MuscleMeat

Acne conglobata oorzaak?

Bezoekers in dit topic

Fitnesslover

Cool Novice
Lid geworden
24 mei 2019
Berichten
86
Waardering
14
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Beste bb'ers

Ik heb een tijdje geleden (december vorig jaar tot maart) een test e-tren e-anadrol kuur gedaan. Met de dosis 500 mg test, 400 tren en 40mg anadrol. Nu dat was allemaal leuk (14 kg bijgekomen) ik vind tren ook het heerlijkste spul wat er is eigenlijk. Maar aan alle mooie verhalen komt een einde dat was ook hier het geval, niet alleen verloor ik gewicht wat niet meer dan normaal is maar ontwikkelde ik ook heel harde acne conglobata wat heel pijnlijk was daarmee direct naar de dokter gegaan roaccutane en antibiotica voorgeschreven ik zit nu al 5 maand aan de roaccutane op 60mg dat heeft goed zijn werk gedaan acne is weg alleen nog een slagveld aan littekens. :(

Nu is mijn vraag, dat meerdere mensen beweren dat Tren de boosdoener hier is, als ik ooit nog zou willen kuren. Moet ik dan roaccutane gelijk meepakken met de kuur ik neem aan van wel? Alleen heb ik gelezen dat roaccutane en bodybuilding niet zo goed samen gaan (merk ik zelf nu ook) alles geneest zo traag heb ik de indruk van wondjes of andere. Want ik zou nooit meer zo'n acne willen meemaken niet alleen voor de littekens maar roaccutane op 60mg is echt geen pretje kan ik je meedelen.

Ik hoor het graag
 
Ik zou wegblijven van kuren in de toekomst. Acne conglobata is simpelweg het gevolg van de androgenen, of dat nou trenbolon is of testosteron maakt verder weinig uit. Het is een beetje een loterij. En de kans is groter dat er iets anders dan trenbolon zat in je vial dan wel. (Met die kennis is dat op zich al een loterij.)

Als je willens en wetens toch weer wilt gaan kuren in de toekomst, dan zou ik een maand vóórdat je begint met je kuur aanvatten met roaccutane. Een dosering van 10-20 mg dagelijks zou waarschijnlijk genoeg moeten zijn om het dan te voorkomen. Je zou dat dan nog kunnen combineren met zink- (tot 40 mg elementair zink dagelijks), vitamine D- (1000-4000 IU dagelijks) en omega-3-suppletie (1 g EPA, 1 g DHA dagelijks).
 
Back
Naar boven