MuscleMeat

abroller (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
276
Waardering
0
De abroller.. Is die nou waardeloos of niet ?Gebruiken meerdere van jullie het? Ik doe em redelijk vaak omdat ik nogal snel last van me rug krijg gewoon op matje.. behalve dan bij crunches. Maar bij gebruik van de abroller voel ik het goed in me buik..meer zelfs dan gewoon crunches zonder dat ding. Je kan die ze bij ons hebben in de sportschool ook verzwaren. Zit te overwegen 1 aan te schaffen voor thuis..(uiteraard die je goed kan verzwaren..)
 
Ja mag die van mij kopen ik heb de :

Abroller
Abdo er
Ab twister
Ab Fanrastic
Ab Shaper
Ab Crunch
Ab Pack
Ab Twist
Ab Cruncher
Ab Curler
Ab Tronic

hahah kom op joh. Gewoon keihard trainen in de gym en dat soort shit echt niet aanschaffen. kan je beter maandje gym van betalen
 
Je vergeet de Ab Swing :D
 
is niets mis mee met de Abroller. Je kunt goed je nek ondersteunen.

Maar als je last van je rug krijgt:
-zet je voeten dicht bij je billen en duw je hielen in de grond en span je billen aan.
-Rol je wervel voor wervel op, dus niet "optillen".
 
Shit Natuurlijk! Thanks Tong Po !
 
ik heb er een, gebruikte hem 1x daarna afgedankt..zonde van me geld..
veel lekkerder om met een 20 kilo plate op me borst te crunchen..
 
Originally posted by CQ_Demolisher
ik heb er een, gebruikte hem 1x daarna afgedankt..zonde van me geld..
veel lekkerder om met een 20 kilo plate op me borst te crunchen..

Had je er wel 1 die je kon verzwaren?Anders merk ik er ook weinig van :D
 
newsflash

de volgende ab machine (foto)

werkt NIET.

EMG studies hebben gewezen dat de spieractiviteit verschrikkelijk klein is ten opzichte van crunches of situps.

[Abeelding niet meer beschikbaar]



dus, zij die dat willen blijven doen, ok, maar ik weet wat resultaat geeft :D
 
Originally posted by Spike

dus, zij die dat willen blijven doen, ok, maar ik weet wat resultaat geeft :D

Daarom zie ik ze nooit :sob: Alhoewel ik redelijk laag vet% heb. Denk ook dat een deel genetisch is.. Want ik maak sowieso niet zo snel zichtbare spieren aan, maar ga wel hard vooruit in kracht. Die jij laat zijn ziet er ook waardeloos uit.. Bij ons hebben ze volgens mij zelf zo 'n stang aan de onderkant gelast waarop je dus gewichten kunt leggen.. Dan red je de 12 keer niet :D
 
Laatst bewerkt:
doe jij nou maar 's hanging leg raises met 40 kilo tussen je benen..
 
Heb ook eens een keer zo'n electronisch geval ergens op de kop getikt. Eerst een beetje dat ding ingesmeerd, toen om me buik gedaan. Druk op de knop en voel niets. Dus ikke een beetje experimenteren met dat ding zonder veel resultaat. Net als ik hem af wil doen zegt mijn vriendin; 'laat mij eens kijken'. Ze draaid aan 1 of andere knop van dat ding en ik krijg me toch een oplawaaier!!! Jezus!!! Ikke: 'WAAAAAAAAAA' trek als een bezetenen dat ding af en smijt hem door de kamer. Sindsdien nooit meer om gehad... :)
 
Originally posted by Rob G
Heb ook eens een keer zo'n electronisch geval ergens op de kop getikt. Eerst een beetje dat ding ingesmeerd, toen om me buik gedaan. Druk op de knop en voel niets. Dus ikke een beetje experimenteren met dat ding zonder veel resultaat. Net als ik hem af wil doen zegt mijn vriendin; 'laat mij eens kijken'. Ze draaid aan 1 of andere knop van dat ding en ik krijg me toch een oplawaaier!!! Jezus!!! Ikke: 'WAAAAAAAAAA' trek als een bezetenen dat ding af en smijt hem door de kamer. Sindsdien nooit meer om gehad... :)
\

lol @electrocutie.
 
Originally posted by CQ_Demolisher
doe jij nou maar 's hanging leg raises met 40 kilo tussen je benen..

Gewichten aan een touwtje?:haha:
 
Ik heb ook zo'n ab tronic :rolleyes:
Maar het werkt wel :D
 
Originally posted by Rob G
Heb ook eens een keer zo'n electronisch geval ergens op de kop getikt. Eerst een beetje dat ding ingesmeerd, toen om me buik gedaan. Druk op de knop en voel niets. Dus ikke een beetje experimenteren met dat ding zonder veel resultaat. Net als ik hem af wil doen zegt mijn vriendin; 'laat mij eens kijken'. Ze draaid aan 1 of andere knop van dat ding en ik krijg me toch een oplawaaier!!! Jezus!!! Ikke: 'WAAAAAAAAAA' trek als een bezetenen dat ding af en smijt hem door de kamer. Sindsdien nooit meer om gehad... :)

Ja, ik heb precies hetzelfde gehad. Maar ik bleef (stom als ik was) gewoon doorbikkelen met het idee "het zal wel zo horen" totdat er kleine puntjes op me buik kwamen waar bloed uit kwam. Toen ben ik toch maar gestopt :) Je ziet nog steeds die puntjes in me buik zitten, en het is al dik een jaar terug, gewoon littekentjes geworden dus. Sindsdien nooit meer in een wonderapparaat van amazing mike geloofd..
 
heb er een maar spieren kwamen niet naar buiten pas in de gym met dips en andere zaken
 
Originally posted by Mich


Ja, ik heb precies hetzelfde gehad. Maar ik bleef (stom als ik was) gewoon doorbikkelen met het idee "het zal wel zo horen" totdat er kleine puntjes op me buik kwamen waar bloed uit kwam. Toen ben ik toch maar gestopt :) Je ziet nog steeds die puntjes in me buik zitten, en het is al dik een jaar terug, gewoon littekentjes geworden dus. Sindsdien nooit meer in een wonderapparaat van amazing mike geloofd..

Hhmmmzz... ik heb ook een X zo'n ding bij iemand geprobeerd om te kijken hoe zoiets nu is. Ik kan vertellen dat het heel onnatuurlijk aanvoelt en in mijn ogen rotzooi is. Als ik jouw verhaal zo lees dan weet ik dat zeker! Zal in jouw geval niet echt een fijn gevoel zijn geweest...
 
Originally posted by CQ_Demolisher


Neen!, tussen je benen klemmen!Dat is de kunst ervan.

Das niet te doen.. 40 kilo schijven klemmen tussen je benen..Dus het is zeker een kunst :D
 
Back
Naar boven