Fitness Seller

Acne en de middeltjes

Bezoekers in dit topic

Enige rare was dat ik vier dragen terug twee gigantische pijnlijke puisten op me rug had gekregen maar die waren binnen een dag ook weer weggetrokken

Die kwamen gewoon even pesten ;)

Maar voor mij heeft dat antibiotica spul niet geholpen, pas na een roaccutane kuur kwam er verbetering in.
 
dat anitbiotica spul helpt vaak maar tijdelijk. En het komt dan gewoon weer terug.
Het heeft wel het voordeel dat it geen voelbare bijwerkingen heeft
 
Weet je wat je ook kan doen. Je gezicht elke dag 2 keer met zeep wassen. Ochtends en avonds. Dat reinigt heel goed en haalt het vet weg van je gezicht. Zeep is trouwens ook basissch wat extra helpt. binnen 2 weken ga je resultaat zien denk ik. Na het wassen van je gezicht met zeep kan je ook nog een middel teegn puisjes erop smeren.

Dat is heel slecht, daar word het alleen maar erger van. Want dan gaat je talg productie alleen maar omhoog om het weer vettig te maken en krijg je meer puisten. Koud water moet je sowieso doen, want dan gaan je poriën dicht en kan er geen vuil in komen dat de ontstekingen kan veroorzaken.



Je moet gewoon langs de dermatoloog gaan en die geeft je dan roaccutane, daarmee gaat het zeker weten weg.
 
ik heb tetralysal gebruikt, antibiotica voor de huid. Ik raad het niet aan, bijwerking (buikpijn) diarhee enz en het resultaat is niet schitterend.

Die roacuttane krijg je ook schrik van als je de bijsluiter leest..
 
Ik heb hetzelfde alleen boeit het me weinig meer. Heb ook één of andere antibiotica gehad die ik erop moest smeren, maar het werkte niet.
 
Back
Naar boven