Fitness Seller

Acne door noten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pumped

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
3.461
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
Ik had vroeger nooit last van puistjes . Maar als ik gewoon iedere dag wat noten of pindakaas eet dan krijg ik meteen overal puistjes. Als ik 6/7 dagen geen pindakaas of noten eet verdwijnt al het acne.

-Hebben jullie dat ook?
-En wat eten jullie dan ipv van pindakaas? want het is echt het perfecte broodbeleg tijdens het bulken!
- Wat kan ik dan eten als ik geen noten eet? Waardoor kom ik toch aan die goede vetten ? (dacht zelf aan wat avocado ofzo )

Hoop dat jullie mij kunnen helpen ;)
 
Mijn hele borst/bovenrug zit eronder, ik eet heel veel pindakaas en pinda's.

Krijg je het ook echt van noten? Want pinda's zijn geen noten maar peulvruchten. Dan kun je die 'pinda'kaas proberen die ze in natuurwinkels verkopen, maar dan met een notenvariant.
 
Ik kreeg alleen acne als ik naar Karl keek.:D
 
zou je het daar van krijgen het zou best kunnen want ik nu best weer veel en ik eet 150 gram pindakaas per dag en sochtends noten door mijn meusli:bang:
 
Uit de eiwit faq, misschien heb je er wat aan.

11. Wat kan ik doen tegen puistjes?

Er zijn vele mensen die bij het innemen van eiwitten al snel een intolerantie ervoor ontwikkelen. Het lichaam kan de eiwitten niet goed aan en dit geeft zichtbare en onzichtbare problemen. Om dit te voorkomen of op te lossen zijn er een aantal mogelijkheden.
Verminder de eiwit inname, bouw langzamer op (indien mogelijk).
Verminder de calorie inname (indien mogelijk).
Neem zink tabletten of capsules of ZMA.
Neem vitamine B tabletten, capsules of injecties.
Neem 1-2 eetlepels lijnzaadolie en/of visolie per dag.
Drink meer zuiver water.
Eet minder suikers en vetten.
Ga af en toe onder de zonnebank of in de zon.
Doe vaker aan cardio.
Ga af en toe in de sauna.
 
Biergist tabletten werken er ook goed tegen!
 
Back
Naar boven