Fitness Seller

Acne/Puisten door eiwitten - hoe te voorkomen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK, talkproductie stilleggen dus, zodat je lichaam niet meer in staat is de toxins (met de talg) naar buiten te pushen.

Doet je lijf niet, als je toxines uitscheid via je talgklieren heb ik geflopt op mijn opleiding:p

Kun je het aantonen met wat bronnen? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt:p
 
:roflol: toxins, duwt je lichaam maar naar buiten ditdat zus zo
 
Probeer isolaat, vermijd zuivel en drink veel water. Ik zelf heb altijd een flesje water bij me.
 
Doet je lijf niet, als je toxines uitscheid via je talgklieren heb ik geflopt op mijn opleiding:p

Kun je het aantonen met wat bronnen? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt:p

Ik heb geen directe bron voor het complete verhaal, maar als je zelf verder zoekt met Engelse termen kun je zat onderbouwende informatie vinden. Ik baseer het op jarenlang lezen en eigen ervaring.

Overigens weet ik niet wat voor een opleiding je hebt gedaan maar dat je huid die rol kan vervullen is niet bepaald een geheim? [Link niet meer beschikbaar] "The body utilizes several routes of detoxification including the skin, lungs, kidneys, liver, and intestines."

:roflol: toxins, duwt je lichaam maar naar buiten ditdat zus zo

Het kan mij weinig schelen of je me gelooft, als je maar beseft dat ik zo'n lap tekst niet voor mijn eigen plezier typ. De enige reden voor mij om dat verhaal neer te zetten is dat ik het niet kan verkroppen als naar aanleiding van zo'n thread mensen maar roaccutane gaan gebruiken, omdat ze simpelweg slecht geinformeerd zijn en worden.

Dus doe wat je wilt, ik hoop dat de intelligentere hier in ieder geval de verstandige keus maken. Als jij er zo schudde buikend overtuigd van bent dat je lichaam geen 'toxins' (bij gebrek aan een betere woordkeus) via je huid kan uitscheiden dan ben je zeer slecht geinformeerd, en naar mijn mening zelfs gewoon dom. Groeten.
 
Ik heb geen directe bron voor het complete verhaal, maar als je zelf verder zoekt met Engelse termen kun je zat onderbouwende informatie vinden. Ik baseer het op jarenlang lezen en eigen ervaring.

Overigens weet ik niet wat voor een opleiding je hebt gedaan maar dat je huid die rol kan vervullen is niet bepaald een geheim? [Link niet meer beschikbaar] "The body utilizes several routes of detoxification including the skin, lungs, kidneys, liver, and intestines."



Het kan mij weinig schelen of je me gelooft, als je maar beseft dat ik zo'n lap tekst niet voor mijn eigen plezier typ. De enige reden voor mij om dat verhaal neer te zetten is dat ik het niet kan verkroppen als naar aanleiding van zo'n thread mensen maar roaccutane gaan gebruiken, omdat ze simpelweg slecht geinformeerd zijn en worden.

Dus doe wat je wilt, ik hoop dat de intelligentere hier in ieder geval de verstandige keus maken. Als jij er zo schudde buikend overtuigd van bent dat je lichaam geen 'toxins' (bij gebrek aan een betere woordkeus) via je huid kan uitscheiden dan ben je zeer slecht geinformeerd, en naar mijn mening zelfs gewoon dom. Groeten.

Ja het scheid afvalproducten uit maar volgens mij heeft het dus echtniet met je pukkels en/of talgproductie te maken.
Maarja, ik ben ook geen dermatoloog:p volg combi opleiding van chemisch-fysisch en microbiologisch analist.

Een pm met wat bronnen voor jou theori is altijd welkom maar we zullen hier maar weer back ontopic gaan want de topicstarter heeft hier niks aan:p
 
Het kan mij weinig schelen of je me gelooft, als je maar beseft dat ik zo'n lap tekst niet voor mijn eigen plezier typ. De enige reden voor mij om dat verhaal neer te zetten is dat ik het niet kan verkroppen als naar aanleiding van zo'n thread mensen maar roaccutane gaan gebruiken, omdat ze simpelweg slecht geinformeerd zijn en worden.

Dus doe wat je wilt, ik hoop dat de intelligentere hier in ieder geval de verstandige keus maken. Als jij er zo schudde buikend overtuigd van bent dat je lichaam geen 'toxins' (bij gebrek aan een betere woordkeus) via je huid kan uitscheiden dan ben je zeer slecht geinformeerd, en naar mijn mening zelfs gewoon dom. Groeten.
:roflol: Dis gun be good.

Acne heeft geen reet te maken met bepaalde metabolieten die je lichaam via de huid kwijt wil, maar heeft alles te maken met voornamelijk de talg productie en hyperkeratinizatie. Het kan vele oorzaken hebben; hormonaal (androgenen zorgen voor zowel een verhoogde talg productie als infundibular keritinizatie), bepaalde voeding (middels stimulering van IGF-I en aan het einde van de rit dus upregulatie van SREBP, danwel middels stijging ATP, dus remming AMPK, activering van mTORC1 en zodoende aan het einde van de rit idem dito, hoewel geringer). En dan heb je nog neuropeptides, cytokinen en p. acnes, en dan heb ik het zo'n beetje wel gehad. Ho wacht, 'toxins' (****ing domme term overigens in deze, kan letterlijk van alles zijn :rolleyes: en zo bedoelde je het ook gezien 'in de breedste zin van het woord') staat er niet tussen, misschien moet je maar eens gaan buitenspelen en dit soort shit aan mensen met een IQ van 3 digits overlaten.

Zoek de toxins:
texte_alt_jleejd1357gr3.jpg

i1waqw.jpg


Ja het scheid afvalproducten uit maar volgens mij heeft het dus echtniet met je pukkels en/of talgproductie te maken.
Maarja, ik ben ook geen dermatoloog:p volg combi opleiding van chemisch-fysisch en microbiologisch analist.
We hebben een winnaar. :)
 
Laatst bewerkt:
Je lichaam is niet achterlijk. Het produceren van meer talg doet je lichaam natuurlijk met een reden, namelijk om zo via de talg meer afvalstoffen te kunnen lozen.

The two primary pathways of detoxification are: 1) the colon which removes solid wastes and 2) the kidneys and bladder which removes liquid wastes. These pathways have external elimination, those being feces and urine. The liver is also a primary detoxification organ for toxins, hormones, and protein and fat metabolism. The pathway for water-soluble toxins is through the urine. Hormones are excreted through bile in the GI tract. The lungs and skin are the secondary pathways. The lungs outgas toxins from the bloodstream and the skin acts as an excretion pathway by erupting with pimples, pustules, abscesses or oozing sores in the attempt to remove toxins from the body.
 
Je lichaam is niet achterlijk. Het produceren van meer talg doet je lichaam natuurlijk met een reden, namelijk om zo via de talg meer afvalstoffen te kunnen lozen.

Nee. En ook: het lichaam "denkt" niet, het "functioneert" gewoon.
 
Gewoon naar de huisarts gaan..ik had het ook vooral door de vele melk, kwark en gainer/whey, ik test nu al 4weken iets en het helpt zowieso enorm ben alleen nog niet geheel tevreden dus misschien dat ik nog een minocycline kuur of doxycycline kuur krijg als ik het allemaal goed spel..

zinc/biergist/vitaminenpillen/water kunnen werken.. maar dit geld niet voor iedereen, zou gewoon naar huisarts gaan. Zo voel je je met de tijd ook beter en kun je je melk etc gewoon voort zetten.

Lactosevrije melk is ook goeie optie, en whey isolaat.. maar als je gewoon iets toe gekregen krijgt van de huisarts en gewone whey en melk kan nemen is het natuurlijk beter en ook iets voordeliger..
 
Iedereen nog erg bedankt voor de tips etc !

Beetje laat,maar was de topic helemaal vergeten lol
 
Acne is vaak juist gerelateerd aan te veel suikers. Roa is topspul op 10mg/dag (of minder).
 
Iedereen nog erg bedankt voor de tips etc !

Beetje laat,maar was de topic helemaal vergeten lol

Heb je sommige tips al uitgeprobeerd dan?

Zoja; misschien wel handig te laten weten wat heeft geholpen en wat niet?
 
Heb je sommige tips al uitgeprobeerd dan?

Zoja; misschien wel handig te laten weten wat heeft geholpen en wat niet?

Nee, want door een blessure (voetbal) en drukte op school was ik niet in staat echt goed geconcentreerd te bodybuilden. Ik heb nu weer een hoop rotzooi gehaald waarmee ik komende maanden mee aan de slag kan gaan, dus hetzelfde probleem zal wel weer opduiken. En ik zal deze keer uitproberen wat me het beste lijkt en het resultaat hier delen.
 
I.p.v. rotzooi in huis halen kun je ook langs de huisarts gaan. :)
 
Regelmatig na de zonnenbank gaan helpt ook :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven