Fitness Seller

Achterstallig onderhoud

Bezoekers in dit topic

Pfff jezus wat een verwondingen man. Als ik het zo lees mag die eigenaar nu zwaar door het slijk gehaald gaan worden........sterkte man!

Dank je kerel
 
Holy shit! Daar houd je een enorm litteken aan over. Sterkte met het herstel en zie dat je vergoeding krijgt. Daar heb je alle recht toe.
 
Pff gelukkig nog nooit zelf meegemaakt/gezien dat er zoiets gebeurt in de gym, ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen mbt schadevergoeding etc. Sterkte!
 
Hou jullie op de hoogte.
 
Heftig, succes met het herstel.

Ik hoop ergens dat dit een staartje gaat krijgen en dat er ook wat publiciteit rond komt zodat het een les kan zijn voor (bepaalde) sportschooleigenaren. Misschien gaan ze dan wel eens hun materiaal in orde houden.
Ik ben liefhebber van oldschool gyms met oude toestellen etc., maar dat betekent niet dat die spullen niet in orde moeten zijn...
 
Heftig, succes met het herstel.

Ik hoop ergens dat dit een staartje gaat krijgen en dat er ook wat publiciteit rond komt zodat het een les kan zijn voor (bepaalde) sportschooleigenaren. Misschien gaan ze dan wel eens hun materiaal in orde houden.
Ik ben liefhebber van oldschool gyms met oude toestellen etc., maar dat betekent niet dat die spullen niet in orde moeten zijn...

Moeilijk te zien op die fotos. Zag er me zo oldschool niet uit.

Old school materiaal dat ik gekend heb moest niet verankerd worden,stond als een huis. :)
 
Damn, sterkte met je herstel!

Zelfde gezien in een sportschool in Almere waar ik trainde. Kabelmachine was niet aan de grond vast gemonteerd en viel over iemand heen die cable crunches aan het doen was. Ik snap niet hoe sportschooleigenaren het in hun hoofd halen om die machines niet degelijk aan de grond vast te monteren, het is echt levensgevaarlijk.
 
zo, dit topic ga ik wel even volgen. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt.
 
Moeilijk te zien op die fotos. Zag er me zo oldschool niet uit.

Old school materiaal dat ik gekend heb moest niet verankerd worden,stond als een huis. :)

Nee, echt okdschool is het niet. Je kunt je ding doen als je weet welke oefeningen. Door talloze mensen al gewaarschuwd. Dan weer dit kapot, dan weer dat.
 
zo, dit topic ga ik wel even volgen. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt.

Geef regelmatig een updste (voor zover dat dit de zaak niet schaadt). Ik wil de krant ook inschakelen maar eerst naar de afspraak met de advocaat.
 
Holy shit!!! Scarface is er niks bij! (niet lullig bedoeld, gozer)
Direkt letselschade bureau inschakelen!!
Alle foto's als bewijs leveren, lijst met eventuele getuigen die destijds erbij waren ,mensen die voor jou willen getuigen ter bevestiging van nalatigheid eigenaar.
Zou ff bio oil straks erop smeren, just in case, nadat het hersteld is.....om littekens te verminderen (sommige hebben er baat bij).
 
Holy shit!!! Scarface is er niks bij! (niet lullig bedoeld, gozer)
Direkt letselschade bureau inschakelen!!
Alle foto's als bewijs leveren, lijst met eventuele getuigen die destijds erbij waren ,mensen die voor jou willen getuigen ter bevestiging van nalatigheid eigenaar.
Zou ff bio oil straks erop smeren, just in case, nadat het hersteld is.....om littekens te verminderen (sommige hebben er baat bij).

Ligt allemaal al klaar;)
 
wow... Heel veel sterkte! Ik zou zelf nog even wachten met de krant inschakelen misschien dat je advocaat zegt dat dat alleen maar tegen je gaat werken. Maar wat een verhaal dit...
 
wow... Heel veel sterkte! Ik zou zelf nog even wachten met de krant inschakelen misschien dat je advocaat zegt dat dat alleen maar tegen je gaat werken. Maar wat een verhaal dit...

Thanks!
 
Was het de eerste keer dat je dit toestel gebruikte? En zo ja. Nooit gemerkt dat het gammel was?
 
Was het de eerste keer dat je dit toestel gebruikte? En zo ja. Nooit gemerkt dat het gammel was?

Iedere week voor dezelfde oefening. We keken wel vaker eerst dingen na. Verder niks gemerkt maar dat is principe onze taak niet.
Je zou er vanuit mogen gaan dat dat voor elkaar is. Maar niet daar dus.
 
Het zou ook een beetje raar zijn als de leden het materieel moeten gaan controleren.
 
Back
Naar boven