan?ben zelf nog niet tevreden erover,maar train hem 3 x per week 3x12 setjes voor de zijkanten en 5x12 setjes op(weet de naam even niet meer ervan,maar voor sixpack effeckt)apparaat.
Onderbuik vind ik erg moeilijk te trainen omdat daar meeste BF blijft zitten dus daar heb ik geen tips voor..
 
ff terugkomen op je onderwerp ik las hier een interessant artikel over anabolen
http://www.frederike.nl/cgi-bin/scripts/db.cgi?ID=39&view_records=1&ww=on
ik denk dat je dan wel kunt opmaken wat voor effect het op vrouwen zal hebben. Nogmaals vind ik anabolen af te raden voor zowel mannen als vrouwen. het is troep je kan ook massa creeeren en spieren opbouwen door natuurlijk te trainen

Thanx voor de link!
Nee ben er zelf ook wel op tegen vooral omdat het erg slecht is voor je gezondheid e.d. maar wou er toch wat meer over weten,staat paar posts terug wel waarom.
 
vind je dat ik een strakke buik heb dan?ben zelf nog niet tevreden erover,maar train hem 3 x per week 3x12 setjes voor de zijkanten en 5x12 setjes op(weet de naam even niet meer ervan,maar voor sixpack effeckt)apparaat.
Onderbuik vind ik erg moeilijk te trainen omdat daar meeste BF blijft zitten dus daar heb ik geen tips voor..
Dat heb ik dus ook, meestal doe ik de crunch bench, ik heb hier een homegym in huis, waar je zo'n beetje alles mee kan trainen, daarnaast heb ik verstelbare dumbbells dus elke keer wat gewichten er bij doen, maar die buik, het wil wel maar het gaat langzaam en elke keer als ik eet heb ik weer een opgezwolle maag. :(
Ik heb net dit even doorgelezen: http://www.giantpt.com/Training/GIANT_Training_Top_10_Buikspier_Mythen.htm
misschien dat het helpt
 
Back
Naar boven