AndroidHealthClinic

AAS voor vrouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Precies, voor diegene is het zonde van het geld! Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen en het resultaat zal wel snel tegenvallen.
 
Precies, voor diegene is het zonde van het geld! Ze moeten doen wat ze niet laten kunnen en het resultaat zal wel snel tegenvallen.
mwah meestal zien ze er vaak ook nog wel aardig uit, maar of het het waard is... het lijkt me niet de meest gezonde levensstijl.
 
Beetje naief om te denken dat AS enkel door Bodybuilders gebruikt wordt. Helaas, maar ik moet je uit die droom helpen. Ook bij Fitness en Figure (op hoog wedstrijdniveau) wordt gebruikt!

Ik heb daar niets over gezegd toch?dat alleen BB AS gebruiken?:(
Of bedoelde je mij daar niet mee..
 
Als vrouw moet je denken aan niet-androgenen middelen die bovendien niet sterk zijn. Sowieso moet je veel lager doseren. Een middel als Anavar is nog het meest geschikt. Deca kan ook , maar aan lage dosis. Beter gebruik je helemaal niets, een vrouw die vermannelijkt ziet er NIET aantrekkelijker uit dan voorheen.
 
een vrouw die vermannelijkt ziet er NIET aantrekkelijker uit dan voorheen.
Precies ik moet er niet aan denken nee dat ik overal haar krijg en een lage stem... een vervormd vierkant hoofd wat ik weleens zie omdat je zulke vrouwen er vaak direct uithaalt, omdat je het gewoon kan zien, het kan ook op een natuurlijke manier zonder rommel
 
Zoals ik al zei, bijwerkingen is persoonlijk! Niet iedereen heeft daar last van. Waarom kijkt iedereen naar de vermannelijkte BBsters terwijl er ook zoveel vrouwelijk BBsters rondlopen? Feit blijft, als jij hogerop wilt komen zul je er op den duur aan moeten geloven. Anders zul je podiumvulling blijven. Tenzij je mastergenetics hebt natuurlijk.. :)
 
Ik ben het eens met Aimee wat dit punt betreft en idd naast verstandig gebruik van aas dient ook je training alsmede je voeding doordacht en overwogen te zijn. De vermannelijking is per persoon verschillend. En zowel in fitness als figure wordt ook gebruikt. Natuurlijk heeft de een genetisch meer meegekregen dan de ander maar om een voorbeeld te geven rugwijdte kun je door bepaalde oefeningen of een bepaalde manier van trainen ook beinvloeden, het is een samenspel van bovengenoemde factoren en het kennen van je eigen lichaam, hoe doordachter je met alles omgaat hoe beter je wordt. Dat is het mooie van deze sport en daar draait het om met of zonder aas en dat wordt jammer genoeg nogal eens vergeten!!! Maar aas kan een prima ondersteuning zijn maar vergeet ook die andere elementen niet !!!
 
Echt? :rolleyes: Dit is echt weer zo'n bullshit topic waarbij de helft niet weet waar hij over praat!!

Om op je vraag terug te komen, nee er bestaat geen speciale AS voor vrouwen. Je hebt wel AS die beter geschikt zijn voor vrouwen. Of je last van bijwerkingen zult hebben, is persoonsgebonden. De een heeft nergens last van, de ander weer wel. Dat is het risico dat je neemt. Zolang jij recreatief traint en niet voor wedstrijden, raad ik het je af. Er valt genoeg uit je eigen lichaam te halen dmv juiste training en een goed voedingsschema. Als je na een aantal jaar op een dood punt komt, kun je het altijd nog overwegen.

Frapant dat jij hier weer in een dergelijke manier op reageert. Ik respecteer het feit dat je met je sport bezig bent, maar die hese stem die je bij Jensen had heb je niet aan een koudje te danken;) Verder vind ik dat je fysiek wel degelijk is vermannelijkt en ondanks dat dit jou helpt wedstrijden te winnen (en more power to you for doing so) vind ik dat je niet moet gaan ontkennen dat er vrouwen zijn die zonder "problemen" AAS kunnen gaan gebruiken.
 
Frapant dat jij hier weer in een dergelijke manier op reageert. Ik respecteer het feit dat je met je sport bezig bent, maar die hese stem die je bij Jensen had heb je niet aan een koudje te danken;) Verder vind ik dat je fysiek wel degelijk is vermannelijkt en ondanks dat dit jou helpt wedstrijden te winnen (en more power to you for doing so) vind ik dat je niet moet gaan ontkennen dat er vrouwen zijn die zonder "problemen" AAS kunnen gaan gebruiken.

Zoals ik al zei, je weet niet waar je over praat. Ik ben namelijk nooit bij Jensen geweest! ;)
 
Zoals ik al zei, je weet niet waar je over praat. Ik ben namelijk nooit bij Jensen geweest! ;)

ik heb alle respect voor je prestatie en vooral voor vrouwen die BB doen die hebben heel wat meer uiterlijke veraderingen ervoor over,maar je wilt toch niet zeggen dat die vrouwen die mee doen aan de olympia er nog vrouwlijk uit zien?
of snap ik je verkeerd!?
 
Ja, ook daar staan nog genoeg vrouwelijke atleten tussen. Natuurlijk staan er ook veel vermannelijkte BBsters tussen, maar de vrouwelijke krijgen mijn voorkeur.
 
vrouwen veranderen nou eenmaal als je bij de top wil horen. De ene veel meer als de andere dat zie je duidelijk. De meeste doen er ook niet geheimzinnig over en je hoeft het dan ook niet nog eens te vragen neem ik aan?

en wat betreft Aimee......Als je haar IRL ziet heeft ze grotere armen dan de meeste hier hahaha.
 
Zo is dat bovendien is de definitie van vrouwelijkheid voor een ieder verschillend en gelukkig maar toch. Zelf vind ik dat een gespierde vrouw ook heel mooi kan zijn! En die dames op de Olympia zien er ook echt niet het hele jaar door zo uit en gelukkig worden ze ook beetje bij beetje weer wat vrouwelijker.
 
Vooralleer je noch maar denkt aan AS moet je voeding en training al een hele tijd goed ineen zitten.
Dan er zijn altijd bijwerkingen bij vrouwen. Is het niet uiterlijk dan wel innerlijk. Je geslachtsorganen zijn je helemaal niet dankbaar voor die extra testo.
Mijn mening blijf er als vrouw zo lang mogelijk vanaf. Praat eerst met je gynecoloog, huisarts of endocrinoloog over wat je wil doen. Zeker als je kinderwensen hebt.
Deze raad komt van iemand die echt wel weet waarover die spreekt.
 
Okee iedereen nogmaals bedankt voor alle uitleg,maar ik blijf er ook echt van af,maar was gewoon nieuwschierigheid dat ik er even wat over weten wou,omdat ik graag wat sneller groeien wil,maar zal gewoon nog meer gaan eten en mischien evt.andere supplementen erbij gaan gebruiken.
 
Ik snap jou wel want ik heb af en toe het zelfde.
Het lijkt allemaal makkelijker en mooier te zijn met ASS maar je kan er denk ik maar beter van af blijven. Het lokt mij ook wel maar ik probeer er ook van af te blijven.
De mensen die er wel mee expirimenteren veroordeel ik niet want het blijft een eigen keuze die ieder voor zich moet nemen.
 
Precies,maar als ik 100%zeker wist dat er geen risico's aan verbonden waren of dat je er makkelijke trekken van krijgt had ik het denk ik WEL gedaan,maar aangezien dat niet van sprake is blijf ik er mooi van af.maar wil nog steeds groeien!!!:S
en gaat zo langzaam man.:(
 
Hee je hebt wel al 90 kg gesquat dat is ook geen kattepis voor een dame hoor.
Je bent nog lekker jong dus je hebt nog een hoop tijd om je doel te halen, je kan altijd nog ASS proberen als je zeker weet dat je niet je doel haalt op de natural wijze.
Denk als ik jonger had geweest dat ik er misschien ook wel aan begonnen was maar na al die jaren ben ik ook nog tevreden met het resultaat wat ik gehaald hebt zonder ASS.
Het gaat misschien wat langzamer maar je kan echt zonder dat spul ook een aardig resultaat halen.
 
:Dja okee het squatten gaat echt heerlijk daar ben ik ook al erg blij mee.Ben al 3 kilo gegroeid in 4/5maandjes dat is al iets maar heb gewoon echt geen geduld wil zo graag dat het sneller gaat,maar ok alles heeft zijn tijd nodig.
Maar wat betreft AAS nee zal dat nooit gaan gebruiken.blijf toch gewoon liever op en top vrouwelijk zullen we maar zeggen;)
 
Dat hoor ik graag. Veel succes verder.
 
Back
Naar boven