AndroidHealthClinic

Acne van shakes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gupke1

Cool Novice
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
44
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik gestopt met het nemen van shakes ivm acne !

Ik heb micellar casein perfection & Isolaat perfection, Iemand enig idee welke van de 2 ik beter kan nemen voor het minderen van acne? of andere opties voor het in nemen van eiwitten zonder dat de acne erger word ?

Alvast bedankt groeten.
 
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik gestopt met het nemen van shakes ivm acne !

Ik heb micellar casein perfection & Isolaat perfection, Iemand enig idee welke van de 2 ik beter kan nemen voor het minderen van acne? of andere opties voor het in nemen van eiwitten zonder dat de acne erger word ?

Alvast bedankt groeten.
had ik ook moet je eens van merk veranderen heb nu Performance en heb er minder last van
 
Of ISO-100 van Dymatize.
En anders de eiwitten uit andere voedingsmiddelen halen. Vlees, vis, eieren... Er is meer dan genoeg te vinden ;)
 
Of ISO-100 van Dymatize.
En anders de eiwitten uit andere voedingsmiddelen halen. Vlees, vis, eieren... Er is meer dan genoeg te vinden ;)

We hebben nu een goedkoper alternatief voor dymatize, ook een hydrolisaat gemaakt van whey isolaat. Dat is een whey die de minste problemen geeft met puistjes en vertering.
 
Hallo,

Sinds een tijdje ben ik gestopt met het nemen van shakes ivm acne !

Ik heb micellar casein perfection & Isolaat perfection, Iemand enig idee welke van de 2 ik beter kan nemen voor het minderen van acne? of andere opties voor het in nemen van eiwitten zonder dat de acne erger word ?

Alvast bedankt groeten.

Hoe fijner hoe minder lactose, zal dus zeker niet van de isolaat perfection komen, wellicht even stoppen met de micellar en kijken of dat helpt?
 
Zoals gezegd eiwitten uit andere voeding halen of eens even stoppen met de micellar.
Biergist en B5 nemen kan eventueel ook helpen met de acne weg te houden, maar eerst even kijken of het zich nog voordoet als je alleen de Isolaat neemt.
 
Beter en gezonder gaan eten. Had eerst ook last van acne en ik dacht door te hoge eiwitte. Echter ik at niet helemaal top. Nu ik strikt aan me schema hou en zelfs meer eet amper last van acne. En neem dan wel Whey Perfection van B&F. Heb ook Whey Delicious van XXL en Whey van BBeX.
 
een whey eiwit nemen, neem dat wel een goeie en niet van die goedkoper troep. de whey van revolutions is wel erg goeie.
 
een whey eiwit nemen, neem dat wel een goeie en niet van die goedkoper troep. de whey van revolutions is wel erg goeie.

O ja? Ik geloof dat dat aannames zijn die je doet.
Er vanuit gaan dat een duurder product per definitie beter is, hoeft niet zo te zijn.
Bij deze producten hangt naar mijn idee heel veel samen met de smaak en het gevoel dat je erbij hebt.
Ik gebruik al jaren de producten van bodyenfit en ben daar erg tevreden over.
 
Weet je wel zeker dat het door de whey is? Varkensvlees kan bijvoorbeed ook acne opwekken.

Als je ongewenste reacties krijgt door gebruik van bijvoorbeeld een supplement is het misschien tijd om het even niet meer te gebruiken om te kijken of het weg trekt. Als het weer weg gaat en het komt terug zodra je weer met het supplement begint, dan heb je wat meer zekerheid dat het daadwerkelijk door dat supplement gaat.

Eventueel laten staan en/of overgaan op iets anders.
 
Eens met Bartels, gebruik het zelf ook al jaren en nooit last van acne maar als ik eens varkensvlees eet of chocolade dan is het gelijk bingo :(
 
isolaat perfection heb idd ook acne maar alleen op voorhoofd enige tips?
 
Ik weet al de oorzaak en dat ligt niet bij shakies ! ik heb roa gebruikt 6 jaar geleden sinsdien ben acne vrij alleen de acne kwam ineens weer opzetten, nu schijnt dat roa 5 a 6 jaar echt werkt dus moet er weer aan geloven. maar ik ben voor de zekerheid overgestapt naar green protein alleen bijna niet weg te krijgen pff marjaa neusje dicht en slikken maaaar
 
Heb je al eens geprobeerd om een tretinoïne eerst te smeren voor deze meteen te gaan slikken?
Acid a Vit crème, of een wat mildere variant, Differin gel (Adapaleen).
 
Back
Naar boven