Fitness Seller

acne en gear merk switchen

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
goede morge,

Kreeg last van acne heb toen een ander merk geprobeerd werd het iets minder had ik het idee nu is alleen dat flesje op en ben ik verder gegaan met het flesje waar ik (denk ik)acne door krijg.

Acne hoort er bij i know alleen deze zijn rood en gaan ook gelijk kapot als ik er ook maar iets tegen komt en soms gewoon tijdens het trainen gewoon echt nasty.:o met alleen test heb ik het niet gehad pas toen ik tren/winny er bij gooide ,komt dan voornamelijk bloed uit ze staan ook echt onder druk.

acne zit voornamelijk op mijn borst schouders en een paar in mijn gezicht.

Nu mijn vraag vitamine b5 werkt zover ik weet bij sommige mensen bij acne alleen nu vraag ik me af of er meer mensen last van acne hebben dat er elke dag puistjes open gaan ookal zit je er niet aan, elke keer die bloedvlekken in je shirt ziet er natuurlijk ook niet uit :o . Wil niet gelijk na de roa grijpen aangezien ik niet zo extreem heb gelukkig. Wel probeer ik nu onder de zonnebank te gaan maar lijkt alleen geïrriteerder te worden. Maak het nu ook elke dag schoon met van die zooi om je huid te reiningen.

Vroeger overigens nooit acne gehad.

heb precies hetzelfde aan de hand ,heb jaren gekuurd zonder last van acne te krijgen en nu ineens heel fel last laatste maanden,welk merk heb je? dan ook nog op me hoofd

• Topic Starter Topic Starter
merk lijkt me niet echt een toegevoegde waarde, maar goed laatste weekje knallen daarna einde van mijn kuur inzicht ik hoop dat dan weer weg trek. Volgende keer vitb5 er bij hoelang duurt dat ongeveer voor dat dat zijn werk goed begin te doen? lees diverse dingen. Is er naast vit b5 /roa nog andere middelen wat nog niet zo bekend is wat ook werkt ?

B5 kan werken, maar is geen garantie. Wat je hebt komt waarschijnlijk wel meer voor, alleen niet vaak gok ik. Je zal gewoon pech hebben. Overigens zou ik als ik dit soort klachten heel duidelijk aan een bepaald merk kan koppelen dat merk gewoon niet meer nemen.

B5 kan werken, maar is geen garantie. Wat je hebt komt waarschijnlijk wel meer voor, alleen niet vaak gok ik. Je zal gewoon pech hebben. Overigens zou ik als ik dit soort klachten heel duidelijk aan een bepaald merk kan koppelen dat merk gewoon niet meer nemen.

Ja durft het niet met zekerheid te zegen. Ik zal hierna nog een keer kuur proberen en kijke of ik het weer krijg. Ik heb het niet extreem als ik kijk hoe erg andere er soms uitzien, maar wel vervelend dat alles zo opengaat ziet er gewoon vies uit. Kijken wat b5 voor mij doet . Zelf ervaring mee?

Maar ga je nu gewoon doorzetten met het merk waarvan je vermoed deze acne te krijgen? Kan je niet beter ff andere kopen ipv deze vervelende proef op de som te nemen.

edit: ow zie net dat het je laatste week is..

Maar ga je nu gewoon doorzetten met het merk waarvan je vermoed deze acne te krijgen? Kan je niet beter ff andere kopen ipv deze vervelende proef op de som te nemen.

edit: ow zie net dat het je laatste week is..

Ja wil hierna nog eens proberen kan ook dat het van iets anders is geweest. Ga er voor de rest goed op

Ik zou het risico niet lopen, acne kan erg hardnekkig zijn.

goede morge, Kreeg last van acne heb toen een ander merk geprobeerd werd het iets minder had ik het idee nu is alleen dat flesje op en ben ik verder gegaan met het flesje waar ik (denk ik)acne door krijg. Acne hoort er bij i know alleen deze zijn rood en gaan ook gelijk kapot als ik er ook maar iets tegen komt en soms gewoon tijdens het trainen gewoon echt nasty.:o met alleen test heb ik het niet gehad pas toen ik tren/winny er bij gooide ,komt dan voornamelijk bloed uit ze staan ook echt onder druk. acne zit voornamelijk op mijn borst schouders en een paar in mijn gezicht. Nu mijn vraag vitamine b5 werkt zover ik weet bij sommige mensen bij acne alleen nu vraag ik me af of er meer mensen last van acne hebben dat er elke dag puistjes open gaan ookal zit je er niet aan, elke keer die bloedvlekken in je shirt ziet er natuurlijk ook niet uit :o . Wil niet gelijk na de roa grijpen aangezien ik niet zo extreem heb gelukkig. Wel probeer ik nu onder de zonnebank te gaan maar lijkt alleen geïrriteerder te worden. Maak het nu ook elke dag schoon met van die zooi om je huid te reiningen. Vroeger overigens nooit acne gehad.

Hoe ziet je voeding eruit?

Zou niet weten hoe merk acne zou kunnen veroorzaken. Misschien heb je net als ik dat als het warm wordt dat je meer last hebt van acne

Er zijn toch ook mensen (waaronder ikzelf) die van merk X ontzettende ontstekingen krijgen en merk Y niet.

Een wijze les dus misschien: ben je tevreden met een bepaald merk, ga dan niet switchen.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Zou niet weten hoe merk acne zou kunnen veroorzaken. Misschien heb je net als ik dat als het warm wordt dat je meer last hebt van acne

Warmer weer en meer zweten kan zeker invloed hebben.

Een wijze les dus misschien: ben je tevreden met een bepaald merk, ga dan niet switchen.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Warmer weer en meer zweten kan zeker invloed hebben.

ja had een merk waar ik tevreden mee was. Ging er hard op en geen acne ofzo bij de test e, alleen die prijzen waren om te huilen bij hem:o. Vandaar overgestapt op wat anders.

edit : ik kan aan erythromycin komen van de docter zelf blijkt goed te lezen wat ik kan vinden, iemand hier ervaring mee?

Ja durft het niet met zekerheid te zegen. Ik zal hierna nog een keer kuur proberen en kijke of ik het weer krijg. Ik heb het niet extreem als ik kijk hoe erg andere er soms uitzien, maar wel vervelend dat alles zo opengaat ziet er gewoon vies uit. Kijken wat b5 voor mij doet . Zelf ervaring mee?

Had wel de indruk dat B5 wat deed, maar tov hoe het bij me gesteld is zonder b5 vind ik het de meerprijs niet echt waard.

Acne is tot nog toe altijd dosis gerelateerd geweest en niet merk gerelateerd.

Daarnaast speelt voeding ook een kleine rol. Maar allermeest het warme weer. Ten eerste heb je al een vettere huid omdat je ON bent, en al dat extra zweten maakt dit alleen maar erger.

Wat je ook niet moet doen is je te vaak wassen met zeep onder een te hete douche. Beter neem je een lauwe douche en zonder zeep. Wanneer je zeep gebruikt droog je de huid uit, zeker icm een hete douche. De reactie van je huid is het produceren van extra huidvetten, en vervolgens worden je problemen dus alleen maar erger.

Wat voor mij altijd goed heeft gewerkt is vitamine B5, 2x per week een zonnebank en zwemmen in zout water.

Acne is tot nog toe altijd dosis gerelateerd geweest en niet merk gerelateerd.

Daarnaast speelt voeding ook een kleine rol. Maar allermeest het warme weer. Ten eerste heb je al een vettere huid omdat je ON bent, en al dat extra zweten maakt dit alleen maar erger.

Wat je ook niet moet doen is je te vaak wassen met zeep onder een te hete douche. Beter neem je een lauwe douche en zonder zeep. Wanneer je zeep gebruikt droog je de huid uit, zeker icm een hete douche. De reactie van je huid is het produceren van extra huidvetten, en vervolgens worden je problemen dus alleen maar erger.

Wat voor mij altijd goed heeft gewerkt is vitamine B5, 2x per week een zonnebank en zwemmen in zout water.

2x per week onder de zonnebank is wel erg veel. Heb liever wat acne dan huidkanker en vroegtijdige huidveroudering

Beste is gewoon om Accutane naast je kuur te pakken. Houdt niet alles tegen maar wel het ergste

2x per week onder de zonnebank is wel erg veel. Heb liever wat acne dan huidkanker en vroegtijdige huidveroudering

Beste is gewoon om Accutane naast je kuur te pakken. Houdt niet alles tegen maar wel het ergste

Zoveel is dat nou ook weer niet. En het is ook niet zo dat je het hele jaar door 2x/week onder de lampen moet he.

Roa is in de zomer niet echt leuk om te nemen kan ik je vertellen. Gezien je met roa beter je huid uit de zon kan houden ivm zeer snel verbranden, zeker midden op de dag wanneer de zon het sterkst is.
Daarnaast is een extreem droge huid met scheuren en kloven ook niet ongewoon.

Terug
Naar boven