gymshar1
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 14%
goede morge,
Kreeg last van acne heb toen een ander merk geprobeerd werd het iets minder had ik het idee nu is alleen dat flesje op en ben ik verder gegaan met het flesje waar ik (denk ik)acne door krijg.
Acne hoort er bij i know alleen deze zijn rood en gaan ook gelijk kapot als ik er ook maar iets tegen komt en soms gewoon tijdens het trainen gewoon echt nasty.
met alleen test heb ik het niet gehad pas toen ik tren/winny er bij gooide ,komt dan voornamelijk bloed uit ze staan ook echt onder druk.
acne zit voornamelijk op mijn borst schouders en een paar in mijn gezicht.
Nu mijn vraag vitamine b5 werkt zover ik weet bij sommige mensen bij acne alleen nu vraag ik me af of er meer mensen last van acne hebben dat er elke dag puistjes open gaan ookal zit je er niet aan, elke keer die bloedvlekken in je shirt ziet er natuurlijk ook niet uit
. Wil niet gelijk na de roa grijpen aangezien ik niet zo extreem heb gelukkig. Wel probeer ik nu onder de zonnebank te gaan maar lijkt alleen geïrriteerder te worden. Maak het nu ook elke dag schoon met van die zooi om je huid te reiningen.
Vroeger overigens nooit acne gehad.
Kreeg last van acne heb toen een ander merk geprobeerd werd het iets minder had ik het idee nu is alleen dat flesje op en ben ik verder gegaan met het flesje waar ik (denk ik)acne door krijg.
Acne hoort er bij i know alleen deze zijn rood en gaan ook gelijk kapot als ik er ook maar iets tegen komt en soms gewoon tijdens het trainen gewoon echt nasty.

acne zit voornamelijk op mijn borst schouders en een paar in mijn gezicht.
Nu mijn vraag vitamine b5 werkt zover ik weet bij sommige mensen bij acne alleen nu vraag ik me af of er meer mensen last van acne hebben dat er elke dag puistjes open gaan ookal zit je er niet aan, elke keer die bloedvlekken in je shirt ziet er natuurlijk ook niet uit

Vroeger overigens nooit acne gehad.