XXL Nutrition

Achterstallig onderhoud (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ordell

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
493
Waardering
109
Lengte
1m87
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Het moest er een keer van komen. Dit gebeurt er met achterstallig onderhoud

IMG_4089.JPG


IMG_4090.JPG


IMG_4091.JPG


IMG_4092.JPG


IMG_4093.JPG
 
Meer foto's

IMG_4094.JPG


IMG_4095.JPG


IMG_4096.JPG
 
Veroorzaker.

IMG_4098.JPG


IMG_4104.JPG


IMG_4106.JPG


IMG_4107.JPG
 
Holy shit! Is het een kabel machine? Bij ons zijn er ook al een paar keer eentje geknapt
 
Pff de tering... Voor je levenlang een litteken. Daar kan een schadevergoeding niet tegenop. Sterkte met herstel
 
Holy fuck man what happend.
 
Jezus!!

Denk dat de gym owner nu 7 kleuren bagger schijt.

Succes met herstel bro!
 
Bedankt jongens. Het is een kabelmachine met een verschuifbare katrol. Ik zet daar, zoals je op een van de foto's kunt zien, een bankje tegenaan en ga dan schuin met mijn hoofd richting het apparaat liggen. Dan geeft mijn maat de rope aan en kun je de triceps lekker naar beneden doortrekken. Op het moment dat ik de rope vasthou krijg ik een knal voor mijn kop. Blijkt dat dat apparaat in de vloer zat met gewone plugjes en schroeven waarmee wij een fotolijstje ophangen. En het staande gedeelte helemaal niet verankert. Met spoed naar het traumacentrum omdat heel de schedel zichtbaar was. Resultaat 28 hechtingen vanaf ver boven de haargrens met een hoek naar beneden tot aan de rechterkant t/m de wenkbrauw en links 14 hechtingen van boven de wenkbrauw tot in de ooghoek. Daar had ik mazzel omdat hij op twee milimeter de oogspier heeft gemist..
 
godsamme zeg.

was de eigenaar er op dat moment?

Goed dat je foto's hebt gemaakt van hoe het vastzat.
 
Wtf man, gelukkig dat je het nog kan navertellen.

Heb al ooit een gesprongen kabel meegemaakt met seated row maar dit.... Fuck!

Sterkte met herstel
 
Verdomme man, erg nasty dit, veel sterkte met het herstel !
 
Dit gun je niemand toe. Wat een ellende man. Ik hoop dat je herstel voorspoedig zal verlopen.
 
Succes met herstel en goed dat je foto's hebt gemaakt. Bizar, had nog slechter kunnen aflopen begrijp ik. Heavy.
 
spoedig herstel gewenst.

Gelukkig dat je oog niet geraakt is.

Wel een serieuse jaap in je gezicht.
 
Bedankt kerels.
 
Bedankt kerels.


Godverdomme man wat k*t, sterkte verder.

Je weet natuurlijk altijd dat er risico's aan sportieve activiteiten zitten, maar op deze manier is echt bizar.

(Ik schrok me de tyfus van je foto's en daarom ook meteen mijn eigen wall-pulley even gecontroleerd......)
 
Bedankt jongens. Het is een kabelmachine met een verschuifbare katrol. Ik zet daar, zoals je op een van de foto's kunt zien, een bankje tegenaan en ga dan schuin met mijn hoofd richting het apparaat liggen. Dan geeft mijn maat de rope aan en kun je de triceps lekker naar beneden doortrekken. Op het moment dat ik de rope vasthou krijg ik een knal voor mijn kop. Blijkt dat dat apparaat in de vloer zat met gewone plugjes en schroeven waarmee wij een fotolijstje ophangen. En het staande gedeelte helemaal niet verankert. Met spoed naar het traumacentrum omdat heel de schedel zichtbaar was. Resultaat 28 hechtingen vanaf ver boven de haargrens met een hoek naar beneden tot aan de rechterkant t/m de wenkbrauw en links 14 hechtingen van boven de wenkbrauw tot in de ooghoek. Daar had ik mazzel omdat hij op twee milimeter de oogspier heeft gemist..
Wow.. was dit in een reguliere gym?? Dat ziet er heftig uit man!!
 
Ik zou die gym eigenaar serieus aanklagen. Dit is echt niet normaal meer gewoon.
 
Ik noem de naam nog ff niet i.v.m. aansprakelijk stellen ;)
 
Back
Naar boven