MuscleMeat

Acne en SARMS

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Mijn eerste kuur eindigde met een flinke uitbraak, wat voor mij alles verpest. Oorzaak is mij onduidelijk. De kuur was:

Wk 1-6
-Test e 250mg pw
-NPP 300mg pw

Wk 6-10
-Test E 500mg pw
-Mast p 300mg pw (gestopt na uitbraak acne)
-HCG 500iu 2x pw

De acne uitbraak kwam in week 7. Daarna last blijven hebben tot 3 weken in PCT. Oestrogeen lijkt me niet de oorzaak. DHT gerelateerd is aannemelijk. Het zou ook door schommelende test waarden kunnen zijn.

Hoe zit het met SARMS? Acne door DHT is met SARMS uitgesloten. Maar wisselende test waarden door onderdrukking is wel mogelijk? Wat is jullie ervaring?
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring hiermee maar roa is je beste vriend in deze!
 
Bij veel mensen wekt mast acne op. Aangezien je mast p in week zes begon te zetten lijkt mij dit een logische verklaring?
 
Geen ervaring hiermee maar roa is je beste vriend in deze!

Ik ben het wel vanaf week 7 gaan nemen op 20mg pd. Maar dat was wss te laat. Roa kun je denk ik beter preventief nemen startend voor je kuur?

Bij veel mensen wekt mast acne op. Aangezien je mast p in week zes begon te zetten lijkt mij dit een logische verklaring?

Ow vergeten te vermelden. Na die uitbraak ben ik met mast meteen gestopt na die uitbraak. Het leek daarmee wel te verminderen. Maar de weken erna had ik constant wat ontstekingen op vooral mijn schouders. Mast was dus niet de prime oorzaak.
 
Ik laat het tegelijkertijd meelopen, dat werkt perfect voor mij. Zit op 10mg, soms komt er even wat door waarna ik een aantal dagen op 20 ga zitten en dan trekt ook dat weg.
 
Ik laat het tegelijkertijd meelopen, dat werkt perfect voor mij. Zit op 10mg, soms komt er even wat door waarna ik een aantal dagen op 20 ga zitten en dan trekt ook dat weg.

En zonder zou je heel erg last ervan hebben?

Ik twijfel of 10-20mg voor mij dit probleem weg gaat nemen.

Het is niet dat ik helemaal eronder zit. Maar om de paar dagen een paar flinke op mijn schouders en rug. En die blijven vervolgens wekenlang zitten.
 
Zonder zit ik helemaal onder, zelfs op benen en billen

Voor een paar puisten zou ik niets pakken, zeker niet als het niet in je nek en gezicht zit
 
haha roa preventief nemen tijdens een kuur. Het moet niet gekker worden. Was een zwaar middel dat je niet zo maar kreeg met een paar puisten, nu doen we het er gewoon even preventief bij. :roflol:
 
Zonder zit ik helemaal onder, zelfs op benen en billen

Voor een paar puisten zou ik niets pakken, zeker niet als het niet in je nek en gezicht zit

Heb je gelijk in. Maar het zijn echt ernstige puisten die wekenlang zichtbaar zijn. Heel ontsierend. Na een paar weken lijkt het alsof je er helemaal onderzit omdat ze zo lang zichtbaar blijven.

haha roa preventief nemen tijdens een kuur. Het moet niet gekker worden. Was een zwaar middel dat je niet zo maar kreeg met een paar puisten, nu doen we het er gewoon even preventief bij. :roflol:

Je hebt een goed punt. Echter denk ik dat 10mg meevalt van je lichaam.
 
Back
Naar boven