MuscleMeat

Achterstallig onderhoud

Bezoekers in dit topic

Ik ga je topic volgen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt en hoe de sportschool eigenaar zich hier uit gaat helpen.
 
Holy fuck man, daar ben je nog relatief goed weg gekomen.

Ik zou de eigenaar zeker aansprakelijk stellen. Er zullen waarschijnlijk wel allerlei beperkingen van aansprakelijkheid in hun algemene voorwaarden staan. Plus als je er een bankje bij zet kunnen ze het ook nog op oneigenlijk gebruik gooien...

Succes en beterschap!

Maar dan zou er iemand ooit iets van gezegd moeten zijn door een instructeur, want die oefening doen we altijd. Buiten dat was er op dat moment geen instructeur o.i.d. aanwezig..
Buiten dat is het een gewone reguliere oefeningen.
 
Maar dan zou er iemand ooit iets van gezegd moeten zijn door een instructeur, want die oefening doen we altijd. Buiten dat was er op dat moment geen instructeur o.i.d. aanwezig..
Buiten dat is het een gewone reguliere oefeningen.
Helemaal mee eens; gewoon een reguliere oefening. Bovendien was de montage aan de vloer duidelijk onvoldoende, ik weet zeker dat dit niet conform voorschrift is hoe het apparaat gemonteerd dient te worden. Toch kan het geen kwaad om de algemene voorwaarden te bekijken.

Check deze link eens http://blocks.mvmm.nl/images/pdf/4537.pdf:
"De materialen en apparaten moeten veilig te gebruiken zijn. Het is daarom belangrijk dat onderhoud wordt uitgevoerd en materialen periodiek worden gecontroleerd. Een administratie waaruit blijkt wat wanneer gecontroleerd is en/of onderhoud heeft gehad, is hierbij een instrument waarmee u het nakomen van uw zorgvuldigheidsplicht kunt aantonen. Het materiaal dat de sporter wordt aangeboden, moet geschikt zijn voor dat doel. De middelen waarop sporters bijvoorbeeld moeten berekend zijn op de oefeningen die op de verschillende apparaten worden gedaan. (...) De producent of leverancier van materialen kan aangesproken worden als zich een ongeval voordoet als gevolg van een gebrek aan diens product. Hierbij zal dan wel gekeken worden of er voldoende onderhoud of controle is uitgevoerd. Slijtage is geen gebrek van het product."

De foto's die je hebt gaan zeker helpen.
 
En anders hangt er nog altijd een dergelijke stapel gewicht onder. Niet dat jij het er zelf aan gehangen hebt. Het ziet er ook al twijfelachtig uit eigenlijk als je een dergelijk langwerp toestel met wat spijkers in de grond zet.. Achteraf is dit dus écht wel vragen om ellende. Daarbij zijn die dingen toch gemaakt voor elke fitness oefening? Daar staat ie er toch voor? Anders hadden ze er bij moeten zetten- CAUTION for woman use only DANGER OF DEATH
 
Jezus.. Kan gewoon iedereen overkomen.. Vriend van mij heeft dit ook meegemaakt dan met een smith machine die uit een breekt in de Basic fit, tanden, kaken en nog paar breuken in het gezicht.. hij heeft schadevergoeding van 1500 euro gekregen. Ik hoop dat met jou beter zal gaan zowel financieel als jouw herstel. Beterschap!
 
Mijn vrouw werkt daar achter de receptie. Het euvel waar ze om bekend staan is dat er werkelijk nooit onderhoud wordt gepleegd. Ook geen enkele lijst waar ook maar íets op wordt bijgehouden.
Ze wachten net zolang totdat een kabel breekt en dan wordt ie pas vervangen. Mensen genoeg die dit willen beamen.
 
Jezus.. Kan gewoon iedereen overkomen.. Vriend van mij heeft dit ook meegemaakt dan met een smith machine die uit een breekt in de Basic fit, tanden, kaken en nog paar breuken in het gezicht.. hij heeft schadevergoeding van 1500 euro gekregen. Ik hoop dat met jou beter zal gaan zowel financieel als jouw herstel. Beterschap!

Hij had dan beter een letseladvocaat kunnen inschakelen. Maar basic fit was in dat geval anders. Controleren in ieder geval wel altijd
Mijn geval is duidelijk nalatigheid.
 
Beetje als of je rijd in een auto met gaten in de bodem daar dus..
 
Mijn vrouw werkt daar achter de receptie. Het euvel waar ze om bekend staan is dat er werkelijk nooit onderhoud wordt gepleegd. Ook geen enkele lijst waar ook maar íets op wordt bijgehouden.
Ze wachten net zolang totdat een kabel breekt en dan wordt ie pas vervangen. Mensen genoeg die dit willen beamen.

Hoe reageerde je vrouw erop? Want het is toch haar werkgever.
 
Hoe reageerde je vrouw erop? Want het is toch haar werkgever.

Laat ik het zo zeggen: Hij heeft zowel aan mij als aan haar nog helemaal niks laten horen...
Redelijk standaard daar.
 
Laat ik het zo zeggen: Hij heeft zowel aan mij als aan haar nog helemaal niks laten horen...
Redelijk standaard daar.

Dat is helemaal schandalig. Hij kan op zijn minst iets van zich laten horen.
 
Dat is helemaal schandalig. Hij kan op zijn minst iets van zich laten horen.

Niks dus. De man is 70 en denkt al jaren dat hem niks kan gebeuren. Nooit bij wie dan ook gedaan.
 
Shit Ordell. Heel veel sterkte de komende tijd.
 
Is[er daar al eens eerder iets gebeurt_
 
Is[er daar al eens eerder iets gebeurt_

Kabels die breken waarbij mensen mazzel hebben gehad dat de tanden er niet uitliggen, gebroken been bij twee jongens die de kickbokszaal ingingen en dat nooit eerder gedaan hadden. Er is op diverse tijdstippen geen enkel toezicht want die gaat om 5 uur naar huis.
Het was erop wachten. En dat ben ik dan toevallig.
 
Lullig man, sterkte !
Ik heb zelf ook ooit met een schadeletseladvocaat gewerkt, dat was goed zaken doen.
Hij werkte op basis van no cure, no pay.

Brutushakt Geile avatar heb je man.
Is that you ?
 
Lullig man, sterkte !
Ik heb zelf ook ooit met een schadeletseladvocaat gewerkt, dat was goed zaken doen.
Hij werkte op basis van no cure, no pay.

Brutushakt Geile avatar heb je man.
Is that you ?
:D:D:D:D:D
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Pfff jezus wat een verwondingen man. Als ik het zo lees mag die eigenaar nu zwaar door het slijk gehaald gaan worden........sterkte man!
 
Back
Naar boven