MuscleMeat

Aburaihan Test en Zymoplex Tomoxifen echt of nep

Bezoekers in dit topic

cb00

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2010
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
127kg
Hierbij zou ik graag aan iedereen die hiermee ervaring hebben willen vragen of dit echt of nep is.

Ik heb een set van 12 flesjes. Deze heb ik in twee verdeeld omdat ik duidelijk verschil in zag tussen deze twee setjes. Ik heb op de foto's de cijfers 1 en 2 gezet om deze twee setjes van elkaar te onderscheiden.

Dit is wat mij is opgevallen:
Foto 1: batch 5x 7042 en 1x 7045
Flesjes zijn bijna even groot.
Inhoud kleur helder
De breekpunt zit bij alle met batch 7042 op dezelfde plek. Bij 7045 zit deze op een andere positie.
logo overal op hetzelfde plek.
Print op de fles is overal hetzelfde. Logo staat precies onder de n en de e van Testosterone.
Exp datum staat is nog op alle flesjes te zien. Kan wel makkelijk met de hand worden afgeveegd.

Foto 2: 2x 6017 4x 6028
Flesjes verschillen in grote
Breekpunt zit bij batch 6017 op dezelfde plek, bij batch 6028 zit deze op verschillende plekken.
Inhoud heeft een duidelijke gele kleur
Print is op de ene flesje hoger dan de ander van hetzelfde batch 6028
Exp datum is op 3 flesjes duidelijk te lezen maar ook kan ook hier met de hand worden afgeveegd.

De logos verschillen we duidelijk tussen die van foto 1 en foto 2.

Als nakuur heb ik Zymoplex Tomoxifen. Is deze volgens jullie ook echt of nep.

Bvd

foto1..jpg


Foto1.jpg


foto2..jpg


foto2...jpg


foto2.jpg


Zymoplex Tomoxifen.jpg
 
Zou iemand met kennis aub op mijn topic willen reageren?

Alvast bedankt
 
klopt ik hem de 7022 ook gebruikt bij mij werkte die ook niet heb ze omgewisseld voor 7050 en 8013 had met allemaal niet echt goed resultaat de 7022 was echt slecht mijn leverancier had er meer klachten over gehad en nam ze ook gelijk terug!!
 
Weet je ook wat meer over de batch nummers die ik heb? Zie hierboven.
 
Back
Naar boven