XXL Nutrition

Gezocht ACB WEIDER

Bezoekers in dit topic

The Wrestler

Novice
Lid geworden
29 nov 2011
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Beste Mensen ,

Ik ben een heel grote fan van de Bodybuildingsport , voornamelijk uit België van vroeger .
Je had hier in het prachtige Brugge , meer bepaald in Sint andries , een immens populaire fitness genaamd

ACB Gym , van wijlen Julien Blommaert en echtgenote Georgette Delbol.

Met plaatselijke toppers als Thierri Gunst , en Erwin Note .

Ik verzamel alles hiervan en heb al een aardige collectie die ik mooi tentoonstel in een hobbykamer thuis , zo’n mensen moeten in ere gehouden worden vind ik, en vind het doodzonde dat het niet gebeurt ...
Daarom dat ik doe , het is mijn doel om alles wat deze mensen bereikt hebben te koesteren en te respecteren en vooral te herinneren

Maar ...

Daarom heb ik jullie nodig , dingen van het acb en alles errond is heel zeldzaam en moeilijk te vinden , toch is niet alles verdwenen !
zouden jullie nog iets liggen hebben die te maken hebben met de gym zelf of de bodybuilders of Julien , gelijk wat mag je het mij altijd laten weten hieronder of via mijn mail adres .

Je zou me er een heel heel groot plezier mee doen !
Zo Worden deze sportmannen toch nog in ere gehouden voor hun harde werk en prestaties

Alvast hartelijk dank !

En Afwachtend op jullie antwoord ,

Sportieve Groeten ,

Sander

sanderpacko@hotmail.com
 
respect voor je doel om bodybuilding /bodybuilders in ere te houden ik hoop dat je veel respons krijgt :thumbs:
 
Back
Naar boven