Fitness Seller

Aburaihan Test E Batch 9045

Bezoekers in dit topic

Dickhof

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
66
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Aburaihan Testosteron Enanthaat.

Echt of nep ?

Batch No: 9045
Mfg. date: 08-2010
Exp. date: 08-2015

Capture.JPG
 
Ik heb precies dezelfde. MFG8 2010 EXP8 2015 dus zonder punten ertussen en matrix dots als lettertype. Wanneer ga je ze zetten en kan je mij op de hoogte houden of ze werken? Thanks!
 
Ik heb precies dezelfde. MFG8 2010 EXP8 2015 dus zonder punten ertussen en matrix dots als lettertype. Wanneer ga je ze zetten en kan je mij op de hoogte houden of ze werken? Thanks!

Hoi Nick,

Geen probleem. Ik kan je over 2-3 weken meer vertellen.

Mocht je in de tussentijd de e-mail van de leverancier hebben ontvangen dan hoor ik dat graag.
 
Ik heb alleen engels spreken, dus ik heb gebruikt google vertaler, hoop dat je het begrijpt.
Ik heb dezelfde partij, in Engeland zijn er een paar mensen die zeggen dat ze nep zijn, en een paar mensen die zeggen dat ze zijn echte! heel moeilijk te zeggen.
 
Idem dito..

Benieuwd of deze echt zijn.
 
Dank voor reactie, Dickhof. Ik ga Aburaihan opnieuw emailen, heb nog steeds geen reactie. Echter, als ik deze heb ontvangen laat ik het direct weten! De vloeistof vind ik persoonlijk de juiste kleur hebben, niet al te donker maar zeker niet te licht! Ik vond ze er gewoon goed uit zien, vandaar dat deze "versie" mij de twijfels gaf...
 
Mail was toch al binnen deze zijn echt volgens andere topic.
Hoe is je vooruitgang,de drie weke zijn al lang om.
Ik heb dezelfde matrix dotted opdruk en batchnr 9045 Mfg. date 08-2010 Exp. date 08-2015
 
Hier dik in orde. REAL DEAL.

Libido going trough the roof, kracht ook heerlijk
 
Mail was toch al binnen deze zijn echt volgens andere topic.
Hoe is je vooruitgang,de drie weke zijn al lang om.
Ik heb dezelfde matrix dotted opdruk en batchnr 9045 Mfg. date 08-2010 Exp. date 08-2015

Ik zit nu in m'n 4e week en er is een duidelijke toename in kracht merkbaar.
 
Back
Naar boven