AndroidHealthClinic

achterlopende armen.

Bezoekers in dit topic

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Ik ben het nou echt zat en wil actie ondernemen.
Ik hoor heel vaak dat mijn armen achterlopen en dat ze gewoon te klein bij de rest en dat vind ik ook. En dan bedoel ik voornamelijk de verhouding van Rug borst en schouder breedte dat dat niet in verhouding is.

Zouden jullie mij wat tips kunnen geven om ze bij te kunnen trekken wat over training lijkt mij niet het geval.

Ik had aan de volgende optie gedacht: Na iedere workout een close grip BP doen en daarna dumbel curls.
En dat iedere dag na mijn training?

Ik ben echt radeloos met mijn armen.



MA: RUG+ Triceps

BOR 4x8-12
Pull downs 4x6-8
low row 4x6-8
shrugs 4x8-12 3x steeds iets zwaarder. En dan het laatste setje met lage gewichten ze afbranden.

Close GRIP BP 4x8
Dips 4x8-12 waarvan 3 setjes met gewichten en dan de laatste BW tot faillure.

WO: Benen
Squat 4x6-8
Deadlift 4x6-8
Lunges 4x8-12
En dan 2 oefeningen voor de benen legg curls enzo.

Kuiten:
Standing calfraises 4x20

VR Borst + Biceps
BP 4x6-8
Incline Dumbel BP 3x8
Flat dumbel BP 3x8
Chest press 3x9-12

Biceps:
Bicep curls 3x9-12
incline hammer curls 3x9-12.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

want ik heb ook het gevoel dat ik ze niet zo goed mee pak dan de rest van mijn lichaam omdat ik vooral naar de tip heb geluisterd dat de armen vanzelf wel mee groeien met de rest omdat je je armen al heel veel gebruikt bij andere compound oefeningen. Daarom heb ik mijn armen ook een beetje verwaarloosd...
 
Probeer een aparte arm dag te doen.
 
Ben je ook van plan om ooit je schouders te trainen???
 
Desnoods doe je wat extra curls 3x pw, zolang je niet helemaal tot failure gaat heeft het geen invloed op de rest van je training.

Sterker worden op barbel curls helpt ook wel voor groei.
 
sorry schouders vergeten bij te voegen. schouders pak ik na de rug workout.
MP 3x8
side raises 3x9-12
 
Reveserve grip pushdowns & Dips voor je Triceps

Hammercurls met negatieve beweging traag zakken voor je Biceps

Misschien een arm dag erbij pakken?
 
Armen kun je best 2x per week trainen.
Doe bijvoorbeeld chest + tri's. back + bi's. En 1 aparte dag tri's + bi's.
 
Armen kun je best 2x per week trainen.
Doe bijvoorbeeld chest + tri's. back + bi's. En 1 aparte dag tri's + bi's.

Inderdaad. Ik doe dit ook, ook omdat mijn armen achterlopen op de rest van mijn lichaam. Ik zorg wel altijd dat ik minimaal 2 dagen rust heb, voordat ik weer aan mijn arm-workout begin. ;)
 
Armen kun je best 2x per week trainen.
Doe bijvoorbeeld chest + tri's. back + bi's. En 1 aparte dag tri's + bi's.

jep, probeer alle spiergroepen 2 keer per week te pakken (dit geld niet alleen voor armen).

ooit gedacht een ub/lb schema te doen?
 
probeer idd 2x per week je biceps / triceps te pakken en probeer je training sessies wat af te wisselen kwa oefeningen.
verder werkte voor mij een repset van 12,8,6,6 erg goed om te gainen.

elke set max gewicht.
 
ik had eerst een ub lb maar ik kan momenteel niet vaker dan 3x pr week trainen zeer vervelend diy
 
Aparte armen dag, dus biceps/triceps en verder heel de week nergens geen aparte arm oefeningen doen.
Biceps/triceps worden elke trainingsdag al aardig belast, overtraining is vaker het probleem bij een te kort aan arm massa imo.
 
Ik ben het nou echt zat en wil actie ondernemen.
Ik hoor heel vaak dat mijn armen achterlopen en dat ze gewoon te klein bij de rest en dat vind ik ook. En dan bedoel ik voornamelijk de verhouding van Rug borst en schouder breedte dat dat niet in verhouding is.

Zouden jullie mij wat tips kunnen geven om ze bij te kunnen trekken wat over training lijkt mij niet het geval.

Ik had aan de volgende optie gedacht: Na iedere workout een close grip BP doen en daarna dumbel curls.
En dat iedere dag na mijn training?

Ik ben echt radeloos met mijn armen.



MA: RUG+ Triceps

BOR 4x8-12
Pull downs 4x6-8
low row 4x6-8
shrugs 4x8-12 3x steeds iets zwaarder. En dan het laatste setje met lage gewichten ze afbranden.

Close GRIP BP 4x8
Dips 4x8-12 waarvan 3 setjes met gewichten en dan de laatste BW tot faillure.

WO: Benen
Squat 4x6-8
Deadlift 4x6-8
Lunges 4x8-12
En dan 2 oefeningen voor de benen legg curls enzo.

Kuiten:
Standing calfraises 4x20

VR Borst + Biceps
BP 4x6-8
Incline Dumbel BP 3x8
Flat dumbel BP 3x8
Chest press 3x9-12

Biceps:
Bicep curls 3x9-12
incline hammer curls 3x9-12.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:31 ----------

want ik heb ook het gevoel dat ik ze niet zo goed mee pak dan de rest van mijn lichaam omdat ik vooral naar de tip heb geluisterd dat de armen vanzelf wel mee groeien met de rest omdat je je armen al heel veel gebruikt bij andere compound oefeningen. Daarom heb ik mijn armen ook een beetje verwaarloosd...
ik heb hetzelfde, je moet wel beseffen dat je met chestday al je triceps trained en met backday je biceps ook train je op shoulderday je triceps al
 
Liep eerst ook achter met armen, sinds ik ze minder train gaat het beter
 
Back
Naar boven