AndroidHealthClinic

Abces of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nog even terugkomen op mijn topic.

De zwelling waarvoor ik dit topic heb geopend is bijna volledig weggetrokken. Het is nog wel dikker dan normaal, en de huid is nog wat rood, maar pijn doet het niet meer. Doordat ik erin heb geprikt lijkt het ook dat er alleen bloed heeft gezeten, dus (mogelijk) geen ontsteking/abces. Wat het nu precies is weet ik eigenlijk nog steeds niet.

Daarbij heb ik wel nog doorgezet en ik heb 2 prikken in mijn chest gezet -> eigenlijk geen klachten over behalve een beetje een zwelling. Echt stukken minder en ook niet pijnlijk, maar als ik mijn borst aanspan zie ik de major en minor lijn (scheiding die je ziet als je aanspant) niet meer. Dus concludeer hieruit dat DHB wel zorgt voor een zwelling, maar nu stukken minder erg.

Wat het precies is weet ik niet, heb naast chest ook in mijn andere glute nog een injectie gezet, hierbij krijg ik weer vergelijkbare symptomen als in het begin van het topic, maar toch net wat anders. Ik voel en zie echt precies op de plek van injectie een bult ontstaan. Het zwelt echt zichtbaar op en het is vrij pijnlijk met bijvoorbeeld zitten en erop leunen. Maar het is totaal niet rood. Lijkt mij dat de olie kristalliseert? Het is verder dus niet rood en ook niet warmer waardoor ik het idee heb dat de olie gewoon samenkrimpt/kristalliseert of iets in die trant. Oplossing die ik wil proberen is het gewoon warm houden en kijken of dit wat doet.

Iemand die daar nog een uitspraak over kan doen? Bvd ;)
dhb schijnt nogal uit suspensie te vallen vaak is dat zichtbaar in de vial , vaak ook een teken van legit dhb . pipp zal waarschijnlijk een issue blijven met dat goedje .Heb zelf overwogen om een cycle ermee te doen ben nog steeds niet overtuigd ondanks dat ik wat info heb gehad van wat homebrewers
 
dhb schijnt nogal uit suspensie te vallen vaak is dat zichtbaar in de vial , vaak ook een teken van legit dhb . pipp zal waarschijnlijk een issue blijven met dat goedje .Heb zelf overwogen om een cycle ermee te doen ben nog steeds niet overtuigd ondanks dat ik wat info heb gehad van wat homebrewers

Hmm aan de olie is niets te zien, is verder ook onwijs dun en net water. Ik weet dat er een test is gedaan en de inhoud kwam goed overeen en er zat geen vervuiling in. Zal wel een dhb ding blijven dan.

Ik ben er nu ook nog niet tevreden over, echt letterlijk en figuurlijk een pain-in-the-ass.. Heb straks geen injectiespots meer over haha. Ik probeer nog minimaal een prikdag en als ik in mijn chest ook nog last ga krijgen hou ik er mee op. Dan is de lol er echt compleet van af.
 
Hmm aan de olie is niets te zien, is verder ook onwijs dun en net water. Ik weet dat er een test is gedaan en de inhoud kwam goed overeen en er zat geen vervuiling in. Zal wel een dhb ding blijven dan.

Ik ben er nu ook nog niet tevreden over, echt letterlijk en figuurlijk een pain-in-the-ass.. Heb straks geen injectiespots meer over haha. Ik probeer nog minimaal een prikdag en als ik in mijn chest ook nog last ga krijgen hou ik er mee op. Dan is de lol er echt compleet van af.
er zijn mensen die dit als een acetate hebben gebrouwen en geprobeerd ( auwtjse als ik de verhalen moet geloven)
heb zelf een aantal Vials staan nog niet echt trek gehad na de verhalen die ik hoor , hoewel ik enthousiast was .Een groot deel zeur over pip en een klein deel prijst het de hemel in .
Heb je de dhb ook al met test gemend om te kijken of het dan minder was ?
 
er zijn mensen die dit als een acetate hebben gebrouwen en geprobeerd ( auwtjse als ik de verhalen moet geloven)
heb zelf een aantal Vials staan nog niet echt trek gehad na de verhalen die ik hoor , hoewel ik enthousiast was .Een groot deel zeur over pip en een klein deel prijst het de hemel in .
Heb je de dhb ook al met test gemend om te kijken of het dan minder was ?

Ik heb altijd 1:1 gedaan. dus 0.5ml dhb met 0.5ml test of mast -> 250 test, 300 dhb en 200 mast is kuur. Ik zet dus niet meer dan 0.5ml en 75mg dhb per keer. Ik wil de volgende keer 2:1 proberen maar dan moet ik meer andere dingen gaan zetten naast de huidige kuur en weet nog niet of ik dat wil. Als de pip blijft zoals ik nu in mijn chest het heb ben ik wel positief maar goed, blijft dat zo en is dat altijd zo? Voor nu zou ik het je nog niet aanraden helaas.
 
Back
Naar boven