AndroidHealthClinic

Gestopt Absolutely Fabulous contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AbFab

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
11.760
Waardering
1.009
Lengte
1m67
Massa
59kg
Ola! Ik ben er ook weer bij. Beetje motivatie kan ik tijdens het terras- en festivalseizoen wel gebruiken.

Sinds de vorige contest veel vooruit gegaan, niet zozeer in stats, maar lichaam oogt en voelt veel harder. Ja, vies he ;)
Nu 1m67, 56 kg en iets van 18%.

Train zo'n 4 keer per week, upper- & lowerbody split en dat bevalt prima. Wel in februari van de trap af gestuiterd en m'n sleutelbeen gebroken, dus even een stapje terug moeten doen.
Nu nog wat aan het cutten omdat ik nog lang niet blij ben met mn blubberbeentjes.

Om die reden doe ik aan carb backloading: eet gedurende dag geen carbs en na mn training een flinke lading. Lijk vet kwijt te raken, terwijl ik wel gespierder word, dus zo ga ik nog even door. Heb ook voor het eerst tijdens het cutten geen honger, dat is een groot voordeel.

Misschien dat ik de komende maanden nog wat aanpassingen maak. Eerst ga ik voor mn werk twee weken weg, dus zal.starten met de contest vanaf 7 juni.
Tot dan!
 
Fijne twee weken dan!
 
succes weer!
 
Heel veel succes en geniet van je 2 weken! ik zal je dan 3 weken niet zien want ben over 1,5 week 2 weken weg.
 
Succes!! I'll follow you!
 
succes Abfab... zet em op!
 
succes met de compo.
 
Veel succes! Ben benieuwd naar je carb-backloading. Volgens mij doen niet zo heel veel mensen dat hier. Kun je een keer je eetschema posten?
 
Staat ergens in mn andere log, maar geen zin om op te zoeken.

Gemiddeld is het:
7.00 3 eieren
12.00 grote salade met 120g kip of tonijn en olijfolie en een glas melk
14.00 appel
16.00 250 g kwark
18.00 30g whey voor het trainen
20.00 150g pasta of rijst, mager vlees/vis en groenten
22.00 soms een banaantje, smoothie of honing.

Op de dagen dat ik niet train eet ik minder carbs savonds, maar houd mn inname wel gelijk. Eet dan meestal vetter vlees of vis.

Dit past goed bij mn levensritme en gewoontes en is dus makkelijker vol te houden. Ben niet zo'n zoetekauw, maar het doet me wel echt goed na een training. En dan daarna lekker slapen.
 
Fijn dat dit zo goed in je ritme past. En ach ja.. zoetekauw ben ik ook niet.. lekker hartig bevalt me veel meer! :)
Eet je helemaal nooit brood oid.?

Moet eerlijk zeggen dat ik het er niet op zou redden... voor mij echt te weinig...
 
Zo weinig is het niet, 1800-1900 kcal.

Brood vind ik niet bijzonder lekker, dus dat scheelt. At het ook tijdens het bulken al niet en heb het nog geen dag gemist.
 
Het lijkt inderdaad minder... misschien schat ik het gewoon verkeerd in hoor. Zal aan mij liggen. :o

Ik ben juist gek op brood :D smaken verschillen he! ;)
 
iemand die in delfshaven traint altijd aanmoedigen natuurlijk
 
Train al een tijdje op de Straatweg!

Woon nog wel in West. Dus hoop dat dat ook telt ;)
 
Train al een tijdje op de Straatweg!

Woon nog wel in West. Dus hoop dat dat ook telt ;)

ow lol, dacht bij bodies, en west is altijd goed :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven