AndroidHealthClinic

Acetabolan II

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Heey kent iemand Acetabolan II en wat zijn je ervaringen hiermee, hoor het graag of het mijn geld waard is mzzls
 
Zou een test booster moeten zijn met als basis tribulus, wat uit studies gebleken is dat het niet werkt. terwijl zommoge het er toch bij sferen. Aangezien de prijs 72 euro voor 96 caps waarvan je er 6 per dag neemt doe je 16 dagen met zon potje en is het gewoon een vieze RIP OFF! koop gewoon een goede pot tribulus wat ik ook ga doen! Mocht het je toch aantrekkelijkm lijken ivm met de andere stoffen in het product ga dan voor de T-force van J-tech is vergelijkbaar en beter voor je doekoe!

Ciao
 
Nee ook niet, althans niet wat je er van verwacht.
 
Er zijn toch mensen die het erbij sferen, ik geloof ook dat mijn kracht erg toenam, alleen ik ben gestopt omdat is steken in mijn geslachtsstreek had!
 
prikkie prikkie in je zakkie :lol:
 
Acetabolan bevat ook de beroemde mix van zink, magnesium en vit B6. Blijft dat het vreselijk duur is.

Weet iemand trouwens waarom bij gebruik van ZMA het wordt afgeraden om eten of supplementen te gebruiken die veel calcium bevatten?
 
Ok, Tribulus doesn't adds 20 pounds of pure muscle while reducing bodyfat in one week... duh :rolleyes:

Maar wat doet het dan wel (buiten prikkie-prikkie :D ), aangezien het blijkbaar toch niet compleet nutteloos is...
 
het verdict : slechtste product ooit gemaakt

De breakdown :

Tribulus, ik heb al meerdere malen studies gepost die aantonen dat tribulus noch effect heeft op serum testosterone spiegel, noch op droog lichaamsgewicht. ALC heeft een correlatie met testosterone, maar het mechanisme is eerder omgekeerd, Hoog testo leidt tot hoge ALC waarden en niet omgekeerd. Rest nog NAC en zinctech. Zinctech is het alberoemde ZMA en ja dit werkt echt want meeste athleten zijn deficient in deze twee mineralen en zinc heeft een invloed op testosterone spiegel en leptine gehalte. NAC is een bronchodilator en kan mogelijk thermogenische eigenschappen hebben. Maar nu komt het leuke deel. Blijkbaar heeft dat research budget van een miljoen dollar (yeah right, ze zullen wel reclame budget bedoelen) hen niet belet om over het hoofd te zien dat NAC de excretie van zinc bevordert en dus de werking van Zinctech teniet doet. Blijft enkel nog NAC, en daar koop je een maand waard van in de apotheek voor 5 euro.

Daarenboven heeft elke pot Acetabolan II welgeteld 96 capsules aan 6 capsules per dag. Dat is 16 dagen waard voor hoeveel ? Ik denk dat ik ze laatst gezien heb voor 55 euro ...

Muscletech zijn afzetters. Blijf er met je fikken vanaf als je je portefeuille wil beschermen.
 
Originally posted by oldy
Weet iemand trouwens waarom bij gebruik van ZMA het wordt afgeraden om eten of supplementen te gebruiken die veel calcium bevatten?

Omdat calcium de opname van zinc tegengaat.
 
Idd muscle tech zijn uitschot, een tijd geleden is een amerikaans discussie board voor de rechtbank gedaagd omdat de members daar spot maakten met de producten van muscle tech en hoe slecht ze wel niet waren.
Muscle tech reageerde dat dit laster was ofzoiets en daagde hen dus voor de rechtbank.
Vrije meningsuiting is blijkbaar geen bekend iets bij MT.
Maar dit bewijst dat de waarheid was gesproken: MT is één grote rip-off
 
Alle grote boards zijn er al voor aangepakt. Zelfde met AST en Impact Nutrition. Dat zijn ook firma's die graag rechtzaken inspannen voor dat soort dingen.

Vorig jaar op de Olympia weigerden de mensen van Muscletech met Ryan Deluca van bodybuilding.com te spreken omdat ik op bodybuilding.com openlijk heel hun operatie had blootgelegd. Ze hebben kort daarop ook heel wat geld geinvesteerd in advertenties over de "myths about Cell-tech" die probeerde te weerleggen wat ik beweerd had. Heb die ook de grond ingeboord ...
 
Je hecht dus ook geen waarde aan de onderzoeken door cell tech gedaan?
Dus hun onderzoek dat 'bewijst' dat creatine op lange termijn geen nadelige neveneffecten heeft is niet serieus te nemen?
 
Hun onderzoek betrouw ik nooit. Maar creatine is wel degelijk safe op lange termijn, dat heeft prof Poortmans aan de VUB enkele jaren geleden al bewezen toen zijn proef over 5 jaar met dagelijkse dossisen tot 25 gram geen enkel schadelijk effect aantoonden...

En de meeste van de research op cell-tech is gewoon gemakzucht. Met een beetje meer tijd en hersenen kun je een product maken dat 10 maal beter werkt en meer functies heeft.
 
Back
Naar boven