Fitness Seller

achterkan links veel dikker dan achterkant rechts

Bezoekers in dit topic

Rawplayer

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2005
Berichten
6.433
Waardering
0
Ik heb een klein probleem, de achterkant van mijn linkerschouder is veel dikker dan de achterkant van mijn rechterschouder. Nu vraag ik mij af hoe ik dit het beste kan oplossen, dus met welke oefeningen. Tevens train ik mijn rug voor dikte(roei oefeningen) en de achterkant van mijn schouders op 1 dag. Wie o Wie gaat mij helpen. Karma voor goede steun ofcourse :)
 
dumbbell rows, en dan rechts wat meer aandacht geven. links eventueel helemaal niet doen, of dat voldoende is daar durf ik niks over te zeggen.
je kan ook zitten geisoleerde oefeningen doen zoals side raises en dat je dan 1 hand ergens aan vast houd en met alleen je rechterarm de beweging maakt.
 
Dat doe ik al voor de zijkanten van mijn schouders.
 
ik bedoelde bent over rais, mijn fout.
 
Als het verschil echt zichtbaar is en het stoort je hel erg dan zullen ze moeten groeien he.....

pak een dag of een gedeelte van je training en belast alleen die groep met bijvoorbeeld bent over raises zoals al beschreven is. denk niet in reps, sets of wat voor shit dan ook, pak een gewicht en doe zo vaak als je kan zo veel mogelijk die enen ofening voor alleen die ene achterkop van je schouder. Herhaal dit eens in de 1/2 weken.

Dus gewoon echt heel veel setjs erdoor heen gooien tot je het bijna uitschreeuwt van de pijn op het laatst

that should do the trick
 
Back
Naar boven