Fitness Seller

achter blijvende spier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Mijn linker borstspier blijft achter tegenover mijn rechter borstsspier. De rechter is wat dikker en groter, maar nu vroeg ik mij af of je dit niet kunt veranderen door je oefeningen langzamer uit te voeren of juist sneller zodat je de nadruk kan leggen op de vezels in de linker spier. Dit dan in verband met de witte en rode spiervezels. Of zitten in beide borstspieren dezelfde vezels en is het gewoon niet anders.
 
Het is wel normaal dat als je traint dat niet alles sym. groeit. Vaak trekt dit vanzelf wel bij als je langer traint. Verder zou je het gewicht wel kunnen veranderen. Heb ik ook gedaan toen mij linker arm achter bleef mij rechts. Het heeft goed uitgepakt bij mij. Gewoon het gewicht iets zwaarder gemaakt aan de linker kant. Hoop dat ook succes bij jouw heeft. Kan niks beloven
 
Bankdrukken met 5 kg meer aan de ene kant lijkt me nou ook niet echt ideaal. Ik heb ook dat mijn linkse tiet niet echt dikker is, maar wel een mooiere vorm vind ik zelf. Mijn rechtse tiet is aan de bovenkan wat platter.. Zuigt hard... Maar doe r weinig aan denk ik.
 
Gewoon het zwaarste gewicht pakken voor de zwakste kant en dus niet maximaal gaan aan de sterkere kant.
Verder is het niet altijd zo dat je sterker bent omdat de spier daar groter is...het kan gewoon genetisch zijn dat je ene kant meer spier hebt en dan is het bijna onmogelijk om ze beiden even groot te krijgen... Unilateraal trainen is een optie...
 
Meer unilaterale oefeningen doen, en dan wel het gewicht gebruiken van de zwakste kant
 
ik heb dat probleem met de onderkant van mn lats.
probeer dat te verhelpen dmv one-arm machine of dumbbell-rows
 
Laatst bewerkt:
mijn linker tiet is ook wat platter dan de rechter, komt vanwege de vorm denk ik, ik stoor me er niet aan.
 
Originally posted by 3XL
Meer unilaterale oefeningen doen, en dan wel het gewicht gebruiken van de zwakste kant


kun je me misschien uitleggen wat unilaterale oefeningen zijn?
 
Originally posted by Bodyman



kun je me misschien uitleggen wat unilaterale oefeningen zijn?

dat zijn oefeningen waarbij je bijv. voor de biceps een arm per oefening pakt. hierdoor heb je geen steun van je sterkere spier zodat je je fysiek gezien kan richten op die ene spier. maar tevens werkt dit geestelijk ook beter omdat je je focust op die ene spier. Zo kan je bij rug de one armdumbbellrow doen, dumbbell preachercurls voor biceps en onearm lateral raise voor de schoudertjes.
 
uhmm... maar het gaat om mijn borst
 
Originally posted by Bodyman
Mijn linker borstspier blijft achter tegenover mijn rechter borstsspier. De rechter is wat dikker en groter, maar nu vroeg ik mij af of je dit niet kunt veranderen door je oefeningen langzamer uit te voeren of juist sneller zodat je de nadruk kan leggen op de vezels in de linker spier.


Misschien is in dat geval synthol wel een optie....
 
Re: Re: achter blijvende spier

Originally posted by Olimantado



Misschien is in dat geval synthol wel een optie....

Hangt ervan af... als je niet zolang trained/ niet zoveel verschil in zit niet doen. Maar als je alles al geprobeerd hebt en je ene borstspier is centimeters dikker dan de andere :rolleyes:
 
wil ik nog ff mee wachten oli, ik ga toch voor de natuurlijke look
 
Back
Naar boven