Fitness Seller

Accuraatheid Hometrainer

Bezoekers in dit topic

Gitanos

Novice
Lid geworden
16 mrt 2013
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

Hierbij wil jullie vragen wat jullie denken van de accuraatheid van deze hometrainer:

Als ik ga fietsen zet ik hem op Beginners 4 en dan op niveau 20 (het zwaarste niveau)

Als ik na een uur fietsen helemaal naar de getver ben (zweten, misselijk, buiten adem!!) Dan geef het apparaat aan dat ik 3000 kcal heb verbruikt hoe accuraat zou dit dan zijn?

Screenshot_2019-05-17-22-12-02.png

20190517_121355_HDR.jpg

Laatst bewerkt:
3000 kcal op 1 uur? No way :D

3000 calorien = 3 kilocalorien :thinking:

3000 kcal op 1 uur? No way :D

Ondanks dat ik me zelf de "tandjes"fiets lijk het me een beetje overdreven dat ik dan 3000 kcal heb weg gefietst in een uur, dus hoe betrouwbaar is zo een meter dan?

Laatst bewerkt:
niet betrouwbaar....

Inderdaad niet betrouwbaar.

Niveau 20? Als ik dat op de hometrainert doe ben ik na 3min kapot.

Hallo allemaal,

Hierbij wil jullie vragen wat jullie denken van de accuraatheid van deze hometrainer:

Als ik ga fietsen zet ik hem op Beginners 4 en dan op niveau 20 (het zwaarste niveau)

Als ik na een uur fietsen helemaal naar de getver ben (zweten, misselijk, buiten adem!!) Dan geef het apparaat aan dat ik 3000 kcal heb verbruikt hoe accuraat zou dit dan zijn?

Bekijk bijlage 455486

Bekijk bijlage 455488

Kan beter op de RPM en hartslag letten, daarvan afleiden hoeveel je ongeveer verbrandt. Was het maar zo dat je met een uur fietsen 3000kcal kon verbranden :rolleyes:

Back
Naar boven