AndroidHealthClinic

Acne

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Hallo, heb al heel lang acne komt vast door de puberteit maar heb nu echt last ervan.
Zit vooral op mijn rug en soms kan ik niet op mijn rug slapen of ik kom ergens tegenaan en dan doet het ontzettend pijn.

Ben al heel vaak langs mijn huisarts gegaan maar die geeft me een creme of alcohol potjes mee maar ze gaan niet weg.

Wat te doen?
 
Doorverwijzing naar een dermatoloog vragen. Deze zal je waarschijnlijk direct Roaccutane geven.
 
Doorverwijzing naar een dermatoloog vragen. Deze zal je waarschijnlijk direct Roaccutane geven.
:D Oke, wou zelf Roa kopen maar het is echt duur man 80 euro voor tabs zal morgen afspraak maken.
 
Zelf Roa kopen is niet zo slim. Het zijn geen snoepjes :rolleyes:
 
naar een dermatoloog gaan die u naar roa wijst :p
 
En als hij me niet doorverwijst? :p
 
Komt het niet door het aantal DHT dat je inslikt knul
 
je ego is wel hard gestegen sinds je naalden in je kont ramt vriend , ga ergens anders trollen.



Ontopic: Slik nu biergisttabs en ga maandag afspraak maken bij mn huisarts.
 
je ego is wel hard gestegen sinds je naalden in je kont ramt vriend , ga ergens anders trollen.



Ontopic: Slik nu biergisttabs en ga maandag afspraak maken bij mn huisarts.

Damn en dat voor een 17 jarige ecto. Shame on you. Paar daagjes terug post ie op mijn guestbook 'nice fysiek, respect' ah rot toch op snotneusje.
 
Damn en dat voor een 17 jarige ecto. Shame on you. Paar daagjes terug post ie op mijn guestbook 'nice fysiek, respect' ah rot toch op snotneusje.

:roflol:
 
misschien door voeding? ben wel gekapt met melk alleen 1 halve glas per dag nu :(
 
Een maat van me heeft zo'n beetje het zelfde probleem, krijgt ook creme en alles mee maar bij hem wil het ook niet weg. Hooguit dat het tijdelijk minder word.
 
Een maat van me heeft zo'n beetje het zelfde probleem, krijgt ook creme en alles mee maar bij hem wil het ook niet weg. Hooguit dat het tijdelijk minder word.

Dit heb ik als sinds mijn 14de en nu ben ik 18.. wil er gewoon vanaf want doet verschrikkelijk pijn, scrub, slik vitamine, minder zuivel en nog steeds! pff
 
Het is zo moeilijk erachter te komen wat het nu is. Ik heb niet heel erg last van acne, maar altijd wel ergens in mijn gezicht of rug een paar rode pijnlijke plekjes. Ik dacht eerst dat het zuivel was, hiermee toen gestopt na eerst 3L op een dag te hebben gedronken, maar ik kon niet zeggen dat het minder werd. Toen dacht ik dat het misschien lag aan teveel suiker eten (insuline pieken tot gevolg), maar dat is het ook niet. Allerlei middeltjes al gebruikt mbt schoonhouden van je gezicht en uitdrogen van puistjes. Wat mij wel is opgevallen is, dat ik na het werken vaak puistjes voel opkomen. Misschien na het inspannen met zweten als gevolg dat je puistjes krijgt.

Probeer in ieder geval een tijdje vol te houden om na elke inspanning te douchen. Na het trainen, na het werken. Je moet 1x per week scrubben, en gebruik elke avond een gezichtswash. Biergist/zink en vitamine B wil ook nog weleens helpen.
 
En als hij me niet doorverwijst? :p

Uiteindelijk krijg je toch roa als de rest niet helpt. Heb het hier al eerder geplaatst, vrijwel alle huisartsen volgen eenzelfde protocol
Benzoylperoxide -> Dalacin-T (of soortgelijke) -> Tretinoine -> Anti-biotica kuur -> Doorverwijzing naar dermatoloog, en die geeft roa.
 
kan ik vitamine b ofzo krijgen van de huisarts??
 
Mijn zoon, je kan het zelfs legaal bestellen op de internets.
[Link niet meer beschikbaar]

4x 2.5gr per dag.
 
Veel groente eten, en je suiker inname verlagen.
 
Back
Naar boven