Fitness Seller

AAS-vraag voor vakantie

Bezoekers in dit topic

bigtony

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 jan 2005
Hey mede BB'ers

Binnenkort ga ik naar Alanya (Turkije). Ik wil graag een beetje inkopen doen voor het komende jaar.
Ik ga voor: Oxy, Sus en Nolva.

Mijn vragen:
Waar moet ik op letten bij de aanschaf van deze producten? (bestaat er eigenlijk al namaak nolvadex?)

Hoe krijg ik het naar Nederland? (ik neem niet absurt veel mee, alleen voor eigen gebruik).

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2004
zoek een apotheek buiten de grote stad en buiten toeristische gebieden, de kans is dan klein dat je fakes aangesmeerd krijgt.

Koop bij twijfel eerst één enkel doosje, maak een digi-foto en laat hem door de experts van DBB checken op echtheid, alvorens je in grotere getale koopt.

Voor de invoer van deze producten naar Nederland, kan ik je alleen vertellen dat het verboden is ;)
Tabletten schijnen gemakkelijk in enveloppen te passen met bubbelfolie. Een turks handschrift zou ervoor kunnen zorgen dat je post minder snel gecheckt wordt.

Er zijn ook genoeg mensen die het gewoon in hun koffer (NIET in je handbagage!) meenemen.

suc6 en fijne vacantie!

Jordees

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
bigtony zei:
Hey mede BB'ers

Hoe krijg ik het naar Nederland? (ik neem niet absurt veel mee, alleen voor eigen gebruik).

In een medicijnentasje, waar je potjes met homeopatische middelen in vervoert? deze vervang je dus door de gekochte goederen.

rambo3

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
wat nou als hij het post en ze komen er achter. heeft hij dan een probleem?

Jordees

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m78
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
rambo3 zei:

AAS vallen onder de drugswetgeving, dus ja, dan heeft hij een probleem.

rtodeep

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 jun 2005
Let wel op wat je daar eet, want ik ben met me vriendin geweest en zij kwam terug met een maag-darm infectie( en zat gewoon all-in )

Heeft niks met je vraag temaken maar ik denk niet dat je 10kilo lichter terug wil komen..toch??

2hard2die

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
15 jun 2004
rambo3 zei:

Uuh nee niet direct, want na het bericht van de douane dat het in beslag genomen is, vertel je ze doodleuk over de telefoon dat jij niets van een enveloppe weet en dat je niet weet wat er in zit!
Je komt hiermee wel op een zwarte lijst te staan en je kan er donder op zeggen dat als je eenmaal een keer gesnapt bent, dat al je toekomstige postpakketjes uit het buitenland er tussenuit gehaald en geopend worden!

kevinlorenzin

Superbuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
29 aug 2004
gewoon meenemen in je koffer man de kans is klein dat hij word geopend in deze drukke tijden van het jaar

rambo3

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2005
valt nolvadex ook onder de drugs wetgeving?

dennis999

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 dec 2004
waarom daar sust kopen? kost daar ongeveer 3e,- hier ongeveer 5 a 6euro, hetzelfde voor oxy 20 tabs kosten daar ongeveer 15e. hier koop je er 100 stuks voor 80-90euro (de turkse prijzen zijn van vorig jaar, maar het gaat om het principe)

als je al iets wil kopen, kop dan primo's daar 3,5e hier 10e, kijk dat zet zoden aan de dijk.
koop in nl. envelopen met plastic voering, kennen ze daar amper. verpak de primo's met wattenschijfjes, prop ze per 10 in de originele doosjes en stuur per envelop op. komt zo goed als zeker door. spreek uit ervaring :)

Big'r

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 dec 2004
Naar boven