AndroidHealthClinic

ACH MAN! hakken en zagen!!!!!! drrrrrrrr doem doem doem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat een zwabber :no: ziet zijn derde been in dat kleine broekje wapperen
 
super! ik lag helemaal dubbel toen ik dit vandaag zag, wat een nerd! en zijn mond, lijkt wel een stuk elastiek..
 
lekkere pijpbek
 
:roflol:

Heel slecht... :D
 
hahaha wat een gast, eerlijk waar en dan die muziek shiiit die kerel gaat los!!! haahah
 
whahaha zeer goed filmpje, in een discotheek in de buurt zie je meestal van dat soort gastjes springen. Altijd lachwekkend, maar nog net niet in hun boxershorts jumping around with their peewee's.
 
Laatst bewerkt:
Die gozer kan echt niet hakken :cool:
 
Hij is twaalf ofzo. Cut him some slack.
 
Dat 'ie uberhaupt al naar die herrie luisterd...
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je SageFrancis opnieuw punten kan geven. :grumble:
 
Metal_Wolf zei:
Dat 'ie uberhaupt al naar die herrie luisterd...

Ja, want met 12 jaar ben je nog geen echte vent en alleen echt mannen zijn hardcore waardig :D

En het is luisterT met een t........ :p
 
whauahaha die leuter die eruit hangt hhahaha
 
Hahaha, hij kent de tekst ook absoluut niet :D Hij lult maar wat mee met dat pijpbekkie en dan opeens: ACCCCCCCCCH MAN, ja zulke tekst kan iedere flap onthouden :D

Geen wonder dat ie naar zulke muziek luistert :P

Het nummer is btw wel ruig :D Ik mag dan niet van hardcore houden, maar dat met die Dominee Dimitri teksten er doorheen is het toch om te lachen :)
 
benchMarc zei:
Hahaha, hij kent de tekst ook absoluut niet :D Hij lult maar wat mee met dat pijpbekkie en dan opeens: ACCCCCCCCCH MAN, ja zulke tekst kan iedere flap onthouden :D

Geen wonder dat ie naar zulke muziek luistert :P

Het nummer is btw wel ruig :D Ik mag dan niet van hardcore houden, maar dat met die Dominee Dimitri teksten er doorheen is het toch om te lachen :)


origineel van de klootzakken blijft t leukst :D (thunderdome 7 :p)
 
Haha, die gast gaat zo los! Dimitri was btw de bom. Die ouwe Nederlandse hardcore is zowieso foute shit:

ALLES NAAR DE KLOOTTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE UH UH UH UH UH UH UH UH

Ik vind hardcore ook niet cool, maar lomp is het wel :D
 
Back
Naar boven