MuscleMeat

Gevonden abs/dip station voor wandmontage

Bezoekers in dit topic

kicko

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
109
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
17%
Ik heb wel nog een dip station liggen hier.. Weet niet of jij daar iets mee bent?
 
Ik heb wel nog een dip station liggen hier.. Weet niet of jij daar iets mee bent?

Zoek echt specifiek iets waarmee ik dips en leg raises kan doen.
Toch bedankt voor het voorstel.
 
op marktplaats staan genoeg powertowers. Voordeel van deze is dat ze een opstapje hebben waardoor je wat hoger je oefening kan doen. Vooral voor weighted dips is dat fijn.
 
op marktplaats staan genoeg powertowers. Voordeel van deze is dat ze een opstapje hebben waardoor je wat hoger je oefening kan doen. Vooral voor weighted dips is dat fijn.

Power towers vind je inderdaad genoeg. Nadeel is dat deze nogal wat plaats in beslag nemen.
Bij zo'n wand montage toestel kan je alles eraf koppelen en heb je uiteindelijk gewoon een beugel tegen de muur hangen.
 
Je moet gewoon het push up gedeeltje eraf slijpen. dan kan die tower gewoon tegen de muur staan en neemt het niet veel ruimte in.
 
Thanks, ziet er inderdaad wel goed uit voor die prijs. Maximale belasting van 200 kg, moet toch wel iets van kwaliteit zijn.

Ja belasting ziet mij er ook wel goed uit, alleen staat er in de reacties dat het bevestigingsmateriaal redelijk zwak is maar dat kan volgens mij wel makkelijk verholpen worden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven