MuscleMeat

acne tijdens kuur?

Bezoekers in dit topic

mindripper

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m97
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
ik heb voor 3maanden terug een kuurtje gedaan met test (500)
op 10 weken. ik heb nog erg last van acne ,ben wel van plan binnenkort weer een kuur te gaan pakken vraag is hoe zal de acne zich gaan gedragen tijdens de kuur? schommelt mijn hormoon huishouding net zoals een off periode?
puisten kwamen pas na de nakuur

ik heb voor 3maanden terug een kuurtje gedaan met test (500)
op 10 weken. ik heb nog erg last van acne ,ben wel van plan binnenkort weer een kuur te gaan pakken vraag is hoe zal de acne zich gaan gedragen tijdens de kuur? schommelt mijn hormoon huishouding net zoals een off periode?
puisten kwamen pas na de nakuur

Veel kans dat de acne tijdens je kuur verdwijnt maar na je kuur of nakuur dubbel terug komt.

werkt benzoylperoxide niet ofzo ?

• Topic Starter Topic Starter
nee benzyl peroxide werkt eigenlijk niet..
als tijdens de kuur de acne weer verdwijnt geniet ik 10 wkn :D,anders daarna aan de roa. ga vandaag b5 en zink proberen..

werkt benzoylperoxide niet ofzo ?

nope ROA is het enige wat helpt.

om de huide schoon te houden zijn er van het HEMA huismerk van die scrub/wash/clean kitjes voor een paar eruo die zijn echt helemaal top!
ik en een maat van me gebruiken het allebij en je ziet duidelijk verschil.
( wel eerst even je huidtype bepalen met het HEMA boekje :P)

• Topic Starter Topic Starter
wat ik dus begrepen heb is dat je door test schommelingen na de kuur veel kans hebt op acne. wat zal er gebeuren als je 3 maand na je kuur een week of 2 nolvadex neemt om je test schommelingen wat meer te nivelleren ?

Terug
Naar boven