Fitness Seller

Achterstallig onderhoud

Bezoekers in dit topic

Maar geen keten in ieder geval.
 
Gewoon wel aansprakelijk stellen man.. Groot gelijk heb je... Ik zeg het niet graag maar je hebt op diverse vlakken volgens mij geluk gehad..... Je had makkelijk veel minder goed weg kunnen komen met dit geintje.....
 
Gewoon wel aansprakelijk stellen man.. Groot gelijk heb je... Ik zeg het niet graag maar je hebt op diverse vlakken volgens mij geluk gehad..... Je had makkelijk veel minder goed weg kunnen komen met dit geintje.....

Dat zei de neuroloog ook..
 
Holy shit.....sterkte met herstellen
 
Holy f*ck! Dat zijn geen geintjes meer. Veel sterkte met herstel man! Goed dat je foto's hebt gemaakt. Die zul je zeker nodig hebben.
 
WTF. Veel sterkte met het herstel, hopen dat je er niets blijvends aan overhoud, behalve de littekens.
 
Was er verder inwendig nog iets te zien trouwens? Neem aan dat ze wel even een scan gemaakt hebben)

Geen inwendige schade, harde kop of mazzel gehad.
Maar ik ben zelfstandige dus kan niet werken. Dus een staartje gaat dat zeker voor hem krijgen.
 
Geen inwendige schade, harde kop of mazzel gehad.
Maar ik ben zelfstandige dus kan niet werken. Dus een staartje gaat dat zeker voor hem krijgen.
Tja,, het mag gewoon een medisch wonder heten denk ik...
 
Tja,, het mag gewoon een medisch wonder heten denk ik...

Ik lag op de traumakamer. Neuroloog, oogarts en eerste hulp arts erbij. Weet wat dat betekent want werk zelf in een ziekenhuis.
Aan het eind van het onderzoek keken ze elkaar ook verbaasd aan: 'Ok, alleen maar hechtingen..?!'
 
Ik lag op de traumakamer. Neuroloog, oogarts en eerste hulp arts erbij. Weet wat dat betekent want werk zelf in een ziekenhuis.
Aan het eind van het onderzoek keken ze elkaar ook verbaasd aan: 'Ok, alleen maar hechtingen..?!'

Toch nog ergens goed voor om hardheaded te zijn! Spoedig herstel toegewenst nogmaals...
 
Heftig, dit had ik niet verwacht gezien de titel.

Succes met goed herstellen
 
Damnn, dat is echt heftig, je verwacht dat dit soort apparatuur goed verankerd is. Ik hoop dat je snel hersteld.
 
Succes met je herstel...gelukkig heb je er niet nog meer aan overgehouden...
 
Sterkte man.
 
Update

IMG_4143.JPG


IMG_4144.JPG
 
Holy fuck man, daar ben je nog relatief goed weg gekomen.

Ik zou de eigenaar zeker aansprakelijk stellen. Er zullen waarschijnlijk wel allerlei beperkingen van aansprakelijkheid in hun algemene voorwaarden staan. Plus als je er een bankje bij zet kunnen ze het ook nog op oneigenlijk gebruik gooien...

Succes en beterschap!
 
Back
Naar boven