Fitness Seller

Acne en zelfbruiner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sarabailey1

Novice
Lid geworden
16 mei 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
20%
Heb erge acne gehad op m'n rug. Heb hier en daar nog wel een puistje, maar het zijn op het moment vooral een hoop rode vlekjes, waardoor het er nog steeds vies uit ziet. Helpt een tanning spray of zelfbruiner om deze vlekjes te verbergen of minder opvallend te maken?
 
Heb erge acne gehad op m'n rug. Heb hier en daar nog wel een puistje, maar het zijn op het moment vooral een hoop rode vlekjes, waardoor het er nog steeds vies uit ziet. Helpt een tanning spray of zelfbruiner om deze vlekjes te verbergen of minder opvallend te maken?
Gaat ze minder zichtbaar maken, maar af en toe zonnebanken kan hier waarschijnlijk nog wat beter bij helpen, minder zichtbaar door de bruine tan en uitdrogen van de puistjes.
 
+1 zonnebank werkt bij mij het beste tegen roid-puistjes en een tan maakt de littekens minder zichtbaar.
 
Roa nemen als je dat nog niet gedaan hebt / doet.

Heeft bij mij zelfs alle littekens doen verdwijnen op mijn rug en schouders
 
Roa nemen als je dat nog niet gedaan hebt / doet.

Heeft bij mij zelfs alle littekens doen verdwijnen op mijn rug en schouders

Niet iets wat je zomaar doet..zeker niet bij wat 'overgebleven' acné. Tijd heelt de wonden.
 
Roaccutane is echt een paardenmiddel hoor. Zou ik pas nemen als uiterste. 10mg al flinke bijwerkingen waar ik niet vrolijk van werd.
 
Ik vind het ironisch dat voor roa moet worden uitgekeken, maar wel zonnebanken wordt geadviseerd.
 
Gewoon lekker voor huidkanker gaan 24/7.

oftewel, beide zijn niet goed voor je 🤣
 
Ik heb ook zo nu en dan last van acne op de rug/gezicht, gelukkig is het nog wel te overzien en blijft het bij een paar op me rug.
Het is dus geen maanlandschap zoals je bij sommige ziet of van ze hoord.
Ik gebruik het volgende :

Holland & Barrett Pompoenpitolie 1000mg
2 pillen dagelijks, rond de zomer 3 pillen.

Herbelle Aleppo's Oerzeep 40% Laurierolie
2 maal dagelijks sochtends gezicht wassen.
Savonds rug en gezicht.
( als je het heel hevig op de rug hebt zou ik 2x rug ermee pakken)

Heb wel het gevoel alsof het wat helpt.
Dus ik blijf hier iig mee door gaan.
Succes👍
 
Back
Naar boven