AndroidHealthClinic

Acne in 7e week (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niceforumbro

Novice
Lid geworden
12 mei 2021
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
97kg
Zit nu op week 9 van mijn test-e only kuur (500mg/week). Vanaf het einde van week 6 begin ik flinke acne met witte koppen er op te krijgen op mijn schouders, rug en zij.. Andere bijwerking is dat ik bizar warm ben en veel zweet.. Dat in combinatie met zwaar werk zorgt voor veel zweet en frictie in mijn werkkloffie..

De gains in kracht en gewicht zijn bizar en voel me nu ook goed. (Ik had last van mood swings en laag libido maar na een minimale dosis arimidex is dat perfect onder controle). Voor mijn gevoel is de acne op komen zetten na het starten van arimidex. Ik ben al 2x250mg/week gaan zetten in plaats van 1x500mg maar zit er nu over te denken om 2x200 te gaan zetten aangezien de gains zo goed zijn. (Begon op 97kg 1,90m en ben nu 106kg met abs die meer zichtbaar zijn).

Hebben jullie nog tips wat betreft de acné? Roaccutane is iets wat ik overweeg voor een volgende keer maar vind het nu wat laat om daarmee te kloten. Ik wil nog 5 weken door voor ik mijn pct start. Ik had gehoord dat zonnen + vaker warm douchen kan helpen? Alvast dank voor jullie input !
 
En wat denken jullie van masteron? Heb het liggen en hoor tegenstrijdige verhalen. Enderzijds dat het acne zou kunnen verminderen, anderzijds dat het acne kan verergeren. Wilde het eigenlijk voor mijn volgende cycle. Test-e + Mast bewaren.
 
Mss staat hier wat zinnigs voor je al zou ik gewoon starten met roa.

 
Is dit trouwens je eerste kuur? En heb je vroeger ook al eens eerder last gehad van acne? Zink heb ik ook al vaker gehoord maar dat zal vast geen wonderen verrichten.
 
Mss staat hier wat zinnigs voor je al zou ik gewoon starten met roa.

Dit is misschien wel het beste artikel ooit hierover.
 
Is dit trouwens je eerste kuur? En heb je vroeger ook al eens eerder last gehad van acne? Zink heb ik ook al vaker gehoord maar dat zal vast geen wonderen verrichten.

Ja dit is mijn eerste kuur. Vroeger nooit last gehad van acne op schouders, rug of flanken. Wel tijdens pubertijd minimaal op mijn gezicht maar mijn gezicht nu is helemaal schoon.
 
Back
Naar boven