Fitness Seller

Ach, wat maakt het uit?

Bezoekers in dit topic

klusmier

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
20.177
Waardering
0
Ach, wat maakt het uit? De gemiddelde Nederlander:
"Ik kan nog steeds doen en laten wat ik wil dus waar maken de mensen zich eigenlijk zo druk om? Ik kan nog steeds eten en drinken wat ik wil. Dat er in de schappen van A.H. steeds [Link niet meer beschikbaar]komt voor halalprodukten is alleen maar logisch en wat maakt mij dat nou uit? Als die mensen dat willen... ik hoef het toch niet te eten? Nou ja, ik weet ook wel dat er in de kantine van mijn werk sinds kort alleen nog maar halalkroketten worden geserveerd maar ik proef het verschil toch niet en van varkensvlees word je maar dik, dus wat maakt het uit? Halal is toch niet slecht?
"En dat er op de vrijdagmiddagborrel geen alcohol meer wordt geschonken omdat dat nu eenmaal niet integrerend werkt, dat is toch ook niet zo erg? Je kunt overal wel een probleem van maken. Het is eigenlijk wel gezond voor me, dan begin ik wat later te drinken en ik kan daarna toch gewoon met mijn vrienden naar de kroeg gaan? Daar kan ik zo veel drinken als ik wil, dus nee, ik zie het probleem niet.
"Ik heb er ook geen last van dat sommige collega's een paar keer per dag naar de speciale 'stilteruimte' gaan waar vrouwen en mannen gescheiden kunnen bidden. Dat vind ik eigenlijk wel mooi, en ik ga ook wel eens wat langer naar de wc of buiten een sigaretje roken. Daar zegt toch ook niemand iets van? Een beetje meer respect voor elkaar, dat zou wel helpen.
"En dan dat gezeur over die hoofddoek! Mijn moeder droeg vroeger ook een hoofddoek, of een sjaal, dan bleef haar dure permanentje tenminste goed als ze door weer en wind op de fiets boodschappen ging doen. Die hoofddoek wordt al zo lang door vrouwen gedragen! En om zoveel verschillende redenen. Wat gaat mij dat aan? Nee, als het de eigen vrijwillige keuze is van die meisjes dan mag dat toch zeker? Als ze 'm niet zouden dragen, dan mogen sommigen helemaal het huis niet uit of werken of sporten. Dat is pas erg. Dus nee die hoofddoek moet je respecteren. Bovendien zijn de meesten al gewend om 'm als kind te dragen. Dat is nou eenmaal die cultuur! En het is maar een kledingsstuk hoor, dat trouwens vaak nog heel charmant, fleurig en verleidelijk is, je mag ze daarom niet buitensluiten.
Ik zie niet in dat die vrouwen zich aan onze cultuur moeten aanpassen. Wat is er zo mooi en vooruitstrevend aan die ordinaire meiden met [Link niet meer beschikbaar] die ik overal zie? Vindt u het gek dat die meiden voor hoer worden uitgescholden? Nou, ik niet, ik zie liever een meisje met een hoofddoek bij de kassa van A.H. dan zo'n Hollandse del met een grote bek. Ik reken het liefst bij zo'n hoofddoekje af want dan weet ik tenminste dat ik nog met égard word behandeld. Wat dat betreft kunnen we nog [Link niet meer beschikbaar] nemen aan die vrome moslims.
"Trouwens, mijn dochter hoeft er toch zeker geen een te dragen als ze dat niet wil? We leven hier in Nederland hoor en niet in een islamitisch land! En háár dochtertje van vier, mijn eerste kleinkind, heeft een gehoofddoekte juffrouw die [Link niet meer beschikbaar]is voor mijn kleinkind. En dáár gaat het toch om! Bovendien had mijn dochter in de buurt waar zij woont geen andere keuze, haar dochtertje speelt gewoon met meisjes die ook een hoofddoekje dragen. Nee, je mag niet discrimineren. Hier in het dorp zie je ze trouwens niet of nauwelijks. Mijn dochter is nog nooit voor hoer uitgescholden, ook niet toen ze onlangs in Amsterdam bij een vriendin logeerde die nota bene in De Baarsjes woont. Je moet alleen geen aanstoot geven en niet in [Link niet meer beschikbaar] gaan lopen, niet provoceren, dan is er niets aan de hand en word je echt niet aangerand.
"Het valt allemaal wel mee met die islamisering. Ik zie het niet en Hollandse meisjes trouwen toch ook met Marokkanen of Turken? Dat is toch pure integratie? Nee, ik heb nergens last van. Het gaat maar om een [Link niet meer beschikbaar]en vind je het gek dat die boos zijn? Ze worden altijd maar gediscrimineerd of beledigd. Ze mogen de discotheek niet in omdat ze meisjes lastig zouden vallen, alsof Hollandse jongens dat niet doen! En wat wil je met zo'n Wilders die continu aan het beledigen is! Waar is dat nou goed voor? Eerst die Ayaan Hirsi Ali en Verdonk en nu gaat Wilders nog eens polariseren, en polariseren - de Amsterdamse burgemeester heeft het zelf gezegd - leidt tot haat en haat heeft [Link niet meer beschikbaar] iemand goed gedaan. Zo is het toch! Kijk maar [Link niet meer beschikbaar] er met Van Gogh is gebeurd.
"Laat die moslims toch leven zoals ze willen, dan doen ze ook niemand kwaad. Ik heb geen problemen met ze, ik pas me wel aan. Het zijn hele aardige [Link niet meer beschikbaar] bij onze snackbar, ze spreken niet zo goed Nederlands maar ze zeggen altijd vriendelijk gedag. Onze westerse normen en waarden hebben ook zo hun nadelen. Onze vrouwen zijn veels te geëmancipeerd geraakt. Veels te ver doorgeschoten. Wat maakt het nou uit dat die moslimvrouwen alleen door vrouwelijke artsen behandeld willen worden? Laat die vrouwen toch lekker apart zwemmen en gymnastieken en naar de kapper gaan, het is helemaal nog niet zo lang geleden dat dat in Nederland ook zo was. We kunnen toch wel een beetje toegeeflijk zijn en de tijd wat [Link niet meer beschikbaar] Ik vind dat niet meer dan normaal. Als we dat doen, dan stoppen de bedreigingen vanzelf.
"Ik zie die mensen als een verrijking hoor, al die heerlijke restaurants die erbij zijn gekomen, die zou je toch niet meer willen missen? En die muziek! Dat is nog eens wat anders dan André Hazes! En ze zijn hartstikke gastvrij, de moskee houdt heel vaak open dagen, zodat je kan zien hoe vriendelijk die [Link niet meer beschikbaar] is, je moet alleen even aan hun gewoontes wennen, maar dat is niet meer dan een kwestie van beleefdheid, toch? En nogmaals, het went vanzelf.
"We moeten niet zo moeilijk doen. Kijk, in de bijbel staan ook een heleboel nare dingen en wij hebben ook de kruistochten gehad. En wat te denken van de katholieke kerk aan het begin van de [Link niet meer beschikbaar]? Alsof die zo gezellig was. En het is toch [Link niet meer beschikbaar]? Dus ik zou zeggen, steek de hand eerst maar eens in eigen boezem en gun die mensen nog een [Link niet meer beschikbaar]. Je moet juist medelijden met ze hebben en aardig voor ze zijn. Het is onze plicht ze te helpen want eigenlijk zijn ze [Link niet meer beschikbaar]
"[Link niet meer beschikbaar] is er nou eigenlijk aan de hand? Ik ben nog net zo vrij als altijd! Ik kan gaan en staan waar ik wil. Tijd om me in al die problematiek te verdiepen heb ik trouwens niet. Ik ga straks lekker in de polder fietsen en vanavond drink ik een [Link niet meer beschikbaar] bij het eten en morgen weer gezond naar het werk. Nee, het zal mijn tijd wel duren en wie dan leeft dan zorgt en als we nou gewoon een beetje lief voor elkaar zijn dan komt het allemaal wel goed en doen ze ons helemaal geen kwaad.
Annelies van der Veer


Gepubliceerd op 15 februari 2008 om 7:14 in Annelies van der Veer | Permanente link


:D
 
meest irritante tekst ooit?
 
Te veel blauw imo.
 
Maar goed.

Nu moeten we hier dus inhoudelijk op ingaan en een discussie starten?

Ik zeg: Anaal.
 
Ik geef de voorkeur aan vaginaal.

:orly:

WBW-Babe-1086290N.jpg
 
huidig niveau van de gemiddeld hoog opgeleide DBB member:

niet bereid om een tekst te lezen die meer dan 20 regels bevat.....

:roflol:



vraagje: hoe ronden jullie je opleiding dan af?
:p
 
niet, gewoon stufi vangen en vervolgens vluchten naar het buitenland
 
als je die hele tekst leest word je krankzinnig :S, heb er 10 gedaan en vond het al genoeg....
 
als je die hele tekst leest word je krankzinnig :S, heb er 10 gedaan en vond het al genoeg....
Ik heb de helft van de eerste regel gelezen en vond het toen wel weer welletjes eigenlijk.
 
kopieer deze tekst eerst eens eventjes in kladblok, en dan weer terug.
dan zijn sowieso al die irritante links weg en leest het al wat makkelijker.
dan zal ik eens een poging wagen om te zien of de tekst boeiend genoeg is om door te lezen.
 
kopieer deze tekst eerst eens eventjes in kladblok, en dan weer terug.
dan zijn sowieso al die irritante links weg en leest het al wat makkelijker.
dan zal ik eens een poging wagen om te zien of de tekst boeiend genoeg is om door te lezen.

Mss was dat nu juist de essentie van het stukje tekst.

Wat een niveau.
 
huidig niveau van de gemiddeld hoog opgeleide DBB member:

niet bereid om een tekst te lezen die meer dan 20 regels bevat.....

:roflol:



vraagje: hoe ronden jullie je opleiding dan af?
:p

Meestal is een opleiding tekstueel gezien vele maten interessanter dan wat jij nu net post. Tevens is de opmaak erg irritant.
 
Back
Naar boven