AndroidHealthClinic

Gestopt Absolutely Fabulous contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is inderdaad fair!

enne... qua dieet... geld daarbij ook het overmatig weg moeten stouwen om maar aan te komen? :rolleyes:
want kan je zeggen dat ook dat best tegenvalt.

Natuurlijk;)

Alleen heb je ook mensen op dbb die puur op fysiek gaan stemmen
 
Oh ik hoef geen complimentjes hoor, ik weet allang dat ik een badass ben :cool:
:roflol: was voor Ab bedoeld.. :o maar geldt uiteraard ook voor jou en iedereen hier! :)

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 21:23 ----------

Natuurlijk;)

Alleen heb je ook mensen op dbb die puur op fysiek gaan stemmen
Uiteraard! daarom hou ik met alles rekening... op naar de troostprijs dan maar?? :D
 
Hehe, dit is dus de manier om eindelijk mensen in je log te krijgen :D

Dat is inderdaad fair!

enne... qua dieet... geld daarbij ook het overmatig weg moeten stouwen om maar aan te komen? :rolleyes:
want kan je zeggen dat ook dat best tegenvalt.

Het gaat even niet over jou.
 
Natuurlijk;)

Alleen heb je ook mensen op dbb die puur op fysiek gaan stemmen
Misschien kunnen we het klassement volledig afschaffen en iedereen een trofee en een waardebon van 1 symbolische euro geven voor hun aanwezigheid. :rolleyes:

Uiteindelijk is het het behaalde fysiek dat de doorslag gaat geven. Of je nu van heel ver komt of niet. De grootste vooruitgang zal nooit opwegen tegen het beste fysiek. Iedereen weet dat. (no offence aan de mensen die van ver komen)
 
Maar normaal komen deze vrouwen in een contest never nooit in dezelfde klasse allemaal;)

Ik (persoonlijk) kijk naar meer als (dan?:p) beste eind fysiek
 
Misschien kunnen we het klassement volledig afschaffen en iedereen een trofee en een waardebon van 1 symbolische euro geven voor hun aanwezigheid. :rolleyes:

Uiteindelijk is het het behaalde fysiek dat de doorslag gaat geven. Of je nu van heel ver komt of niet. De grootste vooruitgang zal nooit opwegen tegen het beste fysiek. Iedereen weet dat. (no offence aan de mensen die van ver komen)
Weten we ook meteen waarom jij niet met de contest meedoet.....
 
Weten we ook meteen waarom jij niet met de contest meedoet.....
Het gaat hier niet over mij maar over de leden die meedoen aan de contest. Je moet m'n bericht niet zo persoonlijk opvatten, het was algemeen. Maar dat jij het persoonlijk opvat zegt meer dan genoeg. :)
 
Het gaat hier niet over mij maar over de leden die meedoen aan de contest. Je moet m'n bericht niet zo persoonlijk opvatten, het was algemeen. Maar dat jij het persoonlijk opvat zegt meer dan genoeg. :)
Het gaat hier ook niet over mij. ;)
Dus hoe kan ik het persoonlijk opvatten :rolleyes:
 
Ik heb weer wat pagina's gemist, maar nog even snel dan: ik wens op niets anders dan mn uiterlijk beoordeeld te worden. Bij voorbaat dank ;)

Vond het resultaat nu wat tegenvallen, zeker na zoveel jaar. Dus ik ga eens kijken naar een andere aanpak, want als ik mezelf met anderen vergelijk doe ik duidelijk iets fout.
Had niet verwacht dat dat zo'n drama zou veroorzaken...
 
Volgens mij leg jij voor jezelf de lat altijd heel hoog. Stukje perfectionisme als ik het zo hoor.
Je zegt zelf dat je net pas weer gestart bent na herstel. Kom op meid.. Doelen stellen en dingen nastreven is goed!
maar jezelf zo omlaag halen niet....

Je bent duidelijk een doorzetter. Dat zie je wel aan hoe je de dingen oppakt na een slechte tijd.
Dus je komt echt wel bij je doel! Daar geloof ik 100% in.
Kijk gewoon om je heen naar een andere aanpak als dat is wat je wil. Maar doe het wel op de manier die JIJ wil!
 
Nu eindelijk de foto's in het groot gezien en het is nog erger dan ik dacht.
Heb echt nooit geweten dat ik er zo slecht uit zag.

Zelfs op alle plekken waar ik dan wel spieren dacht te hebben is weinig te zien. Kan echt wel janken.
Zit er aan te denken om mezelf terug te trekken, wil zo gewoon niet op internet staan...
 
Nu eindelijk de foto's in het groot gezien en het is nog erger dan ik dacht.
Heb echt nooit geweten dat ik er zo slecht uit zag.

Zelfs op alle plekken waar ik dan wel spieren dacht te hebben is weinig te zien. Kan echt wel janken.
Zit er aan te denken om mezelf terug te trekken, wil zo gewoon niet op internet staan...

Is het echt zo erg of ben je zelf de ergste jurylid die er bestaat. Zijn we overigens allemaal, toch! :p
Je kan het ook zien als een start naar een lijf die jij wel accepteerd. Bouwen naar iets wat met trots gedragen kan worden door je. :)

En wel of niet terugtrekken is helemaal je eigen beslissing. Welke je ook neemt, sta erachter en het is de juiste. :)
 
Nee, het is echt zo erg. Ik krijg echt DwarvenWarrior associaties als ik mezelf zo zie staan.

Ook bedankt voor alle lieve berichtjes via karma. Maar ik hoef niet getroost te worden, het is misschien juist goed voor me om eens te zien dat ik er helemaal niet zo goed uitzie als ik dacht. Het doet alleen wel even pijn...

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 17:17 ----------

Ik post de foto's misschien alsnog wel, maar liever hier in eigen beheer.
 
Nou dwarven was gewoon dik ab;)

Zie dit als motivatie om nu een jaar lang goed te eten/trainen etc.
Moet je verschil eens zien;)

Foto's posten is natuurlijk eigen beslissing.
Je moet je er wel goed bij voelen.
 
Als je je er niet goed bij voelt, niet doen. Je hebt niemand iets te bewijzen.

Klote dat je je zo voelt!

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 17:32 ----------

PS: humor me, wie/wat was Dwarvenwarrior?
 
Ik dacht dat ik al drie jaar goed getraind en gegeten had, en zie er 10 keer slechter uit dan voordat ik met deze sport begon...
Nu ff heel erg geschrokken, geen goed moment om te gaan bedenken wat ik anders wil doen. Please dus ook even geen goedbedoeld commentaar ;) Komt later deze week wel.

Ik ga even lekker een stuk hardlopen, alle frustraties eruit. Kan ik misschien nog met een beetje goed gevoel aan m'n langverwachte speklapjes.
 
Ik dacht dat ik al drie jaar goed getraind en gegeten had, en zie er 10 keer slechter uit dan voordat ik met deze sport begon...
Nu ff heel erg geschrokken, geen goed moment om te gaan bedenken wat ik anders wil doen. Please dus ook even geen goedbedoeld commentaar ;) Komt later deze week wel.

Ik ga even lekker een stuk hardlopen, alle frustraties eruit. Kan ik misschien nog met een beetje goed gevoel aan m'n langverwachte speklapjes.

dat is helemaal niet waar. (vind ik dan)

ik heb je foto's natuurlijk gezien en vind dat je er nu wel heel zwaar over doet.
vervelend dat je je zo voelt natuurlijk maar ik vind het beetje overdreven:o.
vind het allemaal reuze meevallen.
 
Wees nou eens even eerlijk, zoui jij ooit foto's van jezelf posten als je er zo uit zag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven